Katsoin asiakseni siivota vähän somea. Miltä tuntuu kun joku poistaa sinut seurattavista tai kaverilistalta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joutavaa hassuttelua oli aivan liikaa ja halusin korostaa enemmän uutisia. Ensin lähti passiiviset tilit ja seuraavaksi yksityisihmiset jotka eivät ole seuranneet minua. Muutama edesmennytkin löutyi joukosta. Jäljelle jäi käytännössä vain henkilöitä, joiden kanssa olen muutenkinntekemisissä ja ne tuikitärkeät uutislähteet.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
No eipä tunnu missään jos joku poistais. Kukaan on tuskin koskaan edes seurannut. Eipä ole kuin lähimmät ihmiset mulla kavereina 12kpl. Tuttuja tai tutun tuttuja tai lapsuus kavereita tms ei todellakaan löydy. En ymmärrä miksi jotkut jakaa elämäänsä ihmisille joiden kanssa ei ole edes kunnolla tekemisissä.
 
Kuinka ohut itsetunto palstamammoilla on, jos epämääräisen tutun kaverilistalla oleminen olisi jotenkin tärkeää?

Vastaan siis ap:n kysymykseen fiksun palstalaisen nimimerkillä. Aivan Sama!

Hmm... Hän vaikuttaa "kaveriksi" sopivalta...
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Kuinka ohut itsetunto palsamammoilla on, jos epämääräisen tutun kaverilistalla oleminen olisi jotenkin tärkeää?

Vastaan siis ap:n kysymykseen fiksun palstalaisen nimimerkillä. Aivan Sama!

Hmm... Hän vaikuttaa "kaveriksi" sopivalta...
Aivis on aktiivi ja myös hieman noista ajoista ulkonäöllisesti aikuistunut ;)

 
vierailija
Pitäisikö sen tuntua siis joltain? En edes heti huomaa jos joku poistaa minut kavereistaan, vaan paljon myöhemmin. Kai nyt sentään vielä saa itse valita kenen kaveri somessa on, ja saa poistaa kenet itse haluaa. Pitäisikö sitten olla hirvittävän murheellinen ja aivan lyöty kun huomaa tulleensa poistetuksi kaverilistalta? Mä en välitä, sanon myös että aivan sama.
 

Yhteistyössä