Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 1.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp124/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp72/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp45/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
KaisaKaisanen....kp39/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Pamsku...........kp32/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 21-30


Annie24..........kp30/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp30/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp29/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp26/27................22v........yk9..................1.lapsi
Amalia89............kp22/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp22/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Iippari...............kp15/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp6/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
Destello..........kp5/31-32...........23v........yk8.................1.lapsi
Grill................kp4/26-35...........21v........yk4.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti
Sunflower11



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88

TAMMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

^PÄIVITETÄÄN TARVITTAESSA...


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Okei innostuin ja tein tämän ilman suostumuksia. :D Toivottavasti ei haittaa! Hiukan muokkailin tuota listaa ja poistin hiljentyneistä kokonaan viim. syys-lokakuussa hiljentyneet (oli aika pitkä lista nimittäin). Ja lisäksi leikin ennustajaa ja ennustin nuo 1.1. kp:t eli jos otetaan tämä virallisesti käyttöön vasta silloin? :)
 
Heipsa!

Tulin vaan kurkkaan kuin moni on vielä tällä listalla ja kannustaan teitä..

Itse jäin raskaaksi yk 9 eli jätin maaliskuussa 2011 pillerit pois ja nyt tärppäs ja ollaan rv 7+6 :)

Tässä pieni linkki : Perhesuunnittelun kotisivut

tässä pieni lainaus sieltä " Raskauden todennäköisyys: Tilastojen mukaan raskaus alkaa vuoden sisällä noi 90 %:lla pariskunnista, jotka yrittävät raskautta. Yhtä kuukautiskiertoa (munasolun irtoamista) kohden onnistumisen todennäköisyys on kuitenkin ihanteellisissakin olosuhteissa vain 20-25 %. "

Joten älkää masentuko vielä vaikka odotus on kova..
Tsemppiä yrittäjille!

Jenni* ja Mini 7+6
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Destello
Varhaista huomenta kaikille.

Minut voi poistaa listalta kokonaan. Tapahtui niin iso takapakkiaskel suhteessa, ettei mulla ole halua alkaa korjaamaan sitä millään tavalla.

Vaikka mut poistetaan listoilta, on varmaa että tulen täällä lueskelemaan teidän juttujanne, koska naiset, te ootte ehkä rautaisimpia ihmisiä keitä oon koskaan oppinut jotenkuten tuntemaan netinkään välityksellä. Toivon sydämeni pohjasta, että teistä jokainen plussaa omalla ajallaan, ja nauttii siitä koko kehonsa voimin. Mä ehkä suren teidän jättämistä enemmän, mitä miehen. Te ootte ollu ihan suurenmoinen vertaistukiverkosto, pitäkää se pystyssä ja tukekaa toisianne kun usko alkaa hiipumaan. Te osaatte sen :)

Manta (aevan, meikän "lempinimi") kiittää ja kuittaa toivoen että teidän muiden vuodenvaihde olisi sujunut hyvissä merkeissä.

Iso KIITOS kuluneista kuukausista kanssanne!
 
Kiitos Grill, kuun teit uuden HIENON ketjun! :popcorn: valloittava kuva! :)

Destello oon pahoillani, että teillä kävi näin. Paljon halirutistuksia ja voimia antavia puhkuja ja puhalluksia! :hug:


ON:
Hävettää myöntää, mutta taitaa mulla ovis olla vasta tuloillaan. Tiedä sitten, mitä se 12.12 ollut kosteus ja nippailut johtuivat.. sekä ne haamulaiset.

No jokatapauksessa eilenkin oli kosteutta ilmassa. Ja menkkamaisia oireita. Eikä mulla enää tietenkää mitää ovistikkujakaan ole. Noh, mennään sitten näppituntumalla. :)
Eilen kerroin tyttökaverille, että me yritetään lasta. Saattoi ehkä johtua ystäväni pienestä humalatilasta, mutta kovin oli liikkuttunut. Ja onnellinen meidän puolesta.
Ihanaa, kun kaverit eivät kyseenalaista päätöksiämme - miksipä kyseenalaisiavat?

Uudenvuoden juhlinta sujui - mitenkäs muutenkaan kuin epäonnella ja kömmähdyksillä (kuten koko viimevuosi oli mennyt). Oltiin juuri lähdössä ystäväni luonta kotiin päin, kun autossa jarrut aivan jäässä. Ei liikkunut puoleen tuntiin eteen eikä taakse. Olla sitten siinä pakkasessa ja miettiä; miten päästään kotiin.
No parempi onni tänä vuonna.

Voisin vaikka ajankulukseni listata; mitä kaikkea meille on vuonna 2011 tapahtunut:
*avokin onnettomuus: 3pävää teholla, 2 vatsaleikkausta, jossa toisessa poistettiin 0,5m kuolioon mennyttä suolta. Ja viikko osastolla. Huoli oli kova toisen selviytymisestä. Tämän tapahtuman johdosta mulla peruuntui lomareissu turkkiin.
*avokin muut urheiluvammat: sählymailasta silmään (verenvuotoa), nivelsiteet nilkasta ympäri.....
*auto moneen otteeseen rikki: esim. jarrunesteet ulos kesken ajon; kutostiellä 100km/h vauhdissa;
*mun polvileikkaus: 6vkoa sauvojen ja jalkatuen kanssa. Viikko sairaalassa.


No, mutta parempaa uutta vuotta naiset!
 
Onpas meitä muuten enää vähän tuossa listalla :eek: Ja siis kun ei kovin monikaan käy tänne kirjoittelemassa..Meidän pitää plussata kaikkien jäljellä olevien yhtäaikaa, et kukaan ei jää tänne kohta yksinään :D

Destello voi ei!! :( Oon tosi pahoillani, voimia! Ja ilman muuta tuut käymään täällä, omia kuulumisia saa kirjoitella, vaikka eivät vauvojen tekoon liittyisikään :) Juurikin tuo, että lista alkaa käydä aika pieneksi ja täällä tosiaan jollain tapaa oppii toisia tuntemaan, niin on vaan kivaa jos ihmiset tänne kirjoittelee :)

Pamsku toivotaan et vuosi 2012 on parempi vuosi teille, eikä niin kamala kun tää viimeisin!

ON: Tähän aamuun asti jaksoin sitä ovulaatiota tikuttaa, mut ainakin nyt tuntuu et ei enää..12 tikkua käytin ja siitä kp18 lähtien muutaman päivän ajan sain melko tummia viivoja. Tummia ja erittäin selkeitä, mutta kuitenkin vähän haaleampia kuin kontrolliviiva, eli negoja varmaan. Nyt sit eilen ja tänään taas haaleita viivoja, et ota tuosta nyt sit selvää :/
Ja loppuun vielä pikku angsti noista tilastoista: niistä kun on muuten varmasti monille iloa ja ymmärrän, että ne nousevat aina välillä esille nimenomaan antamaan toivoa, mut mulle ne vaan tekee melkeinpä päinvastaista. 90%:lla pareista tärppää ekan vuoden aikana, miks ei sit meillä? Sehän on ihan mieletön määrä pareja tuo 90%, mitä pahaa mä oon tehny, kun aikaa on mennyt vuosi ja pari kuukautta ja tuloksena ei yhtikäs mitään. Tiedän, että tuo vuosikin on vielä lyhyt aika moniin muihin verrattuna, mut piti nyt saada vähän avautua.
Noh, joka tapauksessa, koen tän vuoden vaihtumisen antavan vähän toivoa. Tänä vuonna JOTAIN tulee tapahtumaan tähän asiaan liittyen se on varma, jos ei heti plussaa niin tutkimuksia ainakin.
 
Hiphei taas kaikille, mökkeilyt mökkeilty joten koitan olla aktiivisempi täällä :)

Destello, Paljon tsemppihaleja jatkoon sulle! Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin :)

Pamsku, erityisesti sulle toivon parempaa uutta vuotta! Toki kaikille muillekin :) Se on jännä, että monesti kaikki huonot sattumat tulee lyhyen ajan sisällä.

On: Eilen testasin puhtaan negan, eli menkkoja odotellaan saapuvaksi. Toivottavasti mahd. pian. Toivoin jo, että kierto lyhenis kokonaan alle kolmeenkymmeneen päivään, mutta se oli liikaa vaadittu. Heittelee sen verran, että vaikeuttaa laskeskeluja.. Ja tosiaan eilen testin tein iltaa ajatellen, mutta eipä tuo alkomaholi sitten kuitenkaan maistunu.. Menkkamaisia kipuja oli toissapäivänä, ajattelin et sillon alkais. Sen jälkeen ei oikeestaan minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen..

Toivon kaikille meistä parempaa uutta vuotta ja plussaa joka ikiselle tosta listata, joka muuten tosiaankin alkaa näyttää aika pieneltä :) Eiköhän vielä tuu meidänkin vuoro päästä plussanneiden joukkoon.

Niin ja kiitos Grill vaivannäöstä :) Piristävää kun on vähän eri näkönen välillä...
 
Viimeksi muokattu:
Onnellista uutta vuotta kaikille!

Destello Kiitos sinulle kuluneista kuukausista ja tsemppiä jatkoon!:hug:
Olisi kyllä mukavaa, jos tulisit välillä täällä käymään ja kommentoimaankin, vaikka täältä lähdetkin. Onnellista uutta vuotta! :)

Grill Lista ja ketju ovat hyviä, kiitos kun jaksoit väsätä nämä! =)

ON: Täällä alkoi uus vuosi yk 9:llä, tänään ois kp2. Tulin nyt vain pikaiseen käväseen, ja palaan todennäköisesti taas loman jälkeen (tai sitten jo huomenna..:D ) paremmin lukemaan ja kommentoimaan teidän juttuja!
 
Kiitos uudesta ketjusta ja hyvää uutta vuotta teille ihanaiset!

Tsemppiä Destellolle jatkoon, surku kun jätät meidät, tule moikkaamaan välillä :)

Lyhyeltä näytti lista, mutta ehkäpä saadaan uusia osanottajia uuden vuoden myötä :) Minäkin varmaan aktivoidun jälleen, nimittäin olisi tarkoitus aloittaa nyt oikein "raivolla" yrittäminen! Alkoholi ja herkut saavat myös vähäksi aikaa jäädä, josko paino tippuisi hieman ja sekin auttaisi tässä vauvaprojektissa. Mieskin lopetti n. kuukausi sitten tupakanpolton, sehän saattaa vaikuttaa myös suotuisasti!
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Anlii Mäkin lueskelin tota vanhaa vain. Hyvä että joku kävi vinkkamassa tänne, muuten olisin varmaan edelleen siellä. :ashamed::D

Destello Sinua ja juttujasi tulee ikävä. Toivottavasti käyt täällä kertomassa kuulumisiasi.

ON: Tossa männä viikolla törmäsin Naamakirjassa uutiseen, että yks opiskelu tuttu oli saanut vauvan. Oli ensimmäinen kerta, kun vauva-uutinen ihan pysäytti ja suorastaan ahdistutti. "Ai toikin on jo mennyt lisääntymään."

Onko liian myöhäistä muuttaa mieltään ja mennä maistraatissa naimisiin? (Kirkko/juhlapaikka/pitopalvelu/puku+härpäkkeet on kaikki jo varattu/hankittu) Ahdistaa!?!
 
Voi ei Destello! Olen todella pahoillani. :hug: Sua ja sun mahtavia kirjoituksia tulee todellakin ikävä, mutta toivon sulle kuitenkin mitä parhaimpaan vuotta ja toivon että jaksat välillä käydä kertomassa kuulumisiasi. :)

ttty: Kiva kiva! =) Saadaan lisää elämää tänne. ;)

Annie: Eli siis musta ei tulisi ennustajaa. :D Pahoittelut... :hug:

Nemppis: Harmi juttu tuo nega... : / No jos kuitenkin se täti jättäisi saapumatta?

Ja KAIKILLE tasapuolisesti mahtavaa ja plussa-rikasta uutta vuotta! :flower:

ON: Kävin lauantaina apteekkireissullani myös siinä melkein vieressä sijaitsevassa luontaistuotekaupassa macaa hakemassa. Heillä oli se loppu hyllystä, mutta rakkauspakkaus oli tarjouksessa joten sellainen lähti mukaan. :) Eilen en sitä lainkaan muistanut "nauttia", mutta lauantaina testasin kahvissa ja kyllä se ainakin niin menee alas. Tänään olisi tarkoitus testata jogurttin kanssa. ;)

Oletteko tehneet mitään uuden vuoden lupauksia?

Itse en niistä oikein perusta, koska ne ei ikinä onnistu. Mutta YRITÄN ainakin aloittaa lenkkeilyn/pyöräilyn kolme kertaa viikossa ja päätin pistää kaiken ylös kalenteriin, niin jos sinne ulos vaikka tulisi lähdettyä. :D

Ja tietty lupasin itselleni että saan plussan tänä vuonna! ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 2.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp125/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp73/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp46/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
KaisaKaisanen....kp40/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Pamsku.............kp33/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Nemppis............kp31/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi

Kp 21-30


ttty.................kp30/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze..........kp27/27................22v........yk9..................1.lapsi
Amalia89..........kp23/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei............kp23/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Iippari...............kp16/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp7/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
Grill.................kp5/26-35...........21v........yk4.................1.lapsi
Annie24...........kp3/27-28...........25v........yk9.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti
Sunflower11



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88

TAMMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

^PÄIVITETÄÄN TARVITTAESSA...


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Annie pahoittelut tädistä, sullakin alkaa tuota yritystä olla takana jo ihan tarpeeksi :(

Kiiruna saanko kysyä et mikä sua sit stressaa jos kaikki on kuitenkin hankinnut, et ei tarvii mistään sellaisesta enää huolehtia? Mut mun logiikalla jos tuosta vaan peruis tuon kirkon ja menis maistraatissa naimisiin ja pitäs kuitenkin juhlat :)

Täällä on tehty muutama uuden vuoden lupaus (saa nähdä miten käy): Lupaan tehdä kaikkeni, jotta tulisin raskaaksi, haluisin vähän laihduttaa/liikkua enemmän ja säästää (ja tuhlata ne rahat remontin muodossa).
 
Viimeksi muokattu:
Amalia Mä olen aina halunnu häät johon pukeudutaan asiaan kuuluvasti ja siitä olis sitten valokuvat muistona loppuelämän. Mutta se, että pitää olla huomion keskipisteenä on alkanut ahdistaa. Itse juhlajärjestelyt ei niinkään stressaa vaan se, että me ollaan miehen kanssa se juhlan keskipiste (miehen ahdistus tästä asiasta on mun ahdistus X 100). Olisin mieluummin vieraana omissa juhlissani. :p No pitää toivoa, että tämä olotila helpottaa sillä noi asiat mitä olen saanut aikaiseksi ovat ne kaikkein helpoimmat asiat tehtävät-listalla.
 
Heippa kaikki!

Täällä kirjoittelee huhtikuussa 20v täyttävä nuori nainen. :) Joulukuussa ollaan kihlattuni kanssa jätetty ehkäisy pois, toiveissa esikoinen. Nyt menossa kp 44, menkat on välillä säännölliset ja välillä niin epäsäännölliset ku vaan voi olla! Viimeisimmät menkat ollu siis 17.11. Raskaustestit näyttää negaa vaan, jonkinlaisia oireita on.. Menkkoja ei näy eikä kuulu. Saas nähdä mitä tästäkin tulee..:whistle: Plääh, tulis edes menkat, jos ei plussaa!
 
Heips naiset ja hyvää maanantaita!

Pahoittelut menkoista annie ja neonroze peukkuja uudelle yk:lle! d;)b

Tervetuloa lumihiutale! :wave:

Grill mä ilmoitin miehelle vaan, että aion kiinteytyä ja laihuttaa 6kg tämän vuoden aikana (jos siis masukkia ei oteta huomioon) ja itselleni lupasin tsempata koulunkäynnissä. On vähän päässyt tulemaan noita turhia poissaoloja ja motivaation puutetta. Ja plussaa minäkin suunnittelin! kukapa ei? :LOL:

Viimeyön unet menivät harakoille. Unta sain vasta klo 2 jälkeen yöllä ja kaamea herätys klo 3, jolloin tunsin kovaa kipua vasemmassa polvessa ja tajusin sen menneen pois sijoiltaan (mulla lokakuussa operoitu oikea polvi löysien nivelsiteiden ja revenneen kierukan takia; polvi siis usein pois sijoiltaan).
Huusin avokin apuun (avokki katsomassa tv:tä) ja anelin hänen vetävän polven takaisin paikoilleen. Kova pamaus kuului ja kipu helpotti. Tänään soitin lääkäriin ja kuvauksiin pääsee vasta ensi viikolla. Epäilivät, että sama homma on tällekin polvelle tiedossa. Hyvin siis alkoi tämä vuosi?

Tänään on kaikesta huolimatta ollut mukava päivä (vaikka tosiaan unta viimeyönä takana 45min.). Kävin ystävän kanssa alennusmyynneillä koulupäivän jälkeen ja extempore päätin hankkia korvarustoon lävistyksen. :) Tai siis olinhan haaveillut siitä jo pitkään, mutta nyt rohkeus otti vallan. :)

Paljon peukkuja nyt meille kaikille! :)
 
Jahas, mulle saa päivittää tälle päivälle kp1, yk10! Eli huomiselle kp2 :) Uuteen kiertoon sitten vaan. Mukavaa kun kierrot ei oo nyt enää venyneet, vaan asettuneet tuonne 29-30 päivän tuntumaan!

Kävinpä sitten tänään uuden työn tiimoilta työhöntulotarkastuksessa, ja terv-hoitaja rupesi pelottelemaan astmalla kun ei puhallukset oikein sujuneet.. Jippii... allergioita ei oo ikinä ollut, pöly ei mua haittaa, mutta eihän toi henki oo ikinä kulkenu urheillessa kovin hyvin. Oon vaan aatellu että mulla on huono kunto ja että se on normaalia, mutta miehen kanssa tilanteita vertaillessa nyt tuli kyllä fiilis, että voiskohan mulla jotain häikkää tossa hengityspuolella ollakin.. Eipä siinä muuten mitään mutta mut saatetaan sitten tosta unelmatyöstäni potkasta pihalle ton takia, vaikka ei oo ikinä siis haitannut mitään työntekoa tai muutakaan tekemistä mitenkään (paitsi juoksemista tmv raskasta yhtäkkistä suoritusta). Sori valitus, rupes vaan ahdistamaan tämä asia :/ pitäs nyt muutama vko odotella, että pääsee lääkärin pakeille...

Äh miksi mulla ei voinut tärpätä jo viime keväänä, nyt ei ois mitään työpaikkahuolia kun vois jo jäädä mammalomalle vaavelia oottelemaan ja myöhemmin hoitelemaan!! PRKL.
 
Hedelmällistä uutta vuotta! ja pahoittelut Destello. Hyvä toisaalta, että ikävä asia kävi teille tässä vaiheessa, eikä myöhemmin, niin saat tehdä lapsen jonkin arvoisesi kanssa. Kaikkea hyvää sinulle.

Täällä taas toivo ja lippu korkealla! Nyt tuntuu siltä, että miksi ei olisi tärpännyt. Mieli on positiivinen stressittömän loman ja lääkäriin varatun ajan jäljiltä. Lääkäri siis parin viikon päästä ja ihan vaan sen vuoksi jos tätä projektia vois vähän vauhdittaa ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 3.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp126/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp74/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp47/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
lumihiutale92......kp45/??..................19v........yk1..............1.lapsi
KaisaKaisanen....kp41/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Pamsku.............kp34/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp24/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei............kp24/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Iippari...............kp17/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp8/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
Grill.................kp6/26-35...........21v........yk4.................1.lapsi
Annie24...........kp4/27-28...........25v........yk9.................1.lapsi
ttty.................kp2/26-36...........26v........yk10...............1.lapsi
neonroze..........kp2/27................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis............kp2/28-34...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti
Sunflower11



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

^PÄIVITETÄÄN TARVITTAESSA...


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vasta huomasin, että useampi on joulun aikana plussannut, eli onnea plussanneille!:flower:

Tervetuloa mukaan lumihiutale! :flower:

Tsemppiä uuteen kiertoon ttty ja neonroze, ja tttylle extratsempit lääkärintarkastukseen!:hug:

Pamsku Kauheelta kyllä kuulostaa! Tiiätkö, miten se mahdollinen leikkaus vaikuttaisi vauvahaaveisiin? :/

Uuden vuoden lupauksia ei oo muita kuin yrittää saada vauva alulle!Tuo nyt tuli varmaan kaikille yllätyksenä!:LOL: No on mulla muitakin tavotteita tälle vuodelle, mutten viitsi niistä hirveesti puhua täällä, kun ne liittyy työhön.

Tauon aikana tajusin, kuinka tärkeä tuki tää ketju on. Oon kertonut meidän yrityksestä parille hyvälle kaverille, mutta en nytkään saanut oikeastaan minkäänlaista tukea, vaikka ollaan näinkin kauan yritetty, ja avauduin siitä, kuinka vaikeaa on ollut. Onneksi sentään täältä saa tukea ja täällä saa avautua niin, että joku oikeasti "kuuntelee" ja reagoi siihen. :)

Huomasin muuten tänään tänne tullessa, että meillä on tavallaan vähän harhaanjohtava otsikko ketjullamme. Tuolla ketjuluettelossa me ollaan "kakskymppiset yrittäjät", mistä yleensä tulee kyllä mieleen jotain aivan muuta kuin vauvaa toivovat. :D Ehkä johtuu kontekstista, etten itse ainakaan ole aiemmin tajunnut tuota. :)
 
Viimeksi muokattu:
Annie: Huomasin tuon saman jutun otsikon kanssa kun tein tätä uutta keskustelua! :D Ja hei, mun moka, mutta Johanna88 puuttuu jostain syystä tuolta plussaneista... :confused: Varmaan tullut joku ajatuskatkos kun oon tätä uutta väsännyt. :)

Tervetuloa lumihiutale! :wave:

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :hug: Nyt tsempit tsempit! =)

Pamsku: Auts! : / Tosi ikävää tuollainen...
 
Sunflower11
Destellolle tulin pahoittelut sanomaan :(
Voimia tilanteeseen! Sun juttujas on ollut kiva lukea!

Mie moikkaan muitakin täs samalla :wave:
Menkkakivut alko et sieltä ne taas viikon sisällä alkaa..
 

Yhteistyössä