kakskymppisii äitejä turusta???

toisella puolella, aikas lähellä tota MLL:n kerhopaikkaa.
mä oon sitten taas käyny lenkkeilemässä littoisissa päin, mut ainahan vaihtelu virkistää.
perjantaina vois käydä ihan hyvin, ellei ihmeempiä tule tai satu.
missäs treffattais? =)
 
:( ja me ollaan molemmat flunssassa pikku neidin kanssa, saatu flunssa varmaan meijän
isiltä...pakko jättää tän päivän lenkkeilyt väliin, jos vaikka sit ensviikolla uus yritys kunhan oltais parannuttu. toivon mukaa et nyt sateessa meitä oottele ja lukaset tänne viel ennen klo12 =)
 
meillä parannuttu, ainakin päällisin puolin siltä vaikuttaa :D
tosin lämpimät on olleet ilmat, tänäänki olin kävelyllä neidin kanssa, onneks nukkui päiväunet mutta mulla kyllä nousi hiki pintaan.
koskas treffattais?
 
hei...on jääny ihan kirjoittamatta, kauheeta tohinaa välillä ja kelitkään
ei oo ollu parhaat mahdolliset, ainakaan mun mielestä. illalla tosin oon kyl käyny lenkillä, yksin :| jää tyttö isin kanssa touhuilemaan.
jos loppuviikosta tai ensviikolla olis hyvät ilmat voitais mennä lenkille HupuLupu,
miten teille sopis edes näin alustavasti?? =)
 
Hei erittäin pitkästä aikaa.. Mä en kauan edes kerenny kirjotella kun tuli pitkä tauko, oli huoli ettei vauva ole terve. Nyt kuitenkin on todettu että hän on terve ja vieläpä poika, olin niin varma että tyttö tulee. Intuitio toimii siis tosi hyvin..
Onko ketään raskaana oleva menossa Turun naisvoimistelijoiden jumppaan, se alkaa 1.9?
 
meillä huomenna lähtee kone korjaukseen, en tiedä kuinka kauan siinä menee
toivon mukaan ei monen monta viikkoa.
tuskin pääsen koneelle oikein missään muualla... joten palaillaan jos teilläkin vielä sairastellaan :wave:
 
Mirena, Meillä ollaan jo terveinä :) Mut kyllähän tuonne lenkille kerkiää sit myöhemminkin. Ilmottele sit ku sulla kone taas käytössä :wave:

Kittynen Mä oon miettiny et pitäiskö osallistuu tohon odottavien äitien jumppaan, ainut huono puoli et on niin kaukana ja bussilla pitäis liikkua, ni taitaa jäädä. En ookkaan tänne varmaan mitään kirjotellu, mut oon rv 10+4 ja keskiviikona olis eka ultra. Hiukan jännittää, oireiden perusteella ainakin luulis et masussa olis elämää! Hyvä et teidän vauvalla on kaikki kunnossa ja poika onnittelut :flower: Koska sulla olikaan laskettu aika?
 
HupuLupu onnea raskaudesta.Koskas sulla on laskettuaika?

Täällä poksuu taas viikot ja nyt mennää jo rv 27+0

Pitäs jaksaa ruveta varmaa vähitellen pakkaamaan kun muutto on tossa syyskuun alkupuolella isompaan asuntoon.
 
HupuLupu Juu on kyllä kun ei tähän nykyseen millää enää mahu kun on tuo vauvakin tulossa.

Meidän pojalla oli laskettuaika 17.3 2008 mut hän päättikin syntyy sitte 25.3 vauhdilla maailmaan.Alle tunnissa oli koko homma ohitse,saas nähä miten tää viides menee ku kätilöt arveli että seuraava tulee viel nopeampaa mitä tuo nelonen.
 
hupulupu voi olla sen näkee sitte marraskuussa kuinka nopeeta vauva päättää tulla.
Kiva kuulla että pienellä oli kaikki hyvin masussa..meitin pojallakin oli muuten ensin saatu lasketuksi ajaksi tuo 10.3 mut sitte se siirty 17.3 joista kumpanakaa päivänä poju ei halunnu syntyy.
 
Heippa! Mahtuuko parikymppinen rv 31+5, varissuon suunnalta? Hieman yksinäistä tämä raskaus ollut kun tuttavapiirissä turusta ei ole raskaana/ saanut lapsia, eli seuraa kaipailen, kun ensi raskaus on :)
 

Yhteistyössä