Kaikki Itä- Helsingissä ystävää kaipaavat PINOUDUTAANKO?

  • Viestiketjun aloittaja Itä- Helsinki
  • Ensimmäinen viesti
Itä- Helsinki
Huomasin, että Itä- Helsingissä on paljon yksinäisiä. Päivitetään tilannetta.
Laittakaa tähän alle pieni kertomus itsestänne ja missäpäin itää asustelette.
 
joo oli aikakin :D
ite oon vuosaaresta rv:ja vasta 12 ja jouduin just 3:n kk pituiselle erityisäitiysvapaalle. ois kiva jos löytyis seuraa jutelle ja iloita esikoista.
älkää huomatko lyhennysvirheitä
 
Anna-Maria75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:50 kirahvia kirjoitti:
Hei! =)

Myllypuron liepeiltä 26-vuotias, 1-vuotiaan ja kohta 4-vuotiaan äiti. Ottakaapa ainakin Miimiäinen ja piippis yhteyttä, muutkin toki saavat, jotka haluavat! Ja hei vaan Annamarialle! :LOL: :LOL: Osoite on tulipunainen@suomi24.fi ja toimii sekä mailiin että meseen. :D

Tarkoitit varmaan että lapsesi on 347 päivää! :LOL:

Ootteko taas vaan juoneet kun ette syö mitään? :LOL:


Että hei vaan ihan itsellesi! :LOL:
 
Onnellinen-79
Moi kaikki!

Oon 27-vuotias ja asustelen Vuosaaressa. Aviomiehen kanssa malttamattomina odotellaan esikoista, viikkoja kasassa vasta 10+2, eli laskettu aika lokakuussa. Kovasti jännityksellä odotellaan kutsua ekaan seula-ultraan, että voitais jo kertoilla kaikille. Vielä ei olla oikein uskallettu, edellinen raskaus viime vuoden lopulla todettiin tuulimunaksi rv 9+0.
 
sivustaseuraaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:02 vieras kirjoitti:
Anna-Maria75:lla taitaa vähän viirata päästä... Eikä niin vähääkään... :$

Joo samaa ajattelin itsekin... Tai sitten on tullut vastatuksi vähän liian monelle ja tehtyä ohareita liikaa, tässä sitten seuraus - näitähän täällä riittää :whistle:
 
Anna-Maria75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 16:19 sivustaseuraaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:02 vieras kirjoitti:
Anna-Maria75:lla taitaa vähän viirata päästä... Eikä niin vähääkään... :$

Joo samaa ajattelin itsekin... Tai sitten on tullut vastatuksi vähän liian monelle ja tehtyä ohareita liikaa, tässä sitten seuraus - näitähän täällä riittää :whistle:

Sinulle ja vieraalle: Todella typerää mustamaalata täällä ihmisiä, ja kovin ala-arvoista vielä tehdä se harmaana. Uskaltaisitte edes omalla nimimerkillänne.

Mä olen kohdellut ihmisiä niin kuin hekin mua, fiksuja fiksusti ja tyhmät
ignoorannut...so? Niin toimii kaikki muutkin.
 

Yhteistyössä