❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

TT1
Täällä starttas eilen taas uusi kierto. Eilinen meni itiessä ja ahdistuksissa.

Mies menee simppa testeihin 13.12.Eli se seuraava mitä odottaa.

Kauankohan menee että tulokset tulevat?
Kurjuuksien kurjuus :(
Meillä mies kävi antaa näytteen kuukausi ennen ekaa lääkäriaikaa ja siellä kuultiin tulos. Sit sen verikokeen tuloksia ja lääkärin soittoo saatiin odotella toinen kuukausi. Ja nyt sit tosiaan ens viikolla inssi. Voishan tää edetä nopeamminkin, mut kohtalaisen nopee kuitenki.

Ja vielä niistä letro oireista, sydämen tykytykset Alko viimeyönä. Kestää ku tarkoitus hyvä:LOL:
 
Maanantaina kävin siellä progesteron verikokeessa, tuloksista en tiedä kauanko kestää saada. Vielä ei näkynyt omakannassa, mietin soittelenko aamusta naistenklinikalle.
Flo ennustaa menkkojen alkavan sunnuntaina, mä veikkaan ensi viikkoa ja sitten soitellaankin aikaa aukkariin.
Painoa mulla on pudonnut 8kg yhteensä lokakuun alusta, suunta on vaan alaspäin. :)
7 kiloa matkaa vielä painoon mitä esikoisesta plussatessa painoin.
Niin ja unohdin kokonaan että en usko kyllä oviksen tapahtuneen, koska aamulämmöt selailee miten sattuu ehkä paristi käynyt 36 asteessa pyörähtää mutta muuten sahannut 35,74-35.90.

Alinah92 kp31.
 
@Jennipä ainaki teillä nyt on ees mahollisuus raskautua :) kumpa onnistais ❤

@Alinah92 ootko saanu verikokeen vastausta? Mahtavasti oot saanu painoa alas! Mäki otan nyt oikeesti jonku kuntokuurin jos raskaus ei ala :)

Eipä näitä suotta kutsuta piinapäiviksi.. Onneks on töitä ees ollu mutta kyllä nää illat niin matelee. Ei jaksais enää yhtään odottaaa!! Lauantaina ois vapaata mutta en sillon vielä uskalla testata jos onki nega. :( Tiistai-iltana tai keskiviikkona viimeistään. Mieski on ihan yhtä malttamaton. Mitään oloja ei kyllä hirveesti oo. Maanantaina oli repimistä/pistelyä alamahalla mutta nyt ei oo tuntunu miltään. Tissit on ihan sairaan kipeet mutta ne on ollu jo punktiosta asti, litinukset vaan pahentanu sitä.
 
@-dino- Voi miten jännittää, onko vielä mitään erityistä olossa? :)
@Jennipä pitää vaan jaksaa, ilmeisesti nyt onkin enempi tsemppiä päällä. :)

Minulla hiljainen jakso, voimat pois. Ei oo jaksanut vastailla tännekään. Mutta mitäs tuumaatte tästä: kp 10 ovulatioplussa. Käytetty hyödyksi. Nyt eilen illalla dpo8 tai kp 18 tuli täydellinen ovisplussa tikkuun.:eek: Vahvaa viivaa myös tänä aamuna. En tiedä miksi tein ylipäätään illalla sen testin, mutta tulipa tehtyä... Mitä ihmettä...
 
@Josia voi että, enteilispä se plussaa myös siihen toiseen tikkuun ❤ mut kai ne voi muutenki loppukierrosta näyttää mitä sattuu..

Oloja ei vieläkään oikeestaan oo. Perjantaina vaivas pääkipu joka ei oo mulle normaalia mutta oisko tyyny ollu huonosti edeltävänä yönä ku ei sitä enää oo ollu. Välistä vähän outo kuumotus poskilla. Tissikipu aaltoilee, välillä on niin kipee ettei voi ees kyljellään nukkua. Ehkä mikä eniten toivoa herättää nii en kestä räkää/limaa :D :D mies ollu vähän flunssassa ja aina ku se räkii sitä limaa niin mää yökkään. Tänä aamuna oli oksu tosi lähellä :D mut en tiiä mikä johtuu lääkkeistä ku ei noita lutinuksia ikinä ennen oo ollu. Yhtään en osaa arvella mikä on testin tulos..
 
@-dino- Ja tarkoitus oli alkuviikosta testata? Miten me jaksetaan odottaa... :D

Oon joskus aikaisemminkin tehnyt loppu kierrosta ovistestejä, mutta ne on ollu vaaleampia tai korkeintaan himppu vahvempi yhtenä päivänä. Tää oli ihan täys kymppi. :eek:
 
@Josia Onko sulla ollut mitään oireita vielä? Vissiin aika yksilöllistä, mut mulla ainakin ovistestit noina päivinä on vielä ihan hailuroita, dpo14 eli juuri ennen menkkoja vasta aikalailla tasavahvat viivat.

Täällä dpo10, ei oireita eikä odotuksia, mieskin vaan vetkuttaa sperma-analyysiin menoa...
 
@Paips Huono olo ollut, mutta pistän sen ihan muun piikkiin. Mahakipuja, joita muutenkin kroonisesti :D mulla on aina selkeä ovis ja muutoin testit aina hailuraa, siksi on niin outoa, että pamahtaa tuplaviivat kahtena päivänä tässä vaiheessa kiertoa. (n) Mutta tämä nyt on tämmöstä vouhotusta. :whistle:
@-dino- niin pahoillani! Tämä oli kurja kuulla! :(
 
Aika matelee... Sovin itseni kanssa, että odotan nämä menkat alkaviksi ja sitten voi tilata miehelle ajan näytteeseen tammikuulle ja uuden ajan meille. Tuntuu niin tuskaiselta odotus varsinkin tuon ovulaatiosotkun jälkeen. Alkaisi nyt ne menkat pian, kun kuitenkin tulevat :cautious:
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut, mahdolliset hoidot, mistä lapsettomuus johtuu (jos tutkittu). Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




30.11.2017

✪ -tanjuska (22) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | 1.lapsi | ya 6/-15 | 2.ivf kevät -18 | selittämätön

✪ Karkki95 (21) | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ Aulimari | 1. lapsi | ya -12

✪ Juliet86 (31) | ya 11/-15

✪ Edvina | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (24) | 1. lapsi | yk 14, ya 5/-16 | letrot 11/17 | ovulaatiohäiriö

✪ nyyti. (28) | 1. lapsi | ya -09

✪ Shakalaka (31) |ya syksy 2015

✪ Alinah92 (24) | 2.lapsi | ya 2016


✪ haaveistatotta | 2.lapsi | yk 14 | ya 7/16

✪ Josia (28) | 1.lapsi | ya 1/16


✪ Kristali (31) | 2.lapsi | ya 2/15

tänttähäärää (35) | 1.yhteinen | ya 10/16


Herukkka (29) | yk 17 | ya 2/16

Inka' | 1.lapsi | ya 6/14

Paips (30) | 2.lapsi | yk 12 | 10/16

Ihanapa (29) | 1.lapsi | ya 4/16


✪ Tuimatar (28) | 1.lapsi | ya 10/16

✪ Villisilmä (23) (mies 23) | 1.lapsi | ya 4/16 | tutkimukset kesken


✪ TT1 (37) | 1.yht. | ya 6/16 | 1.inssi 11/17 | siittiöt



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13

✪ aavalvar | yk 17, ya 1/-16
 


12/2016
diadora (28) | 2. lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15

4/2017
Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17
Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16

5/2017
MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
Kinder_Kitty (24) | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

6/2017
susanmaaria (31) | 3.lapsi | ya 7/-15

7/2017
rosmarin (28) | 1.lapsi | ya 1/16
Tiituu | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)

9/2017
Toukkahaave87 | 1.lapsi | ya 7/16 | letrot+bemfola+pregnyl+terot
N93 | 1.lapsi | ya 3/16 | plussa 1/17 -> km 3/17


10/2017
kiuski | 1.lapsi | ya 5/-16 | 2.ICSI | 1.PAS
 
@-dino- voi paska nyt :unsure: ei meillä täällä ainakaan jouduta uudestaan jonoon kun sinne on kerran päästy. Todennäköisesti lusit nyt vaan toiset menkat putkeen että palaudut tästä piikitysrumbasta ja seuraavista taas pääsette aloittamaan! Ja toi ensimmäinen kerta on vissiin aina vähän niin ja näin, ens kerralla saatte varmasti lääkkeet paremmilla annoksilla ja muniakin tulee siten enemmän. Halauksia sinne ❤
 
@kiuski nii i. Eikö sieltä kukaan sit raskaudu ku jono noin pitkä? :D no aika pian ne varmaan laittaa tarkempaa aikataulua..

En tiiä mitä se tays tekee toisin ku niillä ei oo jonoja vaikka sinnekki kai tulee aika laajalta alalta potilaat.

No ei se auta ku odottaa. Ei ees jaksa hirveesti vituttaa, alkaa oleen aika turta tähän jonotteluun.
 
@Josia käyn ja en käy, vähän heikolla kantamalla kyllä on siihen nähden että niin kovasti halusin sinne. Kovasti tekis mieli lähteä mutta jotenkin tuntuu että aina työvuorot menee sillei ettei ehdi, kun bussissakin pitää istua. Lisäks oon niiin väsynyt iltaisin, työkaveri sanokin aiemmin viikolla että mä oon kuulemma aamuisin tosi väsyneen näkönen tai sit se johtuu että oon tulossa kipeäks, nukun kyllä ihan hyvin. Mutta veikkaan että tää jatkuva sataminen ja pimeys tekee tehtäväänsä mielialassa ja jaksamisessa..!
 

Yhteistyössä