❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

TT1
Ei uskalla vielä hirveesti riemuita.Ei oo minkäänlaisia oireita,normi menkka jomotuksia.ehken hiukka repivämmät.Äsken tosin kauppareissulla piti lyhtypylvästä nojata anto ylen sen verran äkkiä.Kaiken koetteleman jälkeen tää ois varmaan se seittemäs ihme.
 
Onnea tosi paljon @TT1 :love: selkeä plussa minustakin.

Täällä alko tänään vuoto:poop: alkaa siis yk 14. aamulla ois se eka yhteinen aika tk:hon lähetettä varten, mutta voi olla ettei päästä menemään kun oon kovasti edelleen taudin kourissa. Pitikin sattua samaan aikaan!
 
Onnea, selkeä viiva!! @TT1 :love:
Mites kävi @Eela- voinnin suhteen, pääsittekö käymään?

Menkkojen kourissa, kp2. Kivut on aina pahat, jos yhtään myöhästyy. Polille soitin eilen, todennäköisesti huhtikuussa päästään aloittaa... Mä en vaan yhtään enää jaksaisi odottaa... (n) Aivan kypsä.
 
@TT1 Onnea, hyvältähän toi kuulostaa - plussa tikussa ja HCG ei-raskaana arvo on alle 5 :)

Muilla täällä onkin oikea uusien kiertojen aalto, mentäiskö samalla syklillä sit kaikki plussaan asti? :D Itellä nyt kp 2, huomenna eka letro ja 15. päivä folliultra. Todella, todella toivon, että munasolu päättäis olla kypsymisessä yhtä hidas kuin tavallisesti, eikä noi letrot sitä liikaa nopeuttaisi - mulla on nimittäin mies 16. päivään asti työmatkalla, ja sit onkin jo viikonloppu... Normaalisti oon ovuloinut kp 16+... En ees ihan täysin ymmärrä miksi mulle noi letrot lyötiin käteen, kun ovis vaikuttais joka kuukausi tapahtuvan??
 
@Josia käytiin joo eilen lääkärissä ja ihan hyvä fiilis vaikka eihän siellä tosiaan mitään vielä tehty. Saatiin lähete ja aika polille tulee 6kk sisään. Miehen täytyy käydä sitä ennen antaan simppanäyte ja mun täytyy käydä verikokeissa. Oli tosi mukava lääkäri, joka otti meidät tosissaan ja suhtautui asiaan oikein lempeästi:)

@Tuimatar toivottavasti tosiaan kypsyminen tapahtuu niin hitaasti että saatte tän kierron hyödynnettyä!(y)

Nyt tosiaan voitas mennä kertarysäyksellä täältä kaikki sitten marraskuisiin:LOL:
 
Postista noudettavissa nyt näköjään viikko sitten torstaina tilaamani clearbluen kaksoishormooni ovistestit, täytyy katsoa jaksaako tänään käydä. Lapsi kipeänä niin ainut aika on hakea kun mies herää yöuniltaan. (Hän tekee yötä niin nukkuu päivät)
 
Onnea @TT1 ! :love:

Mulla on tainnut jäädä päivittelemättä, että mehän käytiin tosiaan siellä Felicitaksella pari viikkoa sitten ja saatiin reseptit käteen ivf/icsiä varten. Tänään vihdoin kp 1 ja huomenna siis tarkoitus aloitella ensimmäinen hoitokierto (Gonal-F+Orgalutran jarruksi, Pregnyl/Gonapeptyl ja Lutinukset loppukiertoon). Hyvillä mielin mutta jännittää ihan hirveästi lähinnä nuo pistokset ja tuleva punktio. Myös se vähän pelottaa, että kuinka hirveät sivuoireet noista lääkkeistä tulee ja ettei vaan sitten tulis sitä hyperstimulaatiota :ninja:
 
Ei ne menkat sitten loppunutkaan kp4, yöt ollu vuotamatta mutta sitten kun herään aamulla ja menen pissalle niin valuu pönttöön asti.. Nyt jo vaihtunut vuorokausi kp7 siis ja hitto mä sanon jos aamulla herätessä jatkuu vuotaminen niin kyllä on pitkät menkat!
 
@Tuimatar määki söin 6kk letroja vaikka ovis tulee muutenki. Toivottavasti boostaa sopivaan aikaan oviksen että pääsette hyödyntää :)

@Villisilmä tsemmpiä ekaan hoitoon. Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä hyperiä tule :)

@Wintersun tottakai mahtuu. Millanen tausta teillä?

Paljon muutaki ois voinu kommentoida mutta nyt ei jaksa. Viimepäivät on menny aivan sumussa kun rakas koiramme lähti pilvenreunalle. Ei oo paljo nukuttu eikä syöty. Ikävä on niin kova. ❤
 
@-dino- Voi ei, osanotto suruun! :cry: Karvakamujen lähtö sateenkaarisillalle on valtavan raskasta, vieläkin on ikävä omaa koiraa, vaikka lähdöstä on jo pian kolme vuotta :(

@Wintersun Tervetuloa mukaan, teillä onkin jo pitkä odottelu takana. Toivottavasti jatko sujuisi sukkelammin (y) Ootteko suuntaamassa julkiselle vai yksityiselle hoitoihin?

Täällä on takana vika päivä letroja, äkkiä se viis päivää menikin. Sivuoireita on ollut vähän vaikeaa bongailla flunssan seasta, mutta ainakin osan päänsäryistä pistän kyllä näiden piikkiin, samoin kuin ruuansulatuselimistön sekoamisen - nälkä hävisi käytännössä kokonaan, ja ilmavaivat menee tasolle ettei tiedä itkiskö vai nauraisko... Kropasta kyllä huomaa muutenkin, että jotain tapahtuu, sekä rinnat että munasarjat lähettää jonkinlaisia tuntemuksia, mikä on mulle poikkeuksellista tähän aikaan kierrosta. Kunhan nyt ei vaan liian nopeesti kypsyis... Huomenna pitäis saapua ovistestit, ja aattelin kyllä alkaa tikuttaa heti, vaikka polilta sanoivat että ke vasta tarvis. Enää 4 yötä follikkeliultraan!!!
 
@TT1 Onnea!!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

@-dino- Olen pahoillani! Voimia surun keskelle!

Mulla nyt tavallista lyhyempi kierto (25pv) ja siis kp 1 tänään. Tämä oli positiivinen yllätys koska nyt siis hu soittelen aikaa ja nyt ei ainakaan viikonloppu ole esteenä ajan saamiselle! Kyllä meidän nyt täytyy saada joku aika :)(y) Ja sitten jännäämään miten hoito toimisi!
 
@-dino- voimia ja osanotot! <3

Täälä saatiin tänään varattua aika punktioon, joka on perjantaina ja siirto ensi viikon tiistaina, jos sinne asti päästään. Nimittäin oli yksi follikkeli kasvanut liian isoksi, joka nyt riskeeraa siirtoon pääsyä ja se varmaan selviää perjantaina sitten.
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut, mahdolliset hoidot, mistä lapsettomuus johtuu (jos tutkittu). Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




12.2.2018

✪ -tanjuska (22) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | 1.lapsi | ya 6/-15 | 2.ivf 3/18 | selittämätön

✪ Karkki95 (21) | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ Aulimari | 1. lapsi | ya -12 | 2. inssi 1/18

✪ Juliet86 (31) | ya 11/-15

✪ Edvina | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (25) | 1. lapsi | yk 16, ya 5/-16 | letrot 11/17 | ovulaatiohäiriö

✪ nyyti. (28) | 1. lapsi | ya -09

✪ Shakalaka (31) | ya syksy 2015

✪ Alinah92 (24) | 2.lapsi | ya 2016 | letrot 1/18


✪ haaveistatotta (26) | 2.lapsi | ya 7/16 | 3.icsi 2/18

✪ Josia (29) | 1.lapsi | ya 1/16


✪ Kristali (31) | 2.lapsi | ya 2/15

tänttähäärää (35) | 1.yhteinen | ya 10/16


Herukkka (29) | ya 2/16 | 1.ivf 2/18

Inka' | 1.lapsi | ya 6/14

Paips (30) | 2.lapsi | yk 12 | 10/16

Ihanapa (29) | 1.lapsi | ya 4/16


✪ Tuimatar (28) | 1.lapsi | ya 10/16

✪ Villisilmä (24) | 1.lapsi | ya 4/16 | 1.ivf/icsi 2/18


✪ Eela- (29) | 1.lapsi |

maximus (37) | 2.lapsi | ya 2016 | 1.inssi 1/18 | selittämätön

Sosh (26) | ya 12/16 | yk 15

emppu11 (25v) | 1.lapsi | ya 11/16 | hoidot aloitettu 1/18




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13

✪ aavalvar | yk 17, ya 1/-16
 


12/2016
diadora (28) | 2. lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15

4/2017
Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17
Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16 | poika 5.1.18

5/2017
MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
Kinder_Kitty (24) | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

6/2017
susanmaaria (31) | 3.lapsi | ya 7/-15

7/2017
rosmarin (28) | 1.lapsi | ya 1/16
Tiituu | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)

9/2017
Toukkahaave87 | 1.lapsi | ya 7/16 | letrot+bemfola+pregnyl+terot
N93 | 1.lapsi | ya 3/16 | plussa 1/17 -> km 3/17


10/2017
kiuski | 1.lapsi | ya 5/-16 | 2.ICSI | 1.PAS


2/2018
TT1 (37) | 1.yht. | ya 6/16 | siittiöt
 
TT1
Hei kaikille! En vaan uskalla vielä otettani irrottaa tästä ryhmästä.Uusinta verikokeessa hcg jatkaa nousua normaalisti ja varhaisultraan aika ensi maanantaina.Kaikkea voi vielä tapahtua ja kokoajan on pelko persiissä.Lueskelen teidän kuulumisia ja toivon runsaasti plussia.
 
@-dino- voi pahoittelut! Hän oli varmasti niin rakas <3

@Wintersun Tervetuloa! :) Pitkä on teilläkin ollut tien.

Kp8 ja ovis testattu tänään ekaa kertaa tässä kierrossa. Clear bluen kaksoishormonitestillä heti pysyvä hymynaana. :alien: En tajua, miksi viime kierroissa sillä on lävähtänyt heti "plussa". (n) Aikaisemmin pitänyt ihan paikkansa. Pitää sit tikuttaa normitesteillä...
 
Heippa! Olen kirjoitellut täällä toiseen ketjuun ja lueskellut välillä tätä ketjua. Nyt taitaa olla aika siirtyä tänne kun yritystä tuli vuosi täyteen...

Meillä on esikoinen mallia 11/2012 ja silloin raskautuminen onnistui toisesta kierrosta, tosin kierrot käynnistyivät aika hitaasti pillereiden lopettamisen jälkeen. Tällä kertaa kierrot lähtivät hyvin käyntiin ja ovat yllättävän säännölliset, mutta nyt taitaa olla ikä meitä vastaan sillä täytin juuri 39v.

Molemmat on tutkittu alustavasti, eli mulla hormonitasot ja miehellä siittiöt, ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Itse olen jo vähän luopumassa toivosta mutta yritellään nyt vielä...!

Kiitos jos laitatte listalle :)
Esmenet (39), 2. lapsi, ya 2/2017
 
Tervetuloa @Esmenet ! Toivottavasti homma selkenee pian, kyllä kai ne hormonitasot sulta olis vihjanneet jos pelkkä ikä olisi päällimmäinen ongelma.

@Wintersun Mä syön ihan vaan foolihappoa ja d-vitamiinia kun muistan. Toki pidän aktiivisesti huolta siitä, että ruokavalio pysyy monipuolisena ja mahdollisimman tuoreena, pidän sitä ehkä varmempana imeytymisen kannalta kuin purkista napattuja vitskuja. Joskus oon jopa kuullut mainittavan, että noita raskausvitamiineja ei kannattais syödä etukäteen, oisko ollut jotain tekemistä että tiettyjen aineiden liikasaanti voi taas haitata yritystä???
 

Yhteistyössä