Kaksosten odottajia v.2009

Heippa!

Täällä uusi kaksosten odottaja rv.8+1. Olisi kiva kuulla muiden odottajien kuulumisia...????

Itselläni 2 lasta entuudestaa ja nyt siis tuplat tulossa. Sairaslomalla olen rajun pahoinvoinnin vuoksi.

Mitenkäs te muut olette jakselleet?
 
:wave: täällä olisi yksi odottaja :) ajattelin ilmoittautua tähän pinoon, viikkoja olisi nyt 25 tasan. Täällä on mennyt tosi hyvin, ei ole ollut mitään ongelmia vauvoilla vaikka heillä on yhteinen istukka. Itse oksensin viikon joskus neljännen kuun alussa ja nyt on hemoglobiinit aika alhaalla mutta muuten ei ole ollut mitään vaivoja. Olen onneksi opiskelija, joten lepopäiviä saan pidellä aina kun siltä tuntuu. Väsymys oli kyllä alkuvaiheessa aika kova, samaten nyt kun alkaa tuo masu olla jo aika iso. Mutta en valita, helpolla tässä on päästy :)
 
Rv 16+0, epäidenttiset (omat istukat, vesi- ja suonikalvot) ja kaikki mennyt tähän asti oikein hyvin (tammikuun kuvotusta ja iltapahoinvointia ja väsymystä lukuunottamatta)! =) Ultrattu on jo kolme kertaa; varhaisultrassa rv 7+1 huomattiin heti kaksoset, niskapoimu-ultrassa oltiin rv 11+2 (niskaturvotusta ei ollut ja muutenkin Lilliputeilla kaikki hienosti!) ja "muutenvaan-ultrassa" 15+0! Olin ennen raskautta lievästi alipainoinen, raskaaksi tultuani ihan ensimmäisenä kasvoivat maitoautomaatit melkein yhdellä kuppikoolla ja nyt painoa tullut jopa vajaa 2 kiloa. Massu alkaa vihdoin pikkuhiljaa erottua.. B)

Hemoglobiini, verenpaine ym olleet tammi- ja helmikuun neuvolakäynneillä hyvät!

Hyviä vointeja kaikille muillekkin tuplien odottajille! Kirjoitelkaahan kuulumisia!!

 
Viikko 27 meneillään, identtiset pojat tulossa, esikoiset. :)

Suht ookoosti on mennyt, nyt tosin liikkumiskiellossa kun kohdunsuu (vai onko se kohdunkaula..?) oli lyhentynyt sentillä. Oma olo on hyvä ja välillä on vaikeeta muistaa ettei sais kauheesti liikkua. :/