❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

TT1
@Jennipä
@-dino-
Lyhyesti yritän. Eka peruttiin heti kättelyssä, sit ultran jälkeen lupasi tehä ja kotiin lähtiessä juos perään et ei tehäkkään. Monta tekijää eka este miehen maksa-arvot hiukka koholla. No ei se estäkään ku jokatapauksessa inssi hoidettava alta pois ennen järeempiä hoitoja. Tosin sperma tuskin pesua kestää. Kaikki hyvin mulla ja tosi otollinen kierto. Peru sit kaiken ovella ku mulla vanha pamiresepti. Koko homma ihan perseestä.
 
@TT1 no ompa aika ailahtelevainen lääkäri! No tehäänkö se sit seuraavaan kiertoon vai mitä hä? Ja miten se sun pamiresepti tähän liittyy? Eihän sen takia mitää hoitoja voi evätä..

Älä huoli siitä sperman pesusta, kyllä se sen kestää. Pestäänhän se ivf/icsi:ssäki. :)
 
TT1
@TT1 no ompa aika ailahtelevainen lääkäri! No tehäänkö se sit seuraavaan kiertoon vai mitä hä? Ja miten se sun pamiresepti tähän liittyy? Eihän sen takia mitää hoitoja voi evätä..

Älä huoli siitä sperman pesusta, kyllä se sen kestää. Pestäänhän se ivf/icsi:ssäki. :)
ei kuulemma tehä seuraavaankaan kiertoon.tammikuussa ois se simppa näyte ja en todellakaan tiedä miten se tähän liittyy.onkait tuota ihmisille määrätty elämän aikana vaikka minkälaisia lääkkeitä.keskittyisivät hoitamaan sitä lapsettomuutta.varsinki ku on tiedossa et luomuna ei onnistu.sori ku keuhkoon täällä,mut ei oo oikeudenmukasta tämä.ei auta ku toivoo.vaikka tällähetkellä usko ja toivo on menny.
 
@TT1 okei. Ompa jotenki kurjaa ku ei selitetä suunnitelmia kunnolla. :( miehesi kuitenki syö niitä letroja sinne tammikuuhun asti? Voisko olla että haluavat kattoo paraneeko laatu ennenku ruvetaan inssejä tekee?

Ja hei tää on just oikee paikka purkaa näitä asioita ❤ vielä on toivoa usko pois, vaikka nyt ei siltä tunnukkaan :)
 
TT1
@TT1 okei. Ompa jotenki kurjaa ku ei selitetä suunnitelmia kunnolla. :( miehesi kuitenki syö niitä letroja sinne tammikuuhun asti? Voisko olla että haluavat kattoo paraneeko laatu ennenku ruvetaan inssejä tekee?

Ja hei tää on just oikee paikka purkaa näitä asioita ❤ vielä on toivoa usko pois, vaikka nyt ei siltä tunnukkaan :)
KIITOS.
juu kyllä syö.saas nyt nähä mitä tapahtuu.vaikee vaan ajatella tätä kaikkee.
 
@TT1 tosi kummallista, että ensin luvataan ja sit heti perutaan, eihän tommosta voi sanoa! Ja jos aikoo perua niin miks sit ensin lupaa. Kyllä varmasti me kaikki vauhkottaisiin täällä tuossa vaiheessa, ja kuten dinokin jo sanoi, niin täällä juuri nimenomaan voi purkaa!

.. mulla on vuosisadan menkkakivut taas, mutta ei vuotoa. Töissä koko aika pelkäsin että nytkö jo alkaa, kun tuntui sellaselta ja ei ollut siteitäkään mukana.. :D Nännitkin pärähti tänään vasta kipeäksi. Ei tiputa kun sitä muutamissa kierroissa on ollut, vielä ainakaan. Tänään dpo13. Toissailtapäivänä tein negatestin, dpo15 mulla alkaa menkat.
 
Onpa ikävä tilanne @TT1 ! Ja tosi ailahtelevaista käytöstä tosiaan lääkäriltä (n)

@-dino- , mustakin kyllä kuulostaa oudolta että pitäis hoitojen välissäkin jotenkin jonotella. Kai sitä jonotetaan vaan siihen hoitojen aloitukseen ylipäätään o_O Ja just kun mulle joku lääkäri sanoi että hänen tietääkseen ei oysissa ole edes pitkät jonot :poop:

Me käytiin gyn. polilla tänään ja varmistui että saadaan lähete Väestöliittoon (nyk felicitas) ivf/icsi-hoitoihin. Ennen lähetteen tekoa tarkistetaan vielä mieheltä kromosomit, kun se simppanäyte oli ollut sen verran huono. Toivottavasti siinä ei löydy mitään. Ja toivottavasti tulis sitten nopeasti se eka aika sinne väestöliittoon :X3:
 
@Herukkka oho. Siinähän on kaks viivaa! Oisko vuoto sit jotain muuta ku menkat.. Vai onko ihan normi menkkavuotoa? Uutta testiä vaan :D

Tuohon jonotushommaan vielä. En tiedä muista mutta ainaki oys ja helsingin nkl on jonot. Nkl taitaa olla vielä se 6kk. Ja jokaiseen uuteen stimulaatioon täytyy jonottaa. Eihän sinne pääsis uusia väliin ollenkaan jos vanhat hoidettais ensin pois alta. Onneks joka sairaalassa ei oo näin ruuhkainen tilanne :)

@Villisilmä toivottavasti kromosomit on ok ja pääsette pian hoitoihin :)
 
@-dino- suuret pahoittelut, ettei eka ivf tuottanut tulosta. :( Ja tosi kurjia noi jonot. Oon kuullut että nkl:lle sama systeemi, tuntuu tosi epäreilulta, että jossakin onnistuttu välttää jonot ja hoitoon pääsee paljon nopeammin. Toivotan teille valtavasti kärsivällisyyttä uuden hoidon odottamiseen. <3
 
@Herukkka eikä, tuohan nyt on jo niin selkeän näköinen viiva! Ja mä jo ehdin painaa sydäntä ennenku luin pidemmälle..

Täällä on kp2, aivan ajallaan tulivat taas ja kiertokin oli VAAN 30pvää jos tästä jotain positiivista pitää etsiä. :D Seuraava ovis menenee joulunalusviikolle
 
  • Tykkää
Reactions: Herukkka
@Herukkka Voi kurjuus! Täällä oltiin jo aivan innoissaan kaikki. Pahoittelut!
@TT1 ihan syystäkin raivona... Ihme säätöä klinikalla! :cautious:
@Nonsk Sitkeyttä tosiaankin tarvii näillä pimeillä, että jaksaa urheilla ja liikkua. Se on vaan ainakin mun tapauksessa ainakin pakotettava ittensä, ja on niin hyvä olo jälkikäteen. :) Ja onneksi myös koirat pakottaa peruslenkille :D

Mä oon nyt aivan nuhanenä, viikonloppuna stressi vissiin purkautui. Menkkojen pitäs alkaa huomenna, kouristeluja jo ollut. Ellei nyt sit viivästy loppu viikkoon, kun oli ne ihmeelliset kaks ovisplussaa tässä kierrossa. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Herukkka
@kiuski kiitos kysymästä, hyvää kuuluu raskauteen, 36+1 viikot nyt että jokunen viikko vielä odotettavaa. <3 On ollut jotenkin niin helppo ja ihana raskausaika, etten vielä tästä haluaisikaan luopua ja uskon, että vuodenvaihteen tienoille menee vauvan syntymä. Mitä sinulle kuuluu, joko se on np-ultra pian kun aika menee niin äkkiä? :love:
 
@Lumi87 ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin! Ei ole enää pitkä aika että saatte nyytin syliin :love: ❤ Täällä alkaa pahin oksennus ja väsymysvaihe siirtyä, vihdoinkin! Viikon päästä olisi ultra ja voi että miten jännittää. 4viikkoa sitten oli se varhaisultra ja siellä kaikki näytti olevan hyvin, toivottavasti myös nyt. Tänään siis 11+1 :)

Kamalasti tuntuu nyt joka puolella olevan vastoinkäymisiä eikä plussia tule. Moni onneksi jo odottelee jatkotoimenpiteitä, hoidot on rankkoja mutta niistäkin selviää! Pidän teille kaikille peukkuja pystyssä että saisitte ne kaksi viivaa! Tsemppiä jokaiselle missä vaiheessa sitten vaan talsitte, ootte ihan mielettömän vahvoja naisia ❤ :love:
 
Juu, niin siinä kävi että kemialliseksi kai jäi.. Testailin tänään vielä, mutta ei mitään tullut.. turhauttavaa.. Meillä oli 1% mahdollisuus onnistua luomusti. Ainakin jotakin yritti tapahtua, kai siitä saa vähän voimaa tulevaan. Onnistuisipa ennen helmikuun ivf hoitoja.
 
Ihana kuulla @kiuski ja @Lumi87 kuulumisia, että kaikki on mennyt hyvin :)

Täällä asiat ovat edenneet sen verran että mies on saanut varattua ajan sperma-analyysiin kahden kuukauden jahkailun jälkeen. Testipäivä on tosin mun kp12:nä, ja ovis ollut mulla joka kierrossa kp 10-12, eli tämä kierto menee nyt sitten tässä. Ärsyttää kyllä "pikkasen" ettei mies voinut varata aikaa aiemmin, viime viikollakin hällä oli 4 arkivapaapäivää että olisi voinut käydä mutta kun oli kaikkea parempaakin tekemistä. Makkarin puolella on kyllä enemmän kuin innokas lapsen tekemiseen. Mutta pääasia että homma nyt menee jollain tapaa eteenpäin. Jos asiat olisivat edenneet lääkärin suunnitteleman aikataulun mukaan, sperma-analyysin tulokset olisivat jo selvillä, mulle olisi tehty kierron kartoitus ja johdinten aukiolotutkimus ja voitaisiin jo suunnitella jatkotoimia... Samperin samperi, kylläpä *tuttaa.
 
Unohtunut kaikessa joulu kiireessä tänne tulla kirjottelee, kävin uudestaan progesteron verikokeessa tiistaina. Kun sain toista kertaa tässä kuluvassa kierrossa clearbluen kaksoishormoonilla hymynaaman kp38, se ensimäinen arvo joka otettiin silloin marraskuussa oli kuulemma todella alhainen. Kuulin vaan puhelimessa näin, kun soittelin sitä että jos voisin käydä uudestaan.

Mulla iski tuolloin kp38 kun sain sen hymynaaman, niin migreeni kohtaus ja oli alamaha kipeä ainakin 4 päivää. Luulin että mulla alkoi virtsis, kun oireilee juuri niin että alamaha on kipeä ja käveleminen ( ne tärähtelyt) sattuu ja istumaan meneminenkin hieman tuntui. Seksi sattui myös, limoja en erityisemmin kyllä bongannut.

Tuloksia progesteron arvosta voin soitella ensi viikolla, ja alotella terolut kuuria jotta saadaan uusi kierto käyntiin. Ei varmaan tässä joulukuussa saada tehtyä sitä aukiolotutkimusta kun alunperin oli puhetta. Harmittaa! Mutta katsotaan miten käy, meinaan vaan kun tulee pyhiä sun muita niin ei varmaan edes ole aikojakaan sopivasti heillä..

Alinah92 kp46 dpo7.

Laitan kun ehdin aamulämmöistä käyrää, sen joudun puhelimella tänne laittaa. Nyt kävin tietokoneella rustaamassa.

Muoks: Niin sitä vaan vielä, että olin ihan ihmeissäni siitä alamaha kivusta tosiaan kun jos se liittyi siihen ovikseen kun mulla ei oo ovis koskaan ennen oireillut mitenkään. Se migreeni kohtauskaan ei oo mikään kiva!
 
Viimeksi muokattu:
TT1
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Soittelin taas tonne hoitsuille ja kyselin missä mennään.Vastauksia piti tulla jo maanantaina,mut ei tullukkaan.Yllätys.Josko sit huomenna,Alkaa kärsivällisyys mennä ja parisuhe niin koetuksella ettei oo tietookaan jaksaako jatkaa.Hullua, miten asiat muuttuu nopeasti.Jos joku päivä pääsis ees kokeilee mitä tikku näyttää, olisin onnellinen.
 

Yhteistyössä