❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@kiuski voi miten IHANAA!!!! <3 Mitä uutisia mä täällä näinkään kun ajattelin käydä kuulumisia lueskelemassa. Aivan upeat viivat, kaikkea hyvää teille raskausaikaan ja vauvanalulle hyvää liimaa kyydissä pysymiseen. Olen tosi onnellinen sinun puolesta. :love:
 
Onnea kiuski!

Meillä ois maanantaina se käynti naikkarilla, jännittää niin hitosti. :)
Mekin odotetaan simppanäytteen tuloksia, mies odottaa ehkä vielä enemmän. Sanoi että uskoo niissä olevan vikaa...

kp35 ja eilen voidemaista valkovuotoa bongasin. En tiedä oisko se ovis tulossa vai ei.
 
Kiitos kaikille :love: Mä hetken nyt vielä ainakin odottelen että kui meidän käy, niin en kyllä vielä sano heippoja! Pelottaa jotenkin ihan hirveästi. Että 10vuotta olen haaveillut tästä, viimiset pari vuotta itkenyt joka kuukausi kun ei ole tullut mitään, edellisen puoli vuotta rankkoja hoitoja käyny läpi ja nyt se viiva pätkähti. Tuntuu että joku sen vie multa kuitenkin kohta pois :cry:

Monella tullut nyt simpoista huonoja uutisia ja moni niitä tuloksia vielä odottaa. Vaikka onhan se ikävää ja luomuna tuskin tärppää niin se on kuitenkin aika simppeli vika korjata. Terveisin hermomuija, 2.ICSI ja nyt kaks viivaa tikussa :love:
 
Voi @kiuski , onnea! :love: Tuo toivoa myös meille jos nyt sitä ICSIä kohti ollaan menossa :) Oliko teillä ivf/icsi täysin miehestä johtuvista syistä? En muista enää teidän tilannetta, vaikka oon sun juttuja seurannut kokoajan :ninja:
 
@Villisilmä Mulla on myös hieman laiskemmat munasarjat mitä mun ikäisellä pitäisi olla, mutta tämä lapsettomuus johtuu ihan simpoista. Ne on niin kehnot ettei mitkää pesut yms auta. Sentäs hedelmöittyy ihan kohtalaisen hyvin tuolla icsi:llä, viimeksi saatiin 11munista joista 9 taisi olla kypsiä ja 7 niistä hedelmöittyi ja 6 päätyi ihan blastoksi asti :)
 
Ihania uutisia @kiuski !! Superpaljon onnea!!! :love::love:

Mä oon täällä aina välillä käynyt lukemassa kuulumisia mutta @-dino- tai kuka nyt listaa päivittääkään vois poistaa mut listoilta kokonaan. Ajattelin seuraavat pari vuotta keskittyä nyt ihan opiskelujuttuihin. Syksy uudessa opiskelupaikassa on ollut tosi raskas mutta myös tosi antoisa ja tuntuu kyllä upealta tehdä jotain mistä oikeasti nauttii! :) Myöhemmin voi sitten lähteä sit uusin voimin näihin vauvahommiin. Uusi lähete hoitoihin joudutaan kuulemma sitten hankkimaan mutta eipä se haittaa.

Ihanaa jatkoa kaikille ja toivottavasti plussaatte kaikki pian! :love: Tuun taas kurkkimaan tänne sitten kun dinon ivf:t lähtee käyntiin, jospa sinnekin tulis vihdoin ja viimein se toinen viiva ❤
 
@kiuski oo vaan vapaasti, mää en ainakaan aja sua pois :D

@Yuna tsemppiä opiskeluihin ❤ toivottavasti sitte bongaan sun kuulumiset kun päätätte hoitoja jatkaa :) kolme viikkoo ekoihin pistoksiin! Huomenna aattelin käyä tilaan lääkkeet nii ei ainakaan jää siitä kiinni jos toimitus kestääki kauemmin.
 
@Yuna Kiitos ❤ Mä toivon sulle kaikkea hyvää nyt niihin opiskeluihin ja sitten aikanaan niihin vauvahommeleihin! Eiköhän meistä jokainen sen nyytin vielä syliin saa kun aika on oikea :love:

Ja @-dino- voi miten jännää! Minäkin jään kyllä seuraa miten sulla ne hoidot sujuu. Hyppäset nyt vaan sinne ivf-puolelle kun siellä tosiaan ihan pauke käy kun kaikki poksahtelee paksuks :ROFLMAO:
 
Huh, oon kuulemma just ovuloinut en muista enään kummalta puolelta lääkäri sanoi että on ovis tapahtunut. En kyllä tiennyt yhtään kun en oo saanu tikuilla kiinni mutta mulle sanottiin että niihin tikku testeihin ei kannata luottaa vaan ostan seuraavaksi niitä clearbluen digitaalisia ovistestejä. Mitä mulla on ollutkin yhdessä kierrossa joilla sain oviksen bongattua.
Sit mä soittelen joulukuussa kun toiset menkat alkaa että pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen ja muutamiin verikokeisiin.

Mun pitää 2 viikon päästä tehdä raskaustesti jos se on nega niin aloittaa terolut.
 
Mulla on pco tyyppiset munasarja vasemmalla puolella ilmeisesti, oikealla puolella on ovis tapahtunut.

'' TVUÄ: kohdun myometrium on säännöllinen. AP-mitta 3,4 cm. Endolmetrium on hyvin paksu, hyperechogeeninen ja homogeeninen 13 mm. Kohdun takana nestettä 23 mm. Oikea ovaario 35 x 19 mm, siellä corpus luteum näkyy. Vasen ovaario PCO:n näköinen 33 x 14 mm. "
 
Verikokeissa käyty. Kokeissa oli mm.kilpparit, perusverenkuvaa, hemoglobiini, kortisoli, punasolut ja valkosolut, jotain insuliinin kaltaistakin arvoa oli testattu. Menin ohjeen mukaan ennen 9, mutta pitää käydä vielä ottamassa prolaktiini kun sekin oli listalla, siitä on laitettu muutamaa erityyppistä arvoa. Onkohan siellä sit missä noi työstetään ni joku nopeampi systeemi vai mitä, koska ens viikolla on sitten jo soittoaika takaisin tuloksista. Yleensähän siinä menee 2vkoa? (n)
 
@Nonsk Mä sain silloin noi tulokset viestillä ihan parissa tunnissa jo! Ja lääkäri tais niistä soitella jo seuraavana päivänä. Ei niissä kauaa mene :)

MUOKS: osa arvoista siis tuli viestillä ja osa meni omakantaan sen jälkeen kun lääkäri oli soittanut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä