Karmeimmat joulupukkimuistot?

  • Viestiketjun aloittaja Joulun odottaja
  • Ensimmäinen viesti
Joulun odottaja
Mitä karmeita muistoja teillä liittyy joulupukkeihin? Onko tilattu pukki tullut humalassa tai yrittänyt iskeä äitiä samalla kun jakanut lahjoja? Onko tullut myöhässä tai vaatinut enemmän rahaa kuin on etukäteen sovittu?
 
Se meidän joulupukki käyttäytyi ihan kivasti mutta mun veli tms. laski leikkiä että jos en ole kiltisti niin joulupukki vie mennessään Korvatunturille. Mä olin kauhuissani että joudun pois kotoa.
Se veli pelotteli muutenkin aina kamalilla jutuilla, oli hänen mielestään ilmeisesti hauskaa. Poltin kerran ihoni ottaessani uunista tulleen, liian kuuman leivonnaisen->"No nyt sä kuolet, hehheh"jne.
 
"vieras"
meillä oli aikoinaan vaari pukkina joka joulu. Joskus se siltä hajosi parta ja sit seuraavana vuonna sillä oli erilainen parta, ja silloin mä aattelin et enää ei oo oikea pukki vaan valepukki kun sillä oli se eri parta ku aiempina vuosina.
 
Meidän joulupukilla eli perhetutulla oli tosi tönkkö ja epäaito naamari, ja kysyin yhtenä jouluna häneltä että minkä takia sulla on tollanen naamari. Pukki vastasi nopsaan että "no kun Korvatunturilla ja reen matkassa on niin kylmä". Ei jäänyt pukki sanattomaksi. :D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Pahaa kuullut
Ei tapahtunut itselle mutta eräälle tuttavalle pari vuotta sitten. Pukki oli joku ruipelo, joka oli tunkenut tyynyn vatsakseen. Tyyny kuulemma pilkotti takin alta selvästi esiin. Silmälasit olivat muoviset, eikä niissä ollut edes linssejä. Hatun alta näkyi tumma tukka ja parta oli liian leveä pukin kapeille kasvoille. Jalassa oli sitten farkut ja lenkkarit. En ole tarinan jälkeen itse uskaltanut pukkia tilata.
 
"vieras"
Meidän joulupukilla eli perhetutulla oli tosi tönkkö ja epäaito naamari, ja kysyin yhtenä jouluna häneltä että minkä takia sulla on tollanen naamari. Pukki vastasi nopsaan että "no kun Korvatunturilla ja reen matkassa on niin kylmä". Ei jäänyt pukki sanattomaksi. :D
:D Siskon 2v vetäisi joskus pukkia parrasta kun istui hänen sylissään ja se partahan jousti irti naamasta, kun oli kuminauhalla kiinni. Tyttö oli vielä niin pieni ettei tajunnut, mutta isosiskonsa kysyi että mikä sun parrassa on pukki, miks se meni tolleen.
Siihen pukki, että minä olen jo niin kovin vanha ettei meinaa oikein partakaan enää pysyä hyvin paikallaan, mutta kyllä se pysyy jos siihen ei koske.
Hyvin meni läpi. Jälkeenpäin sitten ihmeteltiin porukalla että olipas vanha pukki.
 
"vieras"
Jos ulkopuolisen pukin tilaa, kannattaa tosiaan katsoa, ettei ylinmääräistä tavaraa lähde pukin mukana. Tuttaviltani pukki oli vienyt talvikengät eteisestä mennessään.
 
..-..
Ei ehkä sellainen muisto, mitä haetaan, mutta itselläni tuli heti ensimmäisenä mieleen se, kun lapsena en uskonut joulupukkiin, mutta vuotta nuorempi serkkuni uskoi. Vietimme jouluaatot yhdessä ja serkkuni isoveljet sekä lähes kaikki aikuiset kävivät vihaisestikin kertomassa minulle, etten saa kertoa nuoremmalle serkulleni, ettei joulupukkia ole olemassa.. Olin kyllä villi lapsi, mutta en tottelematon, enkä ilkeä ja yksikin kerta olisi riittänyt. Vihaisesti ei olisi tarvinnut sanoa edes sitä yhtä kertaa...
 
En mä ny karmeesta tiä, mut yhden pukin muistan lapsuudesta.
Naapurin mies (joulupukki) oli kännissä kun apina, räkänen puhe sammals ja silleen. En halunnut syliin mutta olihan sinne kiivettävä että saatiin otettua se pakollinen, meillä-kävi-joulupukki-ollaan-ihan-normaali-perhe, kuva. Tais jäädä ainooks pukiks.

Omille lapsille on käyny joku mun poikaystävistä. Kaikki vetäneet roolin paremmin kuin hyvin. Säästyvät onnekkaat huppeligubbeilta:D
 
Jokunen vuosi sitten tilattiin pukki jostain fucking joulupukkipalvelusta. No, sieltähän se tuli ajallaan mutta meinasin lentää perseelleni kun pukki alkoi kimittää notta "onko täällä kilttejä lapsia". Juu-u, kimittää. Se oli nimittäin NAINEN!!!! WTF!?!
Jotain saatanan rotia tässä tasa-arvohössötyksessäkin jumalauta! |O
Tai sitten sen firman kaikki pukit oli ylibuukattu ja meille lähetettiin joku toimistoapulainen. Vittusaatana!
Anteeksi karkea kielenkäyttö mutta vieläkin riipii. :mad: Pääsen tuskin koskaan yli tästä :D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29121951:
Jokunen vuosi sitten tilattiin pukki jostain fucking joulupukkipalvelusta. No, sieltähän se tuli ajallaan mutta meinasin lentää perseelleni kun pukki alkoi kimittää notta "onko täällä kilttejä lapsia". Juu-u, kimittää. Se oli nimittäin NAINEN!!!! WTF!?!
Jotain saatanan rotia tässä tasa-arvohössötyksessäkin jumalauta! |O
Tai sitten sen firman kaikki pukit oli ylibuukattu ja meille lähetettiin joku toimistoapulainen. Vittusaatana!
Anteeksi karkea kielenkäyttö mutta vieläkin riipii. :mad: Pääsen tuskin koskaan yli tästä :D
Ei oo totta!!!!!!? Toivottavatsi lapset ei saany yhtä kaameita traumoja kun isukki!: /

Olisin minäki ollu ihan hiilenä!:D
 
  • Tykkää
Reactions: TriplaIsä
"vieras"
Luin jonkun lehden mielipidepalstalta, että pukki oli paskonut lattialle.:)

Mutta itsellä on aina mennyt asiat hyvin, aikuisena olen ollut huolissani pukin ei niin täydellisestä habituksesta, mutta lapset ovat olleet tyytyväisiä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"vieras"
- Pikkulikkana tunnistin joulupukin enokseni, loppuipa siihen joulupukkiin uskominen. :D
- Kerran kävi viinalta haiseva julgubbe, ei pahemmin sekoillut.
- Isäni kertoi joskus, että hänen lapsuudessaan oli käynyt humalainen joulupukki, joka oli kaatanut joulukuusen. :D
 
[QUOTE="vieras";29122135]Luin jonkun lehden mielipidepalstalta, että pukki oli paskonut lattialle.:)

Mutta itsellä on aina mennyt asiat hyvin, aikuisena olen ollut huolissani pukin ei niin täydellisestä habituksesta, mutta lapset ovat olleet tyytyväisiä.[/QUOTE]

AI KAMALA!!!!:LOL:
 
Myös joulupukit ovat joutuneet kärsimään:

"Perheen isä meinasi käydä päälle"

Vantaalla keikkailevalla joulupukilla on muutama samanlainen kokemus kuin helsinkiläispukillakin.

– Muutaman kerran valkoisessa kirjekuoressa annettu palkkio on ollut murto-osa siitä, mitä alun perin on sovittu.

Erään kerran liian läheistä tuttavuutta olutmäyräkoiran kanssa tehnyt isä meinasi käydä pukin silmille.

– Ulos pihalle pukkia vastaan tullut isä sanoi minun olevan kaksi minuuttia myöhässä ja meinasi käydä päälle. Huomasin lumikolan takana mäyräkoiran, josta oli juotu jo yli puolet. Toisessa pukkipaikassa naapuriin hälytettiin poliisit.

 
vierailija
Jokunen vuosi sitten tilattiin pukki jostain fucking joulupukkipalvelusta. No, sieltähän se tuli ajallaan mutta meinasin lentää perseelleni kun pukki alkoi kimittää notta "onko täällä kilttejä lapsia". Juu-u, kimittää. Se oli nimittäin NAINEN!!!! WTF!?!
Jotain saatanan rotia tässä tasa-arvohössötyksessäkin jumalauta! |O
Tai sitten sen firman kaikki pukit oli ylibuukattu ja meille lähetettiin joku toimistoapulainen. Vittusaatana!
Anteeksi karkea kielenkäyttö mutta vieläkin riipii. Pääsen tuskin koskaan yli tästä
Ei se ollut joulupukki, vaan jouluhuora.
 
vierailija
Joulupukki hyväksikäytti lapsia, koska heidän luottamuksensa oli niin helposti voitettu. Tämä toistui useina vuosina, joten meillä kävi vierailuilla jokavuotinen pedofiili. Ei kiva.
 

Yhteistyössä