❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Kinder_Kitty kyllä sitä vähän nyt on toive korkealla, viimeisin selkeä viivanpaikka pc:llä on viime kesältä. Tolla testillä on aina tullut selkeitä valkoisia ilman mitään ylimääräistä ja kauhean pakkopidätyksen jälkeen, tuohon testiin pidättelin jonkun puoltoista tuntia.. Vähän olen skeptinen ton viivan kanssa. :rolleyes: Ja kyllä, on hillittävä kaikki ylimääräinen innostuminen ennen raadin tuomiota tästä, kun muun merkkistä testi ei ole nyt saatavilla. :D Kauheaa, miksi sitä edelleen on näin toiveikas tommoisista viivanpaikoista *koska kyllähän dpo15 jo pitää näkyä kunnon viiva*..?
Kyllä mäkin sekoisin tollasesta viivanpaikasta! :D toivotaan että kertois ihan siitä itsestään :love:

Itse testasin eilen negan ja masentaa. Alkanu vituttaa noi kiinatestit kun ne on aina niin kärsineitä valmiiks, toikin näytti joltain kissan raatelemalta. Tulkitse siinä sitten viivoja -.- mutta sen siitä saa kun ei suostu maksamaan yli kymmentä senttiä raskaustestistä...
 
@Yuna voi ei :( Ei nuo raskauskeijun ovistestien mukanakaan tulleet kyllä mitenkään priimakuntoisilta aina näytä. Saati sitten ne ovistestit. Kauhean taipuneita ja joskus niissä on painaumia... Että nimenomaan, tulkitse siinä nyt sitten jokaista pientäkin hiukkasta..
 
Voih ihania uutisia tullut tänne! :love: Antaa toivoa kun joku täällä raskautuu!

En ole hetkee jaksanu täällä käydä kun ei ole ollut mitään. Odottanut vaan postilaatikon kyljessä että koska se kutsu tulee... JA TÄNÄÄNHÄN SE TULI! Jeee. Ymmärsin lääkärin puheista että joudun ensin sinne naistentautien puolelle niiden arvojen takia, mutta tämä oli kutsu lapsettomuuspuolelle :) sama se mulle että minne joudun, kunhan pääsee eteenpäin tän jutun kanssa! Kuukausi pitäis odotella, onneks mulla on aika paljon ohjelmaakin tässä niin aika menee varmasti nopsaa :)
 
Onnittelut plussasta! :love:
Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä vietetty myös hiljaiseloa, ei ole jaksanut käydä kommentoimassa, vaikka lukemassa olen käynytkin. Tauti alkaisi olla voiton puolella, korvatulehduksen vielä pukkasi riesaksi ja siihen antibiootit + korvatipat menossa. Ei näyttäisi onneksi vaikuttavan ovulaation, ainakaan limojen perusteella. Ne ilmaantuivat ihan ajallaan eilisestä alkaen ja ovista odottelen huomenna, edellisten kiertojen mukaan. Tallettelut aloitettu. :whistle: Nyt siis menossa kpl 11/24-27 ja yk16. Jotenkin tää kierto itselle sellainen rajapyykki, kun esikoinen tärppäsi yk16, niin jotenkin oottaa, että nytkin kävis niin. :oops: Pelottaa jo valmiiks miten kovaa sattuu, jos ei tärppää nyt. :cry:
Viimeviikolla oli lääkäri, tälläviikolla papa ja verikokeet. Verikokeiden tulokset kun vielä tulee, niin lähete lapsettomuustutkimuksiin lähtee eteenpäin. Ainakin voi huokaista, että jotain tän asian eteen tehdään kokoajan. (y)
Mua muuten helpotti melko paljon, kun olin miehen henkisenä tukena odotushuoneessa, kun se kävi antaa simppanäytteen, niin siellä näki muitakin pariskuntia. Tuli oikeesti sellainen fiilis, että meitä on muitakin, joilla on näitä samoja ongelmia ja vaikeuksia. Me ei olla yksin. Vaikka näkeehän sen täälläkin, mutta siellä se jotenkin konkretisoitui kunnolla. Helpotti omaa oloa.

Ihanaa viikonloppua ja nyt niitä plussia tähän ketjuun! Täällä jokainen on sen ansainnut! :love:
 
Hieman päivitystä tänne.. Mies kävi antamassa simppanäytteen ja saatiin tulokset pari viikkoa sitten eikä ne ollu hyvät. Liian vähän nopeasti liikkuvia siittiöitä ja normaalin muotoisiakin oli alle viitteen. Sanottiin että todenäköisesti tarvitaan ivf/icis hoitoja.

No siinä kävi sitten niin että mä tein viime lauantaina positiivisen raskaustestin. Huh mikä yllätys oli, LUOMU PLUSSA! :)
Eli mut saa ottaa tuolta listasta. LA todennäköisesti 27.10.2017.

Onnittelut muille plussanneille!

Kismett- rv 5+0
 
Hieman päivitystä tänne.. Mies kävi antamassa simppanäytteen ja saatiin tulokset pari viikkoa sitten eikä ne ollu hyvät. Liian vähän nopeasti liikkuvia siittiöitä ja normaalin muotoisiakin oli alle viitteen. Sanottiin että todenäköisesti tarvitaan ivf/icis hoitoja.

No siinä kävi sitten niin että mä tein viime lauantaina positiivisen raskaustestin. Huh mikä yllätys oli, LUOMU PLUSSA! :)
Eli mut saa ottaa tuolta listasta. LA todennäköisesti 27.10.2017.

Onnittelut muille plussanneille!

Kismett- rv 5+0
Paljon onnea!!!! :love: Ihania uutisia!! Ja onnellista odotusta :love:

Saako kysyä paljonko teillä niitä normaalimuotosia siittiöitä oli?
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




24.02.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 36/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 2/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ Dino (24) | kp 26/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 1/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp ?/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15 (letrot 6/-16 alkaen)

Wolt (35) | kp 26/28 | 2.lapsi | ya 2/-15

Juliet86 (30) | kp 42/29-31 | yk 16 / ya 11/-15

susanmaaria (31) | kp ?/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

Jutska | 3.lapsi | ya -15

valonkantaja (26) | kp 12/31-34 | 1.lapsi | ya 2/-14

marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15

Välli (25) | kp 35/30 | 2.lapsi | ya 8/-15 (Letro+Pregnyl+Lugesteron)

kiuski | kp 11/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 8/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

MMiHa (33) | kp 43/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp 2/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp 5/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 27/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 12/31-33 | ya 1/-16

Nanna-87 | kp 11/24-27 | 2.lapsi | yk 16

kinttumarkki (26) | kp 11/? | 1. lapsi | ya 12/-13





✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Muruhaave (36) | 1.lapsi | ya 10/-15
 
Yritin kp 1 kunniaks päivittää listat, en tiedä osasinko yhtään :oops: kertokaa jos kiertopäivät tai joku muu on väärin!

Edit: niin ja laitoin Muruhaaveen taustalle kun hänestä ei oo mitään kuulunu pitkään aikaan. @-tanjuska saa kyllä halutessaan vaihtaa ton taustalla-fontin, valitsin vaan jonku randomin :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Huippuja uutisia, niin onnellinen teidän puolesta! :love: Kaikki on mahdollista, kiitos kun muistutitte meitä ja tulitte kertomaan hyvät uutiset! @tokoliina @Kismett Nyt kevään voimalla aurinkoa, valoa ja etenkin niitä rakkausplussia muillekin! (y)

Täällä mies on ihan paniikissa, ei saa varattua aikaa simppatestiin, ei ne tuloksetkaan kohta ehdi maaliskuun lopun lääkäriajalle, jos vitkuttelee.:unsure:Ovistestailukin alkanut häntä ahdistaa. Minua vuoroin raivostuttaa ja säälittää. Aika kireä tunnelma tällainen lomaviikon kunniaksi. Ja minä se vaan nään vauvaunia ja höpötän asioista, en varmasti helpota asioita itsekkään... :whistle::geek:
 
Ihania plussauutisia totta tosiaan! <3 Joku taisi joskus aiemmin jo sanoakin, mutta täällä tulleet plussat on ehkä parhaimpia! :)

@Yuna hyvältä näyttää omalta osaltani, minulla varmasti menisi pää pyörälle ja numerot sekaisin jos yrittäisin päivittää :D
 
Yk10 kp1 :cry::cry::cry:

Sitä vaan jäin miettimään kun testien mukaan ois ollut tänään vasta dpo10 että missähän nyt mättää vai oliko ovis oikeesti letroillakaan... no parin viikon päästä aika klinikalla ni sittenpähän voi kysellä.
 
Paljon onnea @kismett- ! :love:

@Yunalle kiitos listan päivittämisestä. Mun kohdalla ainakin tiedot oikein. (y)

@Lumi87 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :unsure:

Täällä ei sitten ookkaan ovista kuulunut vielä tänään. Saas nähdä mille päivälle sitten osuu, kun limoja jo kuitenkin muutamana päivänä ollut. Toisaalta mulla on teoria, että mulla tärppää, kun kierto ois pidempi. Esikoinen tärppäsi kierrosta, joka ois ollut 31 päivää muistaakseni... Eli kierrosta, jossa ovulaatio oli myöhemmin. Mistähän se voisi kertoa? Sattumaa vaiko limakalvojen paksuus vai mitä? Aloitin pari päivää sitten vahvan E-vitamiinin kokeeksi olisiko siitä apua tähän. Käsittääkseni vaikuttaisi juurikin limakalvoihin yms. Saas nähdä. :rolleyes:
 
Kiitos @Yuna listan päivittämisestä! Täällä tosiaan kp17 ja dpo on joko 3 tai 4, tarkkaa tietoahan ei ole mutta ma-ti välillä ovis on kuitenkin tapahtunut.

Ja onnea @kismett- ! Ihania uutisia nämä ja erityisesti tässä ketjussa :)

Meillehän kokoajan on kehuttu, että miehen tavara on hyvää ja siinä ei mitään häikkää ole mutta nyt kun sain inssin jälkeen viimeisimmän analyysin, niin siinä ennen pesua oli suoraan liikkuvia 0% ja kaarrellen liikkuviakin vaan joku 20%. Kokonaan liikkumattomia oli yli 50%! Onneksi pesulla oli kuitenkin laatua saatu tosi hyvin parannettua ja siinä a+b oli kuitenkin yhteensä yli 50%. Kovasti on toiveet korkealla tän kierron suhteen eikä malttais ootella, että testaileen pääsee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Täällä on ehtinyt kauheasti taas tapahtumaan!
Iiks, kauheasti onnea @kismett- ja @tokoliina <3

Ihan vaan pikapäivitystä omaan napaan, että täällä taitaa olla ovikset ihan näillä näppäimillä hollilla, jee! Tänään siis pitää heilutaa peitteitä ja toivoa taas parasta.

Varattiin myös kämppä, mutta kissaa ei saatu. :c
 
Onnea @kismett- :love: !!

Täällä on ihan masis sunnuntai. Olin jo hetken iloinen että jee, meillä on vihdoin aika tutkimuksiin mutta eilennä yks kaveri ilmoitti että heille tulee vauva. Jotenkin tää odottelu tuntuu vaan niin hemmetin pitkälle.. mulle kusinen tikku missä kaks viiva hetinytmullekiitos! :cry: Täällä olis ovispäivät käsilläki kohta, mutta ei aiota nyt edes yrittää kun ei siitä mitään tulisi kuiteskaan. Ei tule sitä turhaa odotusta ja taas pettymystä. Elämä on kyllä paskaa välillä :poop:
 
Onnea @kismett- :love: !!

Täällä on ihan masis sunnuntai. Olin jo hetken iloinen että jee, meillä on vihdoin aika tutkimuksiin mutta eilennä yks kaveri ilmoitti että heille tulee vauva. Jotenkin tää odottelu tuntuu vaan niin hemmetin pitkälle.. mulle kusinen tikku missä kaks viiva hetinytmullekiitos! :cry: Täällä olis ovispäivät käsilläki kohta, mutta ei aiota nyt edes yrittää kun ei siitä mitään tulisi kuiteskaan. Ei tule sitä turhaa odotusta ja taas pettymystä. Elämä on kyllä paskaa välillä :poop:
Masennusviikonloppu täälläkin, masistellaan yhdessä <3 Oon vaan ahminu koko viikonlopun, munkkia, pullaa ja suklaata naamaan kaksin käsin jos vaikka helpottais. Harkitsin kännien vetämistäkin mutta tulin siihen tulokseen etten kestä sitä krapulapäivän ekstramasennusta. Joskus kaipaisin vaan jonkun jolle puhua näistä asioista kasvotusten. Miehelle mä puhun ja se on hyvä kuuntelemaan, mutta on se silti vähän eri asia kun ois puhua jollekin toiselle lapsettomuudesta kärsivälle.

Ei vaan nyt meinaa löytyä valoa tän kaiken synkkyyden keskellä. Tekis mieli haudata koko vauvaprojekti kun ei tästä seuraa kun surua.
 
@Yuna joo sama täällä, kunnon mättöviikonloppu ollu! Kebabbia, suklaata, sipsiä, jäätelöä... vähän ehkä lähti lauakalle taas toi syöminen :ROFLMAO: Olis kyllä joo ihana puhua jollekkin kuka joutuu käymään tätä samaa läpi. Vaikka täälläkin mies ymmärtää jne, mutta ei se sille kuitenkaan ole niin kova pala. Ei se jotenkin ymmärrä sitä että kuinka pahalta kaikki vauvauutiset yms tuntuu. Jos joku täältä on pirkanmaalta ja tahtoo kahvitella niin hep! Olen halukas kyllä näkemään :) Voidaan sitten yhdessä surkutella tätä paskaa :poop:
 
@Yuna joo sama täällä, kunnon mättöviikonloppu ollu! Kebabbia, suklaata, sipsiä, jäätelöä... vähän ehkä lähti lauakalle taas toi syöminen :ROFLMAO: Olis kyllä joo ihana puhua jollekkin kuka joutuu käymään tätä samaa läpi. Vaikka täälläkin mies ymmärtää jne, mutta ei se sille kuitenkaan ole niin kova pala. Ei se jotenkin ymmärrä sitä että kuinka pahalta kaikki vauvauutiset yms tuntuu. Jos joku täältä on pirkanmaalta ja tahtoo kahvitella niin hep! Olen halukas kyllä näkemään :) Voidaan sitten yhdessä surkutella tätä paskaa :poop:
Muuten kyllä tulisin mutta vähän toi Pirkanmaa epäilyttää :cautious: terveisin Turku :LOL:

Ei vaan, ois kyllä kiva saada kahvittelu-, syöpöttely, tai juopotteluseuraa! Esimerkiksi nyt olisin varmaan ihanaa seuraa kun vellon täällä masennuksen syövereissä :ROFLMAO::cry:
 
@Yuna ahahahaa :ROFLMAO: oltais kuule voitu käydä mäkissä hakees pikkasen lohtusyömistä! Siinä sitten mukavasti turvota ja leikkiä millasta olis omistaa vauvamaha kun niin pömpöttää. Muutamat itkut tirauttaa ja taas vähän syödä lisää :ROFLMAO::LOL:
 
Onpas täällä moni muukin masistunnelmissa. Mulla kun eilen alkoi uusi kierto niin ensin koko illan pidättelin itkua (en voinut lapsen edessä pillahtaa itkuun) ja heti kun lapsi nukkui purskahdin itkuun ja purin miehelle taas pettymystä. Tänään töissä työkaveri joka tästä yrityksestä tietää joutui todistamaan totaalista romahdusta, mutta jotenkin se auttoi ja ihmismieli tekee taas ihmeitä ja mieli alkaa taas suhtautua optimistisesti, vaikka vähän vaikeeta onkin.

Pelottaa ihan älyttömästi se lähestyvä ensikäynti. Jotenkin pelkään, että mies romahtaa tai jotenkin tajuaa asian vakavuuden. Mun mies ei ole yhtään tälläinen tunteella eläjä niin kuin minä, mutta hän ei myöskään halua puhua tästä asiasta kenellekään. Eilen sanoin satunnaisesti tupakoivalle miehelle, että tiiätkö että toi tupakka täytyy jättää pois ja se lääkäri varmasti asiasta sanoi. Mies sanoi, että hyvä jos sanookin. Mies on myös sanonut että tottakai jossain aikataulussa antaa oman näytteensä.

Mulla on ens viikolle soittoaika gynelle. Kuulen miltä labrat näytti, tapahtuko ovista letroilla. Mulla huoot fiilikset kun dpo10 jo alkoi menkat, joku asia nyt pielessä... tosi toivoton olo. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja toisaalta yrittää kaikkensa. Pelottaa seuraava pettymys vaan jo tässä vaiheessa.

Mä olen uudeltamaalta. Jos joku täältä päin niin mullekin kelpais keskusteluseura. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä