❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Mä oon tilannu testejä ebaysta, hinta joku 10 senttiä/testi. Ainakin ovistestit on toiminu hyvin, raskaustestit valitettavasti näyttäny pelkkää negaa :cry::ROFLMAO:

Mulla on niin vahva negafiilis tästä kierrosta ettei jaksa ees masentua, katotaa ens kuussa uudestaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja -dino-
Määki oon ovistestit tilannu ebaysta mutta niitten raskaustesteihin en luota. Toisaalta ois ehkä parempi jossei olis testejä nii ei tulis testattua ku sit jos on oikeesti myöhässä menkat :D nyt on yks testi kaapissa. Ääh mitähän tekis..
 
Hei kaikille, en ole aikaisemmin kirjoitellut mihinkään keskusteluun, taustalla vaan seuraillut. Ajattelin, että tämä voisi olla minun "paikka". :) Olen 36-vuotias, yritys aloitettu lokakuussa 2015.Vielä ei ole mitään kuulunut. (n) Kaikki pitäisi olla kunnossa: säännöllinen kierto, ovuloin ok ja terveelliset elämäntavat. Nyt menossa kp23/30 ja dpo 6, mitään oireita ei ole vaikka kuinka kuulostelen eli tuskin on tärpännyt. Seuraavassa kierrossa olisi varattuna aika aukiolotutkimukseen ja mies pitäisi saada houkuteltua antamaan näyte tutkittavaksi. ;) Vähän pelottavaakin, mutta sitten on ainakin taas yksi askel eteenpäin. Tsemppiä meille kaikille yritykseen! (y)

Ja sori, en hoksaa mistä saan punaiseksi tekstiä...

Lisäyksenä vielä, että ensimmäistä lasta yritetään. Kummallakaan meistä miehen kanssa ei ole aikaisemmista suhteista lapsia.
 
Viimeksi muokattu:
Määki oon ovistestit tilannu ebaysta mutta niitten raskaustesteihin en luota. Toisaalta ois ehkä parempi jossei olis testejä nii ei tulis testattua ku sit jos on oikeesti myöhässä menkat :D nyt on yks testi kaapissa. Ääh mitähän tekis..
Oonkohan ollut aiemmissa kierroissa niin hätähousu että innolla oon testannut negoja useammankin per kierto, että nyt oon jättänyt testaamisen vain "pakon eteen", tarkoittaen siis jos on tiedossa jotain iltamaa :D Mulla edelleen kaapissa kesällä tilattu first response, toisen käytin sillon ja toinen odottaa. Sit on kai pc-liuskakin odottelemassa. Nyt kyllä ois semmoset testihirmut jossain olkapäällä, ettäh! Näin pitkästä aikaa unta positiivisesta raskaustestistä, jota hämmästelin että vasta dpo12 ja viivat lähes saman paksuiset o_O
 
Mäkin voisin tulla tähän ketjuun kirjoittelemaan! Meillä siis yritystä nyt takana juurikin vuosi :unsure: tänään on kp 16 ja ovista en ole tikkuihin saanut bongattua :cry: yrityksiä ei tässä kierrossa ole ollut kuin muutama.
juliet86 (30) kp 16/26-30 yk 13 ya 11/-15

@Wolt mulla itellä on ollu lapsesta asti reuma ja esikoisen syntymän jälkeen puhkes uudelleen. Tällä hetkellä lääkityksenä oxiklorin jota voi turvallisesti käyttää kun yrittää lasta tai on raskaana.
@Juliet86 joo mulla oli pojan jälkeen Oxiclorin mutta siitä ei oo apua. Seuraavaksi siirrytään sitten astetta stydimpeihin lääkkeisiin (metotreksaatti vai mikä se nyt oli) jolloin ei voi ja sitten myös migreeniesto lääkityksen palautus, tupla paha :(
 
Onko teidän piinapäivien aikana millaisia tunnelmia? Oletteko aina innostuneita ja odotatte testauspäivää, oletteko vaan surkumielellä taas menkkojen perään vai onko vaihtelua?

Itse tähän kiertoon olin jo ehkä nostattanut liikaakin toiveita. Mutta tänään tehty testi negatiivinen. Iltapäivällä vasta tehty, mutta ties kuin kauan rakossa hautunut, että eiköhän siinä testissä olisi jotain näkynyt jos olisi tärpännyt. Tavallaan ehkä tähän innostumisen kasvuun ja sitten pettymykseen on jo tottunut, että ei niin paljoa harmita kun joskus aiemmin. Mutta on se pieni vatutus tuolla takaraivossa kyllä.
 
Onko teidän piinapäivien aikana millaisia tunnelmia? Oletteko aina innostuneita ja odotatte testauspäivää, oletteko vaan surkumielellä taas menkkojen perään vai onko vaihtelua?

Itse tähän kiertoon olin jo ehkä nostattanut liikaakin toiveita. Mutta tänään tehty testi negatiivinen. Iltapäivällä vasta tehty, mutta ties kuin kauan rakossa hautunut, että eiköhän siinä testissä olisi jotain näkynyt jos olisi tärpännyt. Tavallaan ehkä tähän innostumisen kasvuun ja sitten pettymykseen on jo tottunut, että ei niin paljoa harmita kun joskus aiemmin. Mutta on se pieni vatutus tuolla takaraivossa kyllä.
Kyllähän se aina pettymys on kun menkat alkaa. Useimmiten ei ole edes uskoa onnistumiseen mutta silti sitä toivoo ja pettyy sit. Oon yleensä testannut kuitenkin varalta, koska letroja syön enkä niiden kanssa halua ottaa riskejä.

Tässä kierrossa lämmöt on pysynyt kohtuu matalalla kokoajan, paitsi pari kertaa pompsahtanu siihen malliin että oon kuvitellut oviksen olleen. Lämmöt on kuitenkin laskenut samantien alemmaksi, joten luulen et ovuloimaton kierto nyt. Lämmöt on kyllä ollu "perustasoltaan" korkeammalla ku yleensä mut se selkeä nousu joka mulla yleensä oviksesta tulee, on nyt puuttunut. Laiskanlaisesti oon kiertoa edes tarkkaillut, enkä täälläkään oo joutanu käymään kun on ollu järkyttävän paljon töitä.

Alan nyt lukeen tulleita viestejä, tervetuloa uusille ja peukut pystyssä piinailijoille! :)
 
Onko teidän piinapäivien aikana millaisia tunnelmia? Oletteko aina innostuneita ja odotatte testauspäivää, oletteko vaan surkumielellä taas menkkojen perään vai onko vaihtelua?

Itse tähän kiertoon olin jo ehkä nostattanut liikaakin toiveita. Mutta tänään tehty testi negatiivinen. Iltapäivällä vasta tehty, mutta ties kuin kauan rakossa hautunut, että eiköhän siinä testissä olisi jotain näkynyt jos olisi tärpännyt. Tavallaan ehkä tähän innostumisen kasvuun ja sitten pettymykseen on jo tottunut, että ei niin paljoa harmita kun joskus aiemmin. Mutta on se pieni vatutus tuolla takaraivossa kyllä.
Mä oon tosi ailahteleva. Vuorotellen oon innoissani että nyt tärppäs, sitten negatiivisuus tai realistisuus iskee että no miks nyt kun ei ennenkään, sitten taas ilmaantuu joku "raskausoire" ja innostun uudestaan jne. Välillä käydään myös tosi syvissä vesissä ja synkistellään että miksei tää onnistu ikinä.

Tällä hetkellä aika tasasen välinpitämätön fiilis. Tuhrutellu perjantaista asti niin menkat alkaa satavarmasti huomenna. Kerkesin jo viikonloppuna suremaan negakierron surut niin menkkojen alkaminen ei niin ahdista. Kohti uutta kiertoa ja uusia pettymyksiä vaan!

Pahottelut @Nonsk negasta :cry: Oisin just tullut kysymäänkin että testasitko jo. Plussataan sitten ens kierrosta, jooko?:love: Paitsi jos tykkäät graavilohesta jouluna niin käy mulle sitä seuraava kiertokin :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
@Nonsk määki oon tosi ailahtelevainen näiden tunteiden kans. Nää jatkuvat menkkakivut on vähän toivoa nostanu ja välillä mietin miten mies reagois ku näyttäsin plussatestiä, mietin sitä suunnattomaa onnellisuuden tunnetta ja ilon kyyneleitä joka siitä seurais, mietin miten kertosin läheisille ja millon, mietin kun saisin parhaalle ystävälle kertoa... Sitte herään siitä kuplasta ja totean että ei meille. Vieläkään.

Ovistestin tein äsken, haalea viiva vaan tuli joten malttaa taas ootella menkkoja. @Yuna pahoittelut menkoista! :(
 
@Nonsk Aina kun testaamiseen on vielä pidempi aika, eli heti oviksen jälkeen, oon tosi hyvillä mielin ja innoissani mutta sitä haikeammaksi olo muuttuu mitä lähempänä testipäivä olisi. @-dino- n kanssa mietin samaan tyyliin monesti että kumpa pääsis viimein kertomaan miehelle että plussasin - hän odottaa tätä niin kovasti - mutta pettymys on aina vaan suurempi kun en pääse hälle sitä iloa ja onnea vieläkään tuottamaan :cry:

Nega testattu, dpo13. Täytyyhän se toinen testi vielä tehdä "ihan varmuuden vuoksi" jotta uskallan taas aloittaa letrot mutta tuskimpa se tästä mihinkään muuttuu.
 
@iitata pahoittelut negasta.. :(

En tohtinu tänäkään aamuna testata. Aamupäivästä tein ovistestin ja melkein tasavahvat viivat tuli, eihän se toki mitään kerro, kunhan tikkuja uittelin.. Huomena taas on aamuvuoro nii ei pysty testata koska JOS tulis plussa nii töistähän ei tulis yhtää mitää :D että perjantaina sitte..

Miestäni käy vähän sääliksi ku mun ei tee seksiä mieli yhtään.. Ja lisäks sano että oon kamalan kiukkunen.. :S
 
@-dino- joo ite oon kans ihan räjähdysaltis suoraan sanoen. Vtuttaa ja itkettää kaikki ja tuntuu et kaikki menee tahallaan ihan päin persettä. Se on kumma ettei oo vieläkään oppinu käsittelemään negan tuomaa pettymystä (vaikka oon ollut kuin ampiaisen pistämä jo monta päivää.. jospa se tästä..)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Minäkin ajattelin vielä testata jos ei huomenna ennen töistä pääsyä menkat ala. ihan vaan varuiksi :D Kyllä tähän negaan on jo monta kertaa asennoitunut ja pettymys menee nopeaan ohi. Mutta tässä kierrossa jo laskin pitkästä aikaa la:n ja mietiskelin että jouluna voisi mahdollisesti kertoa raskaudesta. Ja että pääsisi tuolle miehekkeelle ostamaan isänpäivälahjaa. Huoh. No, eteenpäin. En tiedä luotanko siihen että ovis tulee samaan aikaan kun nyt kaksi kiertoa tullut vai hommaanko ovistikut..
 
Piinapäivinä tarkkailen jokaista kehon liikettä ja vertailen edellisiin kuukausiin. Joskus päätän etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä ja yritän sen pitää, usein ei pidä (mutta teem testin salassa mieheltä :D) ei pidä..jännitän ja kuulostelen sisäistä tunnetta olisinko raskaana.

Ton sisäisen tunteen kuulostelu liittyy viime vuoden marraskuuhun, jolloin olin sisäisesti niin rauhallinen ja varma, että olisin raskaana, isänpäivän aamuna tein testinkin, jotta olisi miehelle lahja. Mutta testi silloin nega, uskoin silti raskauteen ja tein testin menkkojen alkamispäivänä tai sitä seuraavana uudestaan, jolloin sain haamun.
Naiset! Se tunne on mahtavin ikinä, kun voi kertoa, että "myöhäistä isänpäivää"! :love: Itkuja pidäteltiin, meillä oli silloin sukulaispoika yökyläilemässä.

Onni loppui samana päivänä tuhrutteluun ja parin päivän päästä todella kivuliaisiin menkkohin tai keskenmenoon..kemiallinen vai mikä sitten olikaan.
 
Piinapäivinä tarkkailen jokaista kehon liikettä ja vertailen edellisiin kuukausiin. Joskus päätän etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä ja yritän sen pitää, usein ei pidä (mutta teem testin salassa mieheltä :D) ei pidä..jännitän ja kuulostelen sisäistä tunnetta olisinko raskaana.

Ton sisäisen tunteen kuulostelu liittyy viime vuoden marraskuuhun, jolloin olin sisäisesti niin rauhallinen ja varma, että olisin raskaana, isänpäivän aamuna tein testinkin, jotta olisi miehelle lahja. Mutta testi silloin nega, uskoin silti raskauteen ja tein testin menkkojen alkamispäivänä tai sitä seuraavana uudestaan, jolloin sain haamun.
Naiset! Se tunne on mahtavin ikinä, kun voi kertoa, että "myöhäistä isänpäivää"! :love: Itkuja pidäteltiin, meillä oli silloin sukulaispoika yökyläilemässä.

Onni loppui samana päivänä tuhrutteluun ja parin päivän päästä todella kivuliaisiin menkkohin tai keskenmenoon..kemiallinen vai mikä sitten olikaan.
Mäkin oon kerran saanu haamun mutta niin, että pari tuntia aikasemmin oli tullu reilusti verta, eli kesken oli jo menny... Muistan miten koko päivän sen jälkeen olin hirveessä sumussa ja pelkäsin niin paljon seuraavaa päivää, että tuleeko testiin viivaa enää vai ei. En nukkunut yöllä sekuntiakaan ja olin niin ahdistunut että mistään ei tullu mitään No ei tullu enää seuraavana päivänä edes haamua, yhden päivän "iloksi" jäi se. Lopulta runsaat menkat alkoi yhden päivän myöhässä.

Mä en enää jaksa nykyään tarkkailla oireita kun ne on joka kierrossa niin erilaiset, että seuraamisessa ei oo mitään järkeä! Nytkin mulla on ollut oviksista asti nännit kipeet mitä ei oo ennen ollu. Tiedän ettei se oo merkki mistään, koska nyt tuhruttelee jo niin reilusti että menkat alkaa just, veikkaisin että parin tunnin sisään. Ärsyttää vaan että tollasia "oireita" pitää edes tulla, luo turhaa toivoa!
 
Mä voisin kanssa hypätä tänne ketjuun mukaan tuolta toiselta, puhelimella pääsääntöisesti lueskelen ja kirjoittelen hankalaa kaikkiin vastata ja muistaa, mutta lähetään taas yrittämään.
Elikkä susanmaaria(31) kp 9/26 ya 07/15
Itselle kolmas miehelle eka lapsi.
Täällä menty vähän ristiriidassa miehen kanssa, kävin itte tsekkaa kaikki omat paikat ja kunnossa on, mun ongelma on vain todella minimaaliset vuodot, jota itse en menkoiksi edes kutsu, mutta lääkärin mielestä on. Ovis tulee normisti, viimeksi kivun kera (greippimehua litkitty) ja menkat kivuilla, pari tippaa. Huoh.
Mies ei lähe vielä testaa itseensä ja riitakin saatiin kun takasi yksi päivä että kyllä nuo kaksi rakkautta hänelle riittää vaikka omia ei ole. Pitäisi olla kiitollinen tuollaisista sanoista, mutta aikaisemmin ollut niin ehdoton että haluaa oman jälkeläisensä.
Olipas valitus.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Yuna
Oudoimmat päivät ikinä! Oon jo muutaman päivän ollu oikein hyvällä tuulella muuten, mutta aina kun mies puhuu mulle niin heti nousee ärtymys enkä ollenkaan tiiä miksi :ROFLMAO: hullu akka! :D

Pariin otteeseen tullu myös yhtäkkisenä "humahduksena" törkeen huono olo, joka menny ohi sit muutaman minuutin päästä. Myös kohdun kohdilla ollu kipuja.
Kyllä kai mun kroppa on sekasin, edes ovista en oo saanu bongattua ja silti näitä "oireita" puskee :ROFLMAO: pitää koittaa nyt takoa järkeä päähän, kyllä ne menkat sieltä tulee :)
 
@susanmaaria tervetuloa! Kuulostaapa erikoisilta nuo sun "menkat". Mutta kaippa kaikki on kunnossa kun kerran kahden lapsen äiti olet :)

Ja nyt ollaan kuulkaas jännän äärellä. Kävi nii miestä sääliks että heiluteltii peittoja ennenku lähin töihin, heti seksin jälkeen paperiin verta ja aattelin että mitäs hittoa, ei voi menkat alkaa jo nyt! Siitä pari tuntia oli alamaha tosi hellä. No verta ei oo tullu enempää illan aikana ja mahaki rauhottu.. Aamusta on varmaa pakko testata nii voin lopettaa näiden oireiden kyttäilyn ja keksimisen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
Tervetuloa @susanmaaria!
Pahoittelut menkoista ja negasta @Yuna @iitata ja @-dino- Olikohan vielä muita :eek:

Taisi minunkin eilinen ilo olla liian aikaista. Eli tuhrua tuli (vain pyyhittäessä) kahtena edellisenä päivänä, tänään ei vielä? mitään. On kyllä vähän menkkamaisia jomotteluja, mutta yleensä en tuhruttele kuin max. päivän ennen kunnon vuotoa. Ja minun vuoto on aina kyllä ihan vuotoa, ei voi jäädä huomaamatta. :cautious:

Täytyypäs nyt muuten kysyä, että ketkä teistä jatkaa nyt molemmissa ketjuissa? Tai kertokaa te, jotka ette halua jatkaa kuin täällä :) Kuitenkin eri ketjut niin listojen päivittäminen helpompaa kun ovat ajan tasalla tiedot sitten molemmissa. Niin ja ilmoittakaa listoihin muutokset/päivitykset molempiin ketjuihin ketkä olette molemmissa, älyän päivittää sen vaan sinne minne se on kirjoitettu :) Kiitos ♥
 
Molemmissa ketjuissa ainakin toistaiseksi, mutta taidan kallistua olemaan aktiivisempi täällä. Vielä ei vaikuta kivut yhtä pahoilta verrattuna edelliseen letrokiertoon, mutta jännän äärellä ollaan..

Saa nähdä pysytäänkö tulevatkin kierrot näin monen kanssa samassa tahdissa, huisi sattuma! Ja mitä epäonnea meillä kaikilla onkaan :( Voi meitä poloisia..

Kp2/28
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Yön aikana alko sen verran runsas vuoto että oli mennyt kuukupistakin yli, jeejee <3 Eilinen vuoto oli vielä niin säälittävää tiputtelua että jos nyt sitten tälle päivälle mulle voi päivittää kp 1/27 ja 1. lapsi. Vielä kahet menkat jäljellä ennen kun meillä on ensimmäinen aika lapsettomuustutkimuksiin. Varmaan aika epärealistista toivoa enää plussaa tähän väliin mutta toivon silti!

@-tanjuska lle toivon menkkoja!! Muille toivon niiden poisjäämistä :D Ja yhtäläiset tsempit kaikille :love:
 

Yhteistyössä