Kaikki harrastukset pinoon!

Mä harrastan äiti-vauva joogaa, käydään kerhossa x1/vko, välillä innostun lukemaan kirjoja, välillä on taas hiljaisempi kausi, elokuvien katselua, nyt ajattelin kokeilla bonsain kasvatusta (lainasin kirjastosta kirjoja ja aloin perehtyä aiheeseen). Syksyllä meen viittomakielikurssille (olisin menny jo tammikuussa mut kurssille ei enää mahtunu)
 
Minulla yhdistyy työ ja harrastus, semmoinen intohimo ja elämänkutsumus on tälle tytölle ompelu :D
Töissä kun ei voi omia juttujaan ommella, niin kotosalla sitten teen vaatteita lähinnä itselle ja lahjaksi tuttavien lapsille. Mummolan vintiltä tai kirppareilta löytyy upeita retrokankaita, joista saa edullisesti hauskoja vaatteita pikkuisille!
Keräilen myös lehtiartikkeleita yhteiskunnallisista asioista, ajattelen että voi olla todella mielenkiintoista joskus mummona katsella tämän päivän eloa :p Pyrin kerran viikossa poimimaan kansiooni jonkin viikolla pinnalla olleen aiheen. Joskus laiskistuu eikä ihan noin usein viitsi laittaa arkistoon.
Lisäksi valvon erästä keskustelupalstaa, tosin nyt raskauden myötä taidan jättää vähemmälle.

Siinä harrastuksia, joihin meidän taloudessa on varaa.

Lisäys:
Lehtiharrastus lähti siitä, kun löysin mökiltä vuoden -32 Kotilieden vuosikerran. Ehkä joskus lapsenlapseni löytää oman artikkelikokoelmani, ja kokee yhtä hauskoja hetkiä, kuin minä koin lukiessani 70v vanhoja Kotiliesiä :LOL:
 

Yhteistyössä