KAKS:illa synnyttäneet?

Heips! Löytyykö täältä KAKSI:lla synnyttäneitä? Itse synnytin esikoisen 2007 maaliskuussa KAKS:illa, ja maaliskuussa 2011 olis taas tarve mennä sinne. 2007 siellä oli tosi töykeä virolainen/venäläinen puudutuslääkäri, joka ei vissii ihan täysillä tienny mitä tekee (Ainakin kätilön puheista päätellen). Mahtaakohan tämä ihminen olla enää siellä töissä? :|
Ja osastolla oli toinen tummat lyhyet hiukset n. 40-50v. nainen joka haukku tuoreita Äitejä.. Hirvittää joutua sinne takasin.. :|
 
:wave: KAKSin kokenut ilmottautuu. mutta minusta kyl ei oo apuja tohon sun kysymykseen,12 vuotta on edellisestä käynnistä :p mut eiköhän se osaa työnsä jos on viel siel anestesialääkärinä. ja siit hoitajastas,voit kyl sanoo jos haluut vaihtaa... mulla oli ekan aikana töykee hoitsu ,mut esikoista tehdessä ei osannu avata suutaan :headwall:
 
En tiedä minkämaalainen oli puudutteen laittanut lääkäri, mutta tosi rento kaveri! Mun mielestä tosi hyvin kertoi toimenpiteen edistymisestä ja vitsailikin vähän :) En muista olisinko tuollaista hoitajaa tavannut, mutta paria lukuunottamatta tosi ihania hoitajia osasto pullollaan! Ja kokemusta noista hoitajista monelta viikolta ( jouduin olemaan pitkään osastolla ). Ja ne pari josta en tykännyt, oli sellainen turhan tiheään ravaava ylisymppishoitaja ja toinen vähän tosikko, mutta hommansa osaava. Mulla oli synnytyksen jälkeen pari sellaista nuorempaa hoitajaa ja ne olikin tosi ihania, osaavia ja lämpimiä! Mun synnytyksen hoitaneesta lääkäristä mulla ei olekaan paljon hyvää sanottavaa..
 
Ongelmahan sen hoitajan suhteen oli juuri se että olin ollut äiti n. 2 päivää ja se sätti siitä etten saanut lasta lopettamaan itkemistä, ja kaikkemme yritettiin huolimatta siitä että kello oli 3-4 yöllä ja kumpikaan ei ollu nukkunut (oltiin perhe-huoneessa mieheni kanssa). Väsymyksenki johdosta en voinut ku alkaa itkemään ku en enää yksinkertaisesti tiennyt mitä tehdä, ja maidon tuli mulla oli TOSI niukkaa, siitäkin se sätti että alan kotona syöttämään lapselle korvikkeita. Pakkohan mulla on sille ruokaa antaa, ei sillä paino nousisi jos mä olisin yrittänyt pelkkää rintaa sille antaa.

Mulle jäi vähän syvät traumat tosta ekasta osasto keikasta, mut toivon että nyt kun menen toista lasta synnyttämään, osaan pitää paremmin puoltani, enkä anna sen akan itkettää oli sillä mikä tahansa ongelma..
Ja se puudutuslääkäri sano että mulla on liikaa läskiä selässä ku puudutus ei toimi. olin sillon 170cm/83kg että en mikään ihan kauhee plösö ja olen kuullut että lihavemmillakin se puudutus toimii. Minusta se lääkäri olisi voinut vähän paremmin muodostaa sen lauseensa.. Kokonaisuudessa jäi sellanen olo että oon läski ja huono äiti :DD
Onneksi kotona kaikki meni loistavasti ;)
 
Saas nähdä kui paljon porukkaa on osastolla tällä kertaa, viimeksi olin itse yli viikon sektion jälkeen, ja ihan vaan muutaman äidin näin. Synnyttämässäkään ei käyny kun 1 äiti, joka pieras sen vauvan tosi nopeaa pihalle. Itse ku sen reilu 17h siellä venailin aukeemista :)
 
Minä synnytin kaksissa 2009. Varmaan sama anestesialääkäri oli. Epiduraalin laiton hoiti kyllä tosi hyvin, mulla oli tosi kovat tuskat ja kovasti tsemppasi minua. Mutta sitten yllättäen epiduraali ei toiminut lainkaan. Esikoisen synnytin OYSissa ja silloin epiduraali toimi loistavasti. Myöhemmin se sama anestesialääkäri tuli laittamaan mulle spinaalipuudutteen ja se toimi erittäin hyvin ja sain kokea kivuttoman ponnistusvaiheen todella kivuliaan avautumisvaiheen jälkeen. Vauva oli hieman huonossa asennossa ja nyrkki oli poskella, en tiedä voiko sillä vaikutusta epiduraalin toimimiseen..? Hoitajat ja kätilöt tosi kivoja kaikki! Ja myös siitä anestesialääkäristäkään minulla ei ole pahaa sanottavaa. Eihän tuo mitään uutta ole että epiduraali ei toimi.
 
Kävinkin tossa jo supistuksien takia 33+5 mutkan siellä sairaalassa ja sama naislääkäri näytti olevan edelleen töissä. Tosin ei yhtän ihnottava ku sillon esikoisen aikaan. Oiskohan sillä ollut huonopäivä tai jotain... Mut enää ei onneks ahista. osastollakkin olin muutaman päivän eikä sitä töykeää naista ollut töissä yhtenäkään päivänä... jospa se ei ole sit enää töissä..
 

Yhteistyössä