❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja -tanjuska, 31.10.2016.

1. Alinah92

Alinah92 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    135
    Omia kuulumisia sen verran että perjantaina 15.3 oli rakenneultra ja toinen poika olisi tulossa. Kaikki oli just niinku pitääkin, kaikki virtaukset nähtiin todella hyvin ja kaikki sisäelimet löytyy. Kätilön sanoin :täydellinen pieni poika siis. :love:

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. Alinah92

Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    135
    Onnea!

3. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 333
    Onnea poika lupauksesta ja siitä että kaikki on hyvin ❤️

4. Alinah92

Rekisteröitynyt:
    28.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    135

Kiitos! :love:

5. papurinsessa

papurinsessa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2015
    Saadut tykkäykset:
    85
    Kiitos myös minulta tasaisesti kaikille onnitteluista ja paljon paljon plussaonnea kaikille <3

6. kirsillevauva

kirsillevauva Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    518
    @Minji, onnea plussasta :) Tuliko tämä siis ihan luomuna?

@Alinah92, onnea pojan odotukseen :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @Minji voi vitsi, mahtavaa!! Paljon onnea:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @Alinah92 onnea teillekin! :) odotetaan ekaa inssiä ja etukäteen mietin että tuleekohan siitäkään mitään. Ihana kuulla että teillä se on toiminut (no ei kai sitä kellekään tehtäisi jos ei osalle toimisi, siinä menkkavitutuksessa ei vaan oikeen ollut toiveikas olo...)
    Tiedätkö muuten miksi piti olla välikierto? Ja oliko pistoshoito ym. mielestäsi rankkaa? Minua neuvottiin nappailemaan letrozolia vielä ennen inssikiertoa ja pistokset sitten tiedossa...

9. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    @K123 vastaan vaikka kysymys ei ollutkaan minulle :p mutta mulle ei oo pistoshoidosta tullut sivuoireita, ehkä pieni päänsärky suoraa piston jälkeen, mutta se on voinut johtua jännittämisestä. Pregnyl on kirvellyt todella paljon pistäessä ja siitä tullut punainen jälki joka ollut kosketus kipeä muutaman päivän, mutta Gonal-f tai ovitrelle ei ollenkaan. Itse huomasin Gonal-f:ssä että se neula sattui hieman vikoilla pistokerroilla.

10. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @Owlet kiitos!:) jännittää koko homma ylipäätään ja tuntuu että se on monelle ensimmäinen rankka lapsettomuushoito, niin en tiedä mitä odottaa. Ei varsinaisesti harmittanut että tuli +1kierto letrozolia ennen inssiä aikataulujen takia. Pistitkö itse?

11. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 333
    Mitä teille on määrätty pistolääkkeeksi?
    Ne taitaa olla aika samoja kuin ivf? Mut ilmeisesti ei yhtä isoilla annoksilla?

12. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    @K123 pistin kyllä itse. Pregnylin toimitusvaikeuksien Takia sain viimeksi ovitrellen, joka on kynä muodossa. Sen kanssa harkitsin miehen apua, koska mietin saanko koko kynän pistettyä yhdellä kädellä, toisella pidän siis vatsasta kiinni. Päädyin pistään itse, koska ei se ollutkaan niin suuri määrä. Aluksi jännitti aika paljon syksyllä pistää itseensä, mutta nyt se menee jo rutiinilla ;)
    Ne sivuoireet on kyllä aika henkilökohtaisia, joten joku voi saada paljonkin oireita ja toinen ei ollenkaan, vaikka annokset olis täysin samat. Itselle oli oikeestaan helpotus päästä vihdoin inssiin. Se kierto ennen ensimmäistä inssiä, mun lääkitys oli sama kuin silloin inssi-kierrosta, eli siis käytin jo Gonal-f-kynää ennen inseminaatioo. Mun kohdallani ei inssi siis muuten eronnut aikaisemmista hoitokierroista kuin et siihen tuli lisä käynti, jolla simpat ruiskutettiin kohtuun.

@Wintersun mulla on Gonal-f-kynä ja sitten aikasemmin irrotukseen pregnyl, mutta siin on jotain vaikeuksia nii viimeksi käytin Ovitrelleä. Mun gonal-f annos on aika pieni ja niin oon ymmärtänyt, että inssissä ne on aika pieniä, mutta samoilla mennään myös ivf:ssä huomattavasti suuremmalla annoksella.

Viimeksi muokattu: 19.03.2019
  13. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 333
    Juu, inssissä tarkoitus kai kasvattaa yksi hyvä? Ivf taas mahdollisimman monta.

Mulla lääkkeinä tulossa synarela(sumute nenään) ja sit kun pistot alkaa niin elonva, menopur ja ovitrelle. Ens viikolla alkais kp1 ni pitäs hoitoihin ilmoittautua. Kunhan vaan saisin nyt sen puhelun lääkäriltä et kaikki olis kunnossa.

14. Minji

Minji Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    31
    Kiitokset onnitteluista! :love: Kahden viikon päästä olisi varhaisultra, tänään juuri varasin ajan :)

@kirsillevauva Joo, plussa tuli luomusti. Kohta oltaisiin oltu aloittamassa inseminaatiolla, mutta sitten kävikin näin! Olin jo melkein menettänyt toivoni luomutärpistä.

15. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @Wintersun @Owlet kiitti rohkaisuista:) tässähän se mörkö nimeltä inssi hälvenee. Meillä tuli aikatauluun vähän lykkäystä kun ei ehditty ajoissa verikokeisiin, niin en vielä tiedä mitä tiedossa. Viimeksi lääkäri suunnitteli ainakin Gonal-F (annos 37,5 IU).

16. kirsillevauva

Rekisteröitynyt:
    11.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    518
    Itsellä keskenmenosta perjantaina kolme viikkoa ja tein raskaustestin. Näytti vielä haaleeta plussaa. Menkat on kyllä tulollaan ja nyt hermoilen, ehtiikö mennä negaksi, että päästään huhtikuussa siirtoon... Ei ole ennen plussatestit harmittaneet :(

17. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    @Wintersun kyllä, nyt on tarkoitus kasvattaa yksi hyvä. Juuri viimeksi lääkäri sanoi, että olisi työtapaturma, jos sieltä kehittyisi enemmän kuin yksi munasolu :ROFLMAO:
    Mulla on siis myös letrozol noiden pistettävien lisäksi.

@kirsillevauva toivottavasti ehtii mennä negaksi, niin pääsette siirtoon!

18. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @kirsillevauva toivottavasti testi näyttää pian negaa ja pääsette siirtoon. Millasella mielellä muuten oot/olette?

19. kirsillevauva

Rekisteröitynyt:
    11.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    518
    ihanaa, @Minji !

Hyvillä mielin olen, vaikka kauhea pms taas päällä ja tuo plussa ärsyttää. Menee kyllä hermot, jos siirto menee toukokuulle.

20. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    Hei! Pohdin tässä, että millaisia "kiinnittymistä edistäviä" keinoja ootte käyttänyt/käytätte?

Joskus näistä apukeinoista kokeilin greippi mehua, mutta se kostutti vähän liikaa paikkoja :whistle: sitten on kokeillut vehnänalkio öljyä ja joitain muita... Mutta siis mietin että ootteko kokeillut ovulaation jälkeisiä keinoja ja millasia? Oon tän oviksen jälkeen ja aikana käyttänyt villasukkia :D

21. kirsillevauva

Rekisteröitynyt:
    11.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    518
    Mä jouduin kaavintaan eilen. Oli onneksi nukutuksessa, mutta pelkäsin silti ihan sikana. Nyt on onneksi raskausaines pois ja voi hyvillä mielin odottaa kuukautisia! Ei siis ollutkaan pms, vaan hermot kireenä muuten vaan: keskenmeno ja hoitojen siirtyminen.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  22. K123

K123 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    @kirsillevauva voi vitsi, ei mene kyllä aina kohtuudella:( oliko minkälainen kokemus? Pelottaisi se minuakin nukutuksesta huolimatta. Tsemppiä uuteen yritykseen!

23. kirsillevauva

Rekisteröitynyt:
    11.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    518
    Kopioitu toisesta ryhmästä:selostus mun kaavinnasta. Eli illalla piti ottaa antibiootti ja aamulla ennen viittä. Sit sairaalassa 7.45. Sain rauhoittavan ja kipulääkkeen, joiden avulla nukahdin ketkeksi ennen toimenpidettä. Salissa kysyi, miten voin. Totesin, että huonosti, sillä pelottaa, että kohtu menee rikki tai kuolen. Ne suhtautui ihan mukavasti ja rauhoitteli <3 . Kotia pääsin jo klo 13.00 ja mitään kipuja ei ole ollut, tosin syön särkylääkkeitä varalta. Lääkäri soitti Dexytalta ja sanoi, että jos seuraava kierto alkaa noin kuukauden päästä, voidaan siirto tehdä ja kohtu ultrataan tosi tarkkaan.

24. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 333
    Toivottavasti toivut tuosta nyt hyvin @kirsillevauva ja pääsette sitten pian uuteen siirtoon! Oliko teillä monta alkiota pakkasessa?

25. Owlet

Owlet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    @kirsillevauva itsekin tuossa tilanteessa pelkäisin! Mutta nyt se on ohitse ja toivottavasti paranee pian ja hyvin niin pääsette pian uuteen yritykseen!

Hiukan tässä oma napailen, koska sunnuntaina tein testin, negatiivinen kuten tiesin, mutta pettymys siinä silti tuli. Toivoin kovasti, että kuukautiset alkaisivat maanantaina niin varmasti kerättäisiin tekemään inssi ennen pääsiäistä. No eilen alkoivat, mutta nyt huolestuttaa ja mietityttää, kun tänään taas vuotoa ei enään oikeestaan ole tullut... Pitäisikö tehdä uusi testi...? Nyt viime kuukaudet tuntuu että on vuoto vaan lyhentynyt ja pienentynyt... Yleensä on ollut todella runsaat, mutta kierto muutenkin pitkä, että se selittää runsauden... Mutta nyt kuitenkin tuntuu ettei ne kunnolla alkanut, mutta sen verran et voi laskea olevan kp1... Oli myös rinnat kipeät ja se helpotti kun vuotoa tuli, joka on yleensä aina oire et tiedän niiden olevan tulossa... En nyt vain oikein tiedä onko normaalia vai ei... :unsure:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri