Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 20.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp52/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
-90.................kp48/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp47/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp44/28.............24v............yk1................3.lapsi
millinkäinen......kp34/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi

Kp 21-30


nnela.............kp30/29................22v............yk3...............1.lapsi
Miwwi.............kp28/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp27/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp25/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp22/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp21/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi

Kp 11->20


Henksuliini93....kp20/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp19/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Taru_.............kp19/22-35..............22v.........yk8................1.lapsi
piupiuu...........kp18/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp17/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp14/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp12/30..............20v............yk5................1.lapsi

Kp 1-10


Mona Lisa.........kp9/28-40............22v............yk2................2.lapsi
Miramei......... ..kp4/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp4/33................23v..............yk6.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miwwi.........dpo10........24.12
Taru_..........dpo7........?
Grill............dpo6..........31.12

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku
JeNski91
Niiu

JOULUKUU
AnnuLiisa
Punnabis


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mut saa poistaa listalta kokonaan!

2v täynnä ja mitäpä sitä kieltämään, v*tuttaa, itkettää, surettaa, masentaa ja oon varmaan katkerakin.
Pikkuhiljaa alkaa tuo vuoto muuttumaan kp 1, joten se siitä
En tiedä mitä tehdään jatkossa, jatketaanko rankempiin hoitoihin vai ei. Jää nähtäväksi.

Heippa!

Paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti kenenkään ei tarvi odottaa plussaa näin kauan.
 
Grill ja muut, (toivon että) ette lähte mihinkään!! Jokainen jakakoon mielensä mustimmatkin ajatukset, niin minäkin olen täällä tehnyt ja teen vastaisuudessakin. Ja mun mielestä olet kyllä yksi parhaista vertaistukijoista täällä. Helppohan se on haukkua niitä jotka ovat äänessä kun taustalla olevien ääntä ei kuulu. Ei täällä ole pakko ihmisten käydä lukemassa, jos ei tunnu hyvältä.
 
Sun :( täällä ei ole enää kohta yhtään aktiivista. Mulla ei oo kohta enää kavereita, kenen kanssa jutella. Tosi perseestä tulla ja rikkoa pino - vieläpä sen ulkopuolelta. Toivottavasti tuli Hukkapirulla hyvä mieli.
 
Sunflower11
Miramei, ei tää oo yksin tästä "showsta". Mä oon tän päätöksen tehnyt aiemminkin että tää kierto loppuun ja sit pietään taukoa ja mietitään. Turhaan siis listoilla roikkumaan. Jos palstailemaan tuun niin meen varmaan lapsettomuuspuolelle, vaikkakin on noita lapsia mutta kaiketi me nyt "sekundoja" ollaan. Mikäli siis jatketaan hoitoihin.

En oikeasti tiedä. Täytyy pitää taukoa ja miettiä.

Miramei, toivon sulle suuresti plussaa :heart: Varmasti käyn kurkkimassa joskus kuulumisia!
 
Grill Ihan oikeesti! Sä oot täälä aina joka ikinen kerta kannustellu muita! Ja mulla ainakin on tullu hyvä mieli kun täälä on joku joka jaksaa muiden puolesta huolehtia! :)

Miramei Samaa mieltä!

Sunflower Olet kans ollu siitä asti kun tänne tulin, niin ihana kannustaja! Tsemppiä teille jatkoon! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Sunflower11
Joo ajoitus oli aika "sopiva" kyllä..
Mut minkä teet. Mä en just nyt pysty aattelemaan että kaikella on tarkoituksesa. Kai tällä tuskallakin.

Sen mie voin vielä sanoa että kiitos teille kaikille! Ihana tuki ootte ollut tässä tuskien taipaleella..
Enkä oo ikinä saanut teiltä kommenttiakaan siitä että mulla on jo kaksi lasta ettenkö saisi tuntea näin! Kiitos siitä. Vaikka välillä tuli itsekin ajateltua että onko tää tunne oikeutettu kun on nuo kaksi.

Kiitos! Kiitos kaikesta <3 Tulee ikävä :(
Mut nyt vaan pakko saada pää tyhjäksi tästä just nyt.
 
Kyllä minä en ossaa ennään mittään ajatella järkevästi. Toisaalta kokee, että en nyt mitenkään yletöntä määrää surua ole tänne aiheuttanut, mutten kai sitä iloakaan. Oon kyllä kokeillu tsemppailla toisia, mutta viime aikoina on tullut hiljennyttyä aika tavalla.

Pinosta on tullut kaikesta huolimatta rakas tuki ja juuri sellainen paikka, minne avautua. Toki blogiin tulee helpommin kerrottua tunteista yms, mutta jotenkin näissä ihmisissä, tarinoissa ja tunteissa mitä täällä leijuu, on sitä jotain mitä haluaisin lukea ja myötäelää. Toisaalta, onko mulla mitään takaisin annettavaa? En osaa sanoa.
 
Miramei en oo ainakaan lähös, taustalla palloilen vaikka listalla en ole :) Listalle tulen jos menkat taas alkaa!

Sunflower jaksuja tulevaan!

Joululahjat on kaikki hankittu jo oikeestaan loka ja marraskuun vaihteessa, muutama pien ostettiin viimeviikol! Kaikki siis kasassa ja huomen lähetään jo joulun viettoon :) Lomaa ukolla on uudelle vuodelle asti, en siis tiä koska tullaan reissun päältä takasin..

Mieskin muuten näki siin testissä jotain :whistle:

Mul kyl viiraa päässä, oon liian onnellinen ja hyvän tuulinen.. Miehen kanssa saatiin sanaharkkaa ja sekunnissa taas hymyilin ja olin elämäni onnellisin.. Hullujen huoneelle käy matka pian :LOL:
 
Yritän sanoa tämän nyt mahdollisimman neutraalisti.

Minä en kohdistanut ajatuksiani keneenkään tiettyyn henkilöön. En puhunut yksittäisistä henkilöistä, vaan yleispätevästi ketjun hengestä. Se, että joku "tunnistaa itsensä" jostain tekstikohdista, on mielestäni jotain muuta kuin sitä, että minä olen henkilökohtaisesti maininnut nimeltä.

Se, että heitetään päin naamaa syytöksiä nettiketjun rikkomisesta, on jo sellainen asia etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko sille. Anteeksi pyhästi, mutta tämä on edelleen julkinen sivusto, jonne kuka tahansa kirjautunut voi kirjoittaa mielipiteensä. Siinä vaiheessa jos mennään henkilökohtaisuuksiin loukkauksien, herjaamisen, ja yleisen netiketin väärälle puolelle muutenkin, on tälläkin palstalla olemassa ylläpito jolle voi asiasta viestiä laittaa reippaasti.

Minä en ole käskenyt, pyytänyt tai vaatinut ketään poistumaan pinosta. Sitä on turha mun niskoille yrittää vierittää, jos joku on kokenut jo aikaisemmin olevansa "paskan maku suussa", tai muista henkilökohtaisista syistä johtuen jättäytyy pois pinosta. Ellen ihan väärin näe, niin muutamia ihmisiä löytyy, jotka ovat pahan mielen ketjusta saaneet jo ennen mun kommentteja, joten väittäisin olevani syytön heidän mielipahaansa. Mutta jos se teitä lohduttaa ja helpottaa, kun saa etsiä yhtä syyllistä ja paskasankoa, otan ihan mielelläni sen ristin kantaakseni.

Kenenkään ei ole toki pakko lukea pinoa, palstaa, tekstejä tai ei mitään niin halutessaan. Ei edes minunkaan viestejä, ne voi hypätä ihan hyvillä mielin yli, jos niistä pahaa mieltä saa itselleen. Olen pahoillani jos joku on mielensä pahoittanut, mutta en vedä sanojani takaisin siitäkään huolimatta.

Mun puolestani tämä asia on tällä taputeltu loppuun, te saatte sitä puida keskenänne jos haluatte, ja etsiä niitä syyllisiä vaikka maailmanloppuun asti (ai, mutta sehän tapahtuukin jo huomenna!).
 
Hukkapiru Jospa nyt lopetettaisiin tämä! Multa ainakin menee noi sun viestit ohi, täälä käydään nyt ihan muita keskusteluita, joten jos et nyt sattunut huomaamaan tämä on Kakskymppiset yrittäjät 2012 pino. Asiasi tuli aikasemmin jo selväks. Täälä ei jakseta enää jankkaa tosta.

KyyneltenHymy Ilmottele mitä tapahtuu. ;)

susupala Hyvä että on lahjat hyvällä mallillaan, itse tilasin vielä tiistaina joululahjoja, mutta vieläkään tullu postiluukusta, huominen päivä vielä, mikään ei oo ärsyttävämpää kun antaa joululahja myöhässä! : /
 
Heippa!

En ajatellu lähteä minnekkään täältä,vaikka uusi olenkin :)
Keskusteluja olen seuraillut päivittäin ja en vaan ole osannut sanoa mitään mihinkään niin ajattelin olla hiljaa.. :)
Toivottavasti en ole loukannut ketään sanomisillani,kerran taisin toivottaa stressitöntä seuraavaa kiertoa jollekin,en tietenkään tarkottanu pahaa..

No mutta kuitenkin, ovisoireita oon tutkaillut ja alavatsakipuja kummempia ei oo ollu ainakaan vielä..huomenna ajattelin mielenkiinnon vuoksi käydä ostamassa ovistestejä, koskaan en ole niitä tehnyt :) En kuitenkaan aio alkaa testaamalla testaamaan ovista, jos nyt yhden kerran saisi ovisplussan tikkuun niin olisin tyytyväinen ja saisin olla varma,että kroppa toimii.. :D

Joululahjat suurinpiirtein hankittuna,huomenna viimeiset haettava :)

Onko teillä oikea vai tekokuusi? Jos teko,niin onko valkoinen vai vihreä? :)
Meille mies ei tekokuusta halua joten oikea haetaan huomenna mettästä :)
 
Viimeksi muokattu:
Kyyneltenhymy en testannut. Onneksi oli koko päivän muuta mietittävää niin en edes ajatellut koko juttua.. Ja jos ovis oli silloin kun kuvittelin sen olevan, niin nythän olis vasta Dpo 6, joten testissä tuskin mitään näkyisi?! Tosin nuo apteekin omat kai on aika herkkiä näyttämään aikaisessakin vaiheessa, mutta odotellaan nyt. Joulupäivänä tai Jouluaatto aamuna ajattelin testata sitten.

Galluppiin Kaikki muut lahjat olen jo ostanut, paitsi veljelleni ja hänen tyttöystävälleen en keksi MITÄÄN!! Turhauttaa. Tänäänkin ramppasin tunnin ostoskeskuksessa, enkä keksinyt mitään järkevää..
Minä olen niitä ihmisiä jotka jättää tämän lahjojen hankinnan viime tippaan aina :ashamed:


Älkää nyt kokeneet konkarit lähtekö mihinkään. Eihän me tulokkaat opita mitään eikä täälä oo kukaan meitä rauhoittelemassa piinapäivinä. On ihanaa lukea kokeneempien tekstejä ja kokemuksia. Toki Sunflowerilla eri tilanne, koska poistumissyy on eri kuin muilla.. Siispä Grill ynnämuut IHANAT jääkää tänne meitä opastamaan. Eiköhän tähän ketjuun mahdu puolin ja toisin omat tuntemukset. :heart: Mikäs muu se kertoo välittämisestä kuin gallupit missä yritetään saada tietoa muista. Uudet pidempään olleista ja toisinpäin. Minä ainakin tykkään tästä pinosta, sen takia en kai muihin ole liittynytkään kun tämä tuntuu jotenkin omalta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
"Laitetaan muutama kysymys: Ootteko ostanu jo kaikki joululahjat, vai onko vielä paljon ostettavaa? Onko pitkä joululoma? "

Eli joku heitti kysymyksen. Vastatkaa ne ketä tänne nyt jäi :) Jäin ainakin itse, en ole loukkaantunut mistään

gallub Olen ostanut mieheni joululahjat, mutta 2 vuotiaalle lapselleni olen menossa ostamaan lahjoja vasta tässä viikonloppuna. Ei ole tullut ehdittyä ja löytyy sitten alennuksista vaikka mitä :). Joulolomaa tai mitään muutakaan lomaa ei ole, koska olen kotiäiti :)
 
Kävin ostamassa ovistestejä :) Oli tosi tosi haalea. Nyt vasta jotain kp9, mutta eiköhän se sieltä jouluaatoksi voisi tulla :)

Raskaustestinkin tein muuten vaan ja ihan täysin negaa näytti. En kyllä odottanutkaan mitään muuta. Kuhan nyt oli vatsatautia ja piti varmistaa :D

ps. muoks ei tietenkään dpo9 vaan kp9 :D väsyneenä kirjottelin. Plussaa odotellaan, mutta ovisplussaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä oikea vai tekokuusi? Jos teko,niin onko valkoinen vai vihreä?

-Ei ole kuusta :) Valkoisen tekokuusen ostaisin, mutta tänä vuonna halusin tuhlata nekin rahat johonin muuhun. Ei ole aiemminkaan kuusta ollut, kun lapsi ollut pieni tai ollaan oltu kahdestaan. Oikea kuusi ollut aina lapsena ja on edelleen mummolassa, mutta en sellaista välttämättä koskaan kotiini haluaisi (en ainakaan kerrostaloon, missä nyt asutaan). Kamalasti neulasia ympäri taloa ja kuusta pitäisi raahata edes takas :O. ..ehkä sitten kun lapsi(lapset) isompia, asutaan omakotitalossa (jos asutaan edes koskaan) ja haluavat oikean kuusen. Tulee siitä se tietty joulun tuoksu kuitenkin :)
 

Yhteistyössä