Kaksplussan keskustelu uudistuu tiistaina 18.2.

vierailija
Eipä taida yp:tä asiakkaiden,palstan käyttäjien palautteet paljon hetkauttaa. Jos lehti vielä olisi olemassa niin kyllä menisi niin banniin kuin olla voi tämän vuoksi. ja kaikki sivustolla mainostetut tuotteet menee myös meidän osalta boikottiin ja ilmoitan tämän tuotteiden valmistajan omistajan.mikälie sivuille. turhaan tänne mitään mainoksia laittaa kun ei täällä käyttäjistä välitetä.
 
Vanha takaisin ja sassiin. Surkea uudistus. Avattaret takaisin. Nyt ei erota harmaista mustaa ja nyt on helppo toisen nikillä kirjoittaa mitä sattuu,oliko kiusaamisen helpottaminen toimituksen tarkoituksena ? Onnistuitte hyvin,onnea ! Ja ennen sai kuvia laitettua suoraan omista kuvatiedostoista,nyt ei onnistu.
 
vierailija
Herää kysymys että jos tää on vielä keskeneräisenä eli toimintoja tulis myöhemmin lisää niin miks ylipäätään julkaista tämmöstä tekelettä? Ja testataanko näitä uudistuksia koskaan ennen julkaisua että miltä näyttää, miten toimii jne? Ihan kun tää olis jonkun kämysen harjottelijan tekemä. Tästä näkyy ettei enää välitetä sivuille eksyvistä kirjottelijoista.
 
vierailija
Mä tykkään
Miksi on tärkeää nähdä kuka kirjoittaa, kun tärkeämpää on mitä kirjoittaa, vai pitääkö vastaus miettiä sen mukaan kelle vastaa?
Ei mun mielestä kyllä.

t palstasuvakki
 
Mä tykkään
Miksi on tärkeää nähdä kuka kirjoittaa, kun tärkeämpää on mitä kirjoittaa, vai pitääkö vastaus miettiä sen mukaan kelle vastaa?
Ei mun mielestä kyllä.

t palstasuvakki
Kyllä mä tykkään tietää kuka kirjoittaa ja mitä ja jos on mielenkiintoinen kirjoitus niin voin vastata oli kirjoittaja sitten harmaa tai musta. Ja täällä kirjoittaa joku mitä lystää imitoimalla toisten nikkiejä muutamalla omaa nimimerkkiä samankaltaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä