Karppaajan päiväkirja

juu, kyllä se oli minun osalta tässä..Mua etoo kaikki rasva ja liha.. Alan kasvissyöjäksi :D En saa enää yhtään palaa alas tonnikalaa, en kanaa, en mitään lihaa/makkaraa. Alan syödä kalaa, leipää ja salaattia.. Jos paino ei laske ni olkoon laskematta, hyvä ruoka, parempi mieli :) Hirveet tsempit tuolille!!!
 
Täällä yks karppaaja, aloitin maaliskuussa 2011 jolloin painoin 80kg ja nyt vaaka näyttää 70kg, olen siis vajaassa 7kk laihtunut 10kg. Hiilarit olen pitänyt koko ajan 40-80 kohdilla ja se on sopiva.
Eli aloituspaino karppauksen aloittaessa oli 80kg ja pituus 178cm, vaatekoko XL/44 ja nyt jopa M menee sekä 38-40. Ja ihan sellanen juttu, et mittanauha kertoo enemmän kun vaaka, sen sain itsekin oppia. Eli
rinnan ympärys on pienentyny -12cm
vyötärön ympärys -9cm
ja lantio -5cm.
Poissa
vehnä, peruna, pastat, leipä ja monissa tummissa leivissä on vehnää, joten kannattaa olla tarkkana. Tilalle kasviksia, lihaa ja varsinkin kanaa, hedelmiä niiden kanssa pitää olla erittäin tarkkana, esim banaani sisältää hirvittävästi hiilareita samoin viinirypäleet.
Rasvasia juustoja saa syödä, tummaa suklaata ja maitosuklaata, maustamatonta jugurttia, voita ja oliiviöljyä.
Noilla pääset alkuun ja kyllä alkaa kilot tippua, hitaasti mutta varmasti. Mulla tavoite saada vielä 5kg pois, sit olen siinä mikä tavoite.
Kaiken kaikkiaan olen saanu pudotettua painoa 19kg, 9kg lähti vuodessa, joten tää karppaus sopii mulle.
Alussa kiloja lähtee nopeeseen tahtiin, mut mitä pidemmälle menee niin hidastuu nimittäin munkin kohdalla, tää 70kg on ollu nyt 2kk jo mittarissa ja tuntuu ettei millään tipu enempää, mutta entiseen en palaa ellei ole pakko.
Tai ainakin perunaa en tarvi enkä vaaleaa leipää.
Tsemiä
Kesäkurpitsasta saa aivan mielettömän ihania ruokia.
karppaus.info siellä on mahtavia reseptejä
 

Yhteistyössä