Kaksoiselämää

  • Viestiketjun aloittaja doublelife
  • Ensimmäinen viesti
no voi sun
..."kertokaa onko se väärin jos rakastaa toista..."

voi jumankauta, no mitäs luulet ??!???!?!?!? kaikenlaisia... no jääköön sanomatta, toivottavasti joudut itse joskus tuollaisen kohtelun kohteeksi, jotta saat maistaa omaa lääkettäsi. :kieh:
 
Aika tiukkaa tekstiä tänne saadaan syntymään kun antaa kunnon aiheen..


Itse olin naimisissa, suhde jäähtyi hiljalleen molempien liiallisten omien menojen ja suhteen hoitamattomuuden takia. Miehestäni tuli pelkästään ystävä, en rakastanut häntä muuten. Tapasin sattumalta toisen, rakastuin. Asuimme aviomieheni kanssa vielä saman katon alla vaikka ero oli jo puhuttu ja elimme "kämppiksinä". Kaksoiselämää jatkui näin puolisen vuotta jonka jälkeen muutin asumaan yksin ja jatkoin elämää eteenpäin. Ilman lapsia tämä kaikki sotku oli paljon helpompaa.
Elämä yllättää.. varsinkin ne jotka täällä meuhkaavat siitä, että minä en koskaan, eikä varsinkaan minun mieheni... tosiasia on, että ihmiset rakastuvat toisiinsa välillä.. se voit olla sinä tai sinun armas miehesi, josta kukaan ei ikinä uskoisi.. Ei pidä olla liian mustavalkoinen näissä asioissa, elämä opettaa. Veikkaan, että eniten näistä kirjoituksista hermostuvat ne, joilla oikeasti on pieni pelko takapuolessa siitä, että jotain saattaisi joskus sattua omallekkin kohdalle. En aio tuomita kaksoiselämää viettäviä, mutta en kannatakkaan. Jokaisella on yksi elämä ja elää sen niin kuin itsestä tuntuu.

Toivn kaikille onnellista ja yksiavioista elämää, mutta ikävä totuus on, että niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin moni pettää puolisoaan, liian usein varsinkin ne, joista ei ikinä ulospäin olisi uskonut. Ja julkkispiirit.. niistä saisi kirjoitettua kirjan. "Onnelliset avioliitot" lehdissä on niin usein pelkkää kulissia, toinen tai molemmat osapuolet panevat kaikkea mikä liikkuu, tämä on ikävä kyllä tullut todistettua omin silmin liian monesti...

Rakkaudentäyteistä kesää kaikille! Kenen kanssa ikinä sitä haluaakaan..
 
Jos voisin olla varma, etten jää kiinni, niin haluaisin oman salarakkaan... Motiivina olisi ihan sen jännityksen ja "perhoset mahassa" tunteen saavuttaminen ja sen sähköisen tunteen, kun pussaillaan "salaa" jossain. Aivan, juuri niin kuin teininä.

Mutta, oma perhe, hyvä avioliitto ja omakotitalo... Liikaa menetettävää, joten olen tähän asti ollut lälläri. Mutta tiedän, että sopiva tilaisuus, ja en jätä sitä käyttämättä....
 
helikeiju
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:07 Peppi Pitkäkorva kirjoitti:
Jos voisin olla varma, etten jää kiinni, niin haluaisin oman salarakkaan... Motiivina olisi ihan sen jännityksen ja "perhoset mahassa" tunteen saavuttaminen ja sen sähköisen tunteen, kun pussaillaan "salaa" jossain. Aivan, juuri niin kuin teininä.

Mutta, oma perhe, hyvä avioliitto ja omakotitalo... Liikaa menetettävää, joten olen tähän asti ollut lälläri. Mutta tiedän, että sopiva tilaisuus, ja en jätä sitä käyttämättä....
Puhuit juuri minusta :whistle: ;)
 
Entä me näiden salarakkaiden vaimot?
Miltä luutette tuntuvan tilanteen jossa samainen nainen yhä uudelleen "vonkaa" miestäsi.Tekstiviestein, soittopyynnöin yms.Yhteistä ruska tai hiihtolomaa Lappiin.Yrittää sovittaa tapaamisen työmatkalleen yms. Näin meillä.Auki revitään asiat uudelleen.Eikä tämä kaksoiselämää elelevä nainen välitä hiukkaakaan miten miehen perhe tähän suhtautuu.
Tuntuu olevan vielä kiinnostus ukkomiehiin? Siksikö ettei ole vaaraa ,että sinkku mies ilmestyykin nurkille "vonkaamaan" teitä. Jää helmoihin roikkumaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:40 vieras kirjoitti:
Aika tiukkaa tekstiä tänne saadaan syntymään kun antaa kunnon aiheen..


Itse olin naimisissa, suhde jäähtyi hiljalleen molempien liiallisten omien menojen ja suhteen hoitamattomuuden takia. Miehestäni tuli pelkästään ystävä, en rakastanut häntä muuten. Tapasin sattumalta toisen, rakastuin. Asuimme aviomieheni kanssa vielä saman katon alla vaikka ero oli jo puhuttu ja elimme "kämppiksinä". Kaksoiselämää jatkui näin puolisen vuotta jonka jälkeen muutin asumaan yksin ja jatkoin elämää eteenpäin. Ilman lapsia tämä kaikki sotku oli paljon helpompaa.
Elämä yllättää.. varsinkin ne jotka täällä meuhkaavat siitä, että minä en koskaan, eikä varsinkaan minun mieheni... tosiasia on, että ihmiset rakastuvat toisiinsa välillä.. se voit olla sinä tai sinun armas miehesi, josta kukaan ei ikinä uskoisi.. Ei pidä olla liian mustavalkoinen näissä asioissa, elämä opettaa. Veikkaan, että eniten näistä kirjoituksista hermostuvat ne, joilla oikeasti on pieni pelko takapuolessa siitä, että jotain saattaisi joskus sattua omallekkin kohdalle. En aio tuomita kaksoiselämää viettäviä, mutta en kannatakkaan. Jokaisella on yksi elämä ja elää sen niin kuin itsestä tuntuu.

Toivn kaikille onnellista ja yksiavioista elämää, mutta ikävä totuus on, että niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin moni pettää puolisoaan, liian usein varsinkin ne, joista ei ikinä ulospäin olisi uskonut. Ja julkkispiirit.. niistä saisi kirjoitettua kirjan. "Onnelliset avioliitot" lehdissä on niin usein pelkkää kulissia, toinen tai molemmat osapuolet panevat kaikkea mikä liikkuu, tämä on ikävä kyllä tullut todistettua omin silmin liian monesti...

Rakkaudentäyteistä kesää kaikille! Kenen kanssa ikinä sitä haluaakaan..
Noh, mä en ole ainakaan meuhkannut että minä en koskaan tai saati sitten mieheni. Kyllähän ihastumia tapahtuu ja rakastumisia, todennäköisesti omallekin kohdalle jossain vaiheessa elämää. Ja jos käy niin että oma suhde on totaalisen väljähtänyt ja toinen ihminen onkin "se oikea", niin miksei ensin päätetä edellistä suhdetta ja vasta sitten aloiteta uutta? Miksi loukata toista pettämisellä, jos kerran suhde ei olisi muutenkaan toiminut? Se että haluaa säilyttää oman perheensä on mielestäni kehno syy, koska yleensä pettäminen jossain vaiheessa paljastuu etenkin kun sitä pitkään jatkuu, jolloin perhe kuitenkin hajoaa tai tuskin ainakaan jatkuu kovinkaan sopuisana.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 20:15 doublelife kirjoitti:
Herättelin keskustelua tuolla terveyspuolella, mutta hyvin harva viitsi kommentoida. En etsi puolustelua enkä tuomitsevia kommentteja vaan normaalia analysointia sekä miehiltä että naisilta.

En koe olevani sairas, mutta ehkä joku tunnistaa piirteeni sellaiseksi. Elääkö kukaan tällaista kaksoiselämää:

Olen avioliitossa (yli 10v takana), mulla on hyvä ja rakastava mies (melkein kadehdittavan ihana), mahtava työ, kiva koti, talous kunnossa ja kaksi ihanaa lasta. Mutta - mulla on myös rakastajia, joita olen tuntenut jopa 5 vuotta. Seksielämä oman miehen kanssa on antoisaa, mutta mulla on aina ollut tarve pitää yllä muitakin suhteita. Lapsuudesta ei ole jäänyt mitään traumoja millään tavalla.

Elän siis ns. kaksoiselämää. Olen iloinen ja pidetty ihminen kavereiden keskuudessa, mutta yksikään ei tiedä näistä mun omista seikkailuista. Rakastajiani tapailen harvakseltaan eli kiinnijäämisen pelko ei ole suuri. Kahdella rakastajallani on myös perhe.

Elän ikäänkuin sinkkuelämää, vaikka mulla on perhe. En ole koskaan potenut huonoa omaatuntoa elämäntavastani ja itsetuntonikin on varsin kohdallaan - en kadehdi ketään, olen tyytyväinen ulkonäkööni jne.

En usko koskaan "parantuvani" tästä. Pitäisikö? Vai paranenko vain, kun menetän kaiken? Sitäkään kun en lainkaan pelkää. Osaisiko joku analysoida tilannettani tai onko joku, jolla kokemusta vastaavasta?

Niin ja mainittakoon, että koskaan en ole saanut osakseni loukkaavaa käytöstä vastakkaiselta sukupuolelta, päinvastoin.

Tämä ei ole provo.

Todella surullista luettavaa.. Kai ymmärrät ettei asiat ole noin yksinkertaisia.. Mistä tiedät ettei sinulle ole jääyt lapsuudesta jotain traumoja? On olemassa monenlaista itsetuntoa,yksi niistä on meillä naisilla naiseuden itsetunto, ja siihen vaikuttaa myös olennaisesti se kuinka haluttavaksi itsensä tuntee. Voit ulospäin vaikuttaa itsevarmalta, mutta kuitenkin sinun täytyy olla haluttava monen miehen mielestä.
Itse alalla työskentelevänä olen nähnyt vanhoja ihmisiä ja ihmisiä jotka on saattohoidossa, ja kyllä viimeistään silloin joutuu kasvokkian tekemiensä kanssa, sydämettömyys katkeroittaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 16:07 helikeiju kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:07 Peppi Pitkäkorva kirjoitti:
Jos voisin olla varma, etten jää kiinni, niin haluaisin oman salarakkaan... Motiivina olisi ihan sen jännityksen ja "perhoset mahassa" tunteen saavuttaminen ja sen sähköisen tunteen, kun pussaillaan "salaa" jossain. Aivan, juuri niin kuin teininä.

Mutta, oma perhe, hyvä avioliitto ja omakotitalo... Liikaa menetettävää, joten olen tähän asti ollut lälläri. Mutta tiedän, että sopiva tilaisuus, ja en jätä sitä käyttämättä....
Puhuit juuri minusta :whistle: ;)
Aika jännä juttu, miten erilaisia ihmisten omatunnot on. Tottakai(?) mäkin joskus ihastun ja käy mielessä, että voisipa vähän vehdata jonkun tietyn kivan tyypin kanssa, mutta mä en pystyis ite elämään sen kanssa. Vaikka olis aivan varmaa, etten jäis kiinni, en voisi sen jälkeen elää mieheni kanssa kovinkaan kauaa, koska syyllisyys jäytäis koko ajan. Kertomallakaan asia ei olis pois päiväjärjestyksestä, koska tiedän, että miestä ei sen jälkeen näkyisi enää.
 

Yhteistyössä