Kansallismielinen puolue on nousemassa Viron jopa suurimmaksi puolueeksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ymmärrä miten voi kun Virossa ei ole edes mamuja. Kun Suomessa se on suvakkien syytä että kansallismieliset nousee valtaan
EU tekee kaikkensa, että entiset itäblokin maat pakotetaan mamutukseen ns. taakanjaolla. En kyllä tajua tuota "taakanjako"-termiä, koska maahanmuuttajat ovat kuulemma niin loppumaton rikkaus, jolla tienataan. Joka tapauksessa, tämä on syy, miksi oikeistolaisuus nostaa päätään myös Itä-Euroopassa, enkä ihmettele.
 
r0s
Niin siis virolaiset tulevat tänne, tekevät kesäkelit duunia, nostavat lapsilisät, käyttävät sitä virosta tuotua autoaan enemmän mitä ois sallittu (ja osa yrittäjistä jättää sitä sun tätä maksamatta) ja pakenevat kun ensimmäiset pakkaset ja lumet tulevat ja jättävät työnantajat pulaan. Ja kotimaassaan tilanne on tämä.

Mua vituttaa jopa enemmän niiden kuin maahanmuuttajien käytös.
 
vierailija
Niin siis virolaiset tulevat tänne, tekevät kesäkelit duunia, nostavat lapsilisät, käyttävät sitä virosta tuotua autoaan enemmän mitä ois sallittu (ja osa yrittäjistä jättää sitä sun tätä maksamatta) ja pakenevat kun ensimmäiset pakkaset ja lumet tulevat ja jättävät työnantajat pulaan. Ja kotimaassaan tilanne on tämä.

Mua vituttaa jopa enemmän niiden kuin maahanmuuttajien käytös.
Joo mä ihmettelin kanssa, et toimiiks toi sitten kahteen suuntaan... Sinne ei mennä eikä sieltä lähetä.
 
vierailija
Virolaiset on älykkäämpiä. Ei tarvitse tehdä samaa virhettä oppiakseen kuin kaikki naapurit.
(y):ROFLMAO:

Näinpä. Suomen mantrahan on se, että opitaan muiden tekemisistä, niin voidaan tehdä samat virheet ja toivoa eri lopputulemaa. Virolaiset sen sijaan katsovat parhaimmaksi olla yksinkertaisesti tekemättä niitä virheitä kun ei niitä kerran ole pakko tehdä.
 

Yhteistyössä