❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Voi @rosmarin mä NIIN tiedän tunteen. Oon niin paljon tosta tiputtelusta kärsinyt ja yrittänyt löytää jotain mikä auttaa. Ja niin monta kiertoa toivonut että hei ehkä tää onkin sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa tällä kertaa. Juu varmaan on. Ja kaikki maholliset lisäravinteet ja muut kikat on kokeiltu mutta ei auta. Ja miten joka ikinen kierto miettii että varmaan oisin nyt raskautunu ilman tätä tiputtelua.

Ja joka kuukaus se tuska kun tulee ensimmäinen tippa paperiin on niin kamalaa. Tuntuu jossain syvällä sisäelimissä asti, niinku ei hetkeen pystyis hengittämään, sydän lopettais lyömisen ja vatsalaukku kääntyis ympäri. Muistan yks kuukaus kun mulla tuli tippa vessapaperiin ja kokeilin sitten sormilla kohdunsuuta ja siellä oli ihan kirkasta verta. Aloin itkeä ihan hysteerisenä ja mies tuli kattomaan ja siinä mä istuin vessanpöntöllä housut kintuissa käsi veressä ja vollotin kun mikäkin sekopää.

Kyllä on pakko olla todellinen teräsihminen että tätä hauskaa vauvantekoa jaksaa :poop::poop::poop:
 
@rosmarin onko sulla mietitty ikinä mitään keltarauhastukea tuohon tiputteluun tai onko lääkäri ottanut siihen mitään kantaa? Anteeksi kun en muista onko sulla ollut käytössä. Mulla oli luteaali pahimmillaan 7vrk mutta lääkäri oli varma, että letrot ja "kunnon ovis" pidentää luteaalin normaaliksi. No ei pidentänyt vaikka labrojen mukaan ovis oli hyvä, luteaali silti ihan naurettava. Luget toimi ja luteaali oli niiden kanssa normaali, minkä lisäksi ne auttoi seuraavaa kiertoa ja oli limakalvo paljon parempi kuin aiemmin ja letrot pelkiltään riitti ilman pistoksia. Käsittääkseni lugeja käytetään myös tiputteluun. Eikö sulla @Yuna ollut käytössä, onko vielä ja toimiko ne sulla miten?

Taustalta huutelen, kuulostaa vaan niin kurjalta. :(

Ja voi että miten yhä elän teidän jutuissa mukana, käyn täällä usen lukemassa vaikken paljon kommentoikaan. <3 mulla on huomenna hitsin pelottava päivä, npultra.
 
@rosmarin aattelin nyt testailla 2 kertaa päivässä, eilen illalla tuli kyllä hailurampi kun aamulla. Oli varmaan laimeempi pissa. Tänään aamulla en ehtiny kun tuli kiire töihin, ja nyt puskee flunssaa päälle. :poop:

Välillä kyllä harmittaa että homma menee pakkojyystöksi, itse kun oon vielä tosi hitaasti lämpeävä enkä vaan aina kykene seksiin jos se on suorittamista, plus se sattuu jos ei oo paikat kunnolla kosteena. Mietin justiinsa tässä semmosta, kun puhutaan 'juhannusvauvoista' että jos sellanen meille nyt tulisi (voi kumpa saisi alkunsa nyt) ja joku heittäis huulta että hehheh juhannusvauva niin kilahtaisin varmana että jumalauta oliskin ollut just heinälahdossa tapahtunut iloinen vahinko, eikä puolitoista vuotta pettymyksiä ja pakkojyystämistä :D misantropia laskeutuu taas tähän lapsettomuuden laaksoon.

@Lumi87 täältä paljon rakkautta ja onnentuulahduksia, pienelle nyytille turvallista matkaa äidin ja isin syliin asti ja siitäkin eteenpäin ❤
 
Mäkin oon kyllä aikamoinen stressaaja tässä oviksen kyttäilyssä ja tallettelujen ajoittamisessa ja tilanteen analysoimisessa. Ihan itsekseni stressaan enkä kerro miehelle mitään ettei tuu paineet. Yritän vaan vietellä oikeaan aikaan. Luulis että mies aavistelee kuitenkin mut näin nyt on hyvä, muuten jää tallettelut kokonaan.

Tsemppiä @Lumi87 ultraan <3
 
@rosmarin voi että kuinka kurjaa :unsure: soittelikko gynelle?

@Jennipä eipä sieläkään nyt hyvin mee, ompa harmi jos meni nyt hyvä ovis hukkaan :(

@aavalvar onneks teilläki aika lähestyy ja sais jotain apua jo. (y) mulla tulee oviksen aikaan pahoinvointia joten lupaavalta kuulostaa!

Mä en enää jaksa stressata meneekö tallettelut nappiin vai ei, saa lääkärit hoitaa :ROFLMAO:

Ja siis ei voi olla totta! Menkat harvemmin on naurattanu mutta nyt kyllä. :LOL: Aamulla vetasin valkoset housut jalkaa ajatellen että menkat alkaa vasta loppuviikosta. No onneks kerkesin työpäivästä selvitä puhtain housuin kun nyt sitte vessareissulla asianlaita selvisi. On niissä jotain taikaa :LOL: ja kierto vaan 24 päivää! Ei kipuja ei mitään. Joten siis kp 1 täällä.

Eilen oliki ihana päivä ku tuli pari lapsukaista hoitoon :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Ihana termi tää pakkojyystö, sitähän se kyllä välillä on :ROFLMAO: Ja musta kun tulee aivan raivotar, jos oviksen aikaan mies ei nyt oo ihan sillä tuulella.:sneaky: No mitäpä se auttaa, jos viikon päästä sitten olis "se tuuli" !?? Minusta ei oo kauheasti pyydetty, jos oviksen aikaan jaksaisi vähän enempi. Mies kuitenkin pääsee prosessissa aika helpolla noin yleensäkin... Oon kyllä välillä aija hävettävän ärhäkkä.... :oops: Hävettää välillä ihan oikeesti.
Ja oon kokeillut myös miestä helpottaakseni vuorotellen olla sanomatta oviksesta mitään ja sit taas muistuttaa ja sit taas olla hiljaa ja merkata kalenteriin ja mitä kaikkea vielä. :D Sori, on aika hankala kotitilanne meneillään ja se perhanan ovis kolkuttaa tällä viikolla, niin tulin patoutumat purkamaan näköjään tähän. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mäkin oon kyllä aikamoinen stressaaja tässä oviksen kyttäilyssä ja tallettelujen ajoittamisessa ja tilanteen analysoimisessa. Ihan itsekseni stressaan enkä kerro miehelle mitään ettei tuu paineet. Yritän vaan vietellä oikeaan aikaan. Luulis että mies aavistelee kuitenkin mut näin nyt on hyvä, muuten jää tallettelut kokonaan.
Kuulostaa tutulle. Onhan siinä sit se jos ei toinen lämpene, niin hermostuu/suuttuu/pettyy vähän rankemmin. Mutta tavallaan musta on myös vähän tyhmää lähteä sille linjalle hetken lämmittelyn jälkeen että hei, nyt ois pakko lämmetä kun mulla on ovis. Varmaan kyllä latistaa niin itsensä kun miehen tunnelmaa..

@-dino- eikäää, onneksi selvisit päivästä ilman punaista läikkää housuissa! :LOL:
 
@Nonsk Sanot naulan kantaan hölmöstä käytöksestä, johon juuri itse välillä stressaajana sorrun! Meillä on vaan se ongelma, että mies etukäteen saattaa päättää, että huvittaako sitä vai ei. Ei siis anna edes lämmitellä, minkä koen itse tosi epäreiluna vetona ja siitä tuun tosi surkeaksi :unsure: Nää kun on niin herkkiä tilanteita, niin sivaltaa mua sinne "en kelpaa" lokeroon helposti.
 
@Nonsk joo kyllä pettymys on suuri jos ei saakaan miestä lämmiteltyä ja se riski kun on niin kyllähän se stressaa. Mä en sit tosiaan jos ei onnaa niin puhu mitään siltikään oviksesta ja yritän olla kuin ei mitään, koska esikoisen yritysaikana tein sen virheen et puhuin tai harmistuin ja näytin sen, ja eipä se tosiaan mitään ainakaan auttanut. Tää on tietysti hiukan raskasta välillä olla "yksin vastuussa". Ja välillä ajattelen että ehkä vähän outoon...Mutta siis ymmärrän suakin @Josia tossa "hölmössä käytöksessä" kun itsekin siihen sorruin aikanaan kunnes oon nyt vaan jotenkin tän toisen yrityksessä hyväksynyt että näin tää nyt meillä menee. Munkin mies saattaa olla just tollanen ettei ees anna lämmitellä...huoh noita miehiä
 
Aina sanotaan että miehet on niitä himokkaita ja ketkä haluaa AINA, mutta olen kyllä ihan erimieltä! Meinaa jos on ovis käsillä niin mikään ei ole niin himokas kun nainen joka tahtoo vauvan :ROFLMAO:

Meillä oli myös sitä samaa että sai joka kuukaus melkein houkutella ja anella, ei paljoo ollut sellaista että pienestä vihjauksesta olis peitto heilunut. Mikä siinäkin on? Mutta toista se on nykyään! Mies ei ole kertaakaan uskaltanut sanoa lääkärille vastaan että "nyt en ole kyllä sellasella tuulella että jaksaisin runkata kuppiin". :LOL:
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




20.6.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 113/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 16/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 2/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ kiuski | kp 22/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

✪ Karkki95 (21) | kp ?/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

✪ aavalvar | kp 20/? | yk 16, ya 1/-16

✪ Aulimari | kp 25/28-31 | 1. lapsi | ya -12

✪ rosmarin (28) | kp 21/26-29 | ya 1/-16

✪ Juliet86 (31) | kp 54/? | ya 11/-15

✪ Edvina | kp 50/? | 1. lapsi | ya 4/-16

✪ Jennipä (24) | kp 19/? | 1. lapsi | yk 9, ya 5/-16

✪ nyyti. (28) | kp 52/28 | 1. lapsi | ya -09

✪ Shakalaka (31)| kp 44/27 |ya syksy 2015

✪ Alinah92 (24) | kp 22/? | 2.lapsi | ya 2016

✪ Tiituu | kp 19/? | 2.lapsi | ya 6/16 (km 10/16)




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12

✪ kunnon kinttaat (31) | 2.lapsi | ya 3/-15

✪ kinttumarkki (26) | 1. lapsi | ya 12/-13


✪ Yuna (25) | 1. lapsi | ya 9/-15
 
Siirsin nyt itteni taustalle. Nimittäin pääsin sinne kouluun!!! Vitsi oon ilonen ja toiveikas tulevaisuuden suhteen, vaikka se tarkottaakin että tämä vauvahomma jää nyt toistaseks kokonaan. En ois uskonu yritystä alottaessa että tässä käy näin, mutta innolla odotan mitä tulevaisuudella on tarjottavana :) Niin paljon surua kun tämä onkin aiheuttanut niin tälleen kahden vuoden jälkeen ajateltuna ehkä se on kuitenkin parempi näin. Olen iloinen joka hetkestä jonka saan viettää vielä miehen kanssa kahdestaan, oli niin ihanaa reissata pari viikkoa ympäri Eurooppaa ilman huolen häivää, ja on kivaa ja jännittävää päästä opiskelemaan alaa, joka oikeesti kiinnostaa. Voi olla että palaan listoille taas joskus, ehkä parin vuoden päästä, jolloin te ootte kyllä toivottavasti päässeet jo kaikki täältä pois! Ainakin tän kesän varmasti roikun täällä edelleen lukemassa teidän juttuja ja toivottavasti painamassa sydäntä teidän juhannusraskautumisille :love: Paljon tsemppiä kaikille, ootte olleet ihan parhaita kaikki!! <3
 
@Yuna Onnea!! :love: Ihan mahtavaa, että pääsit kouluun. Onks 3, 4 vai 5 vuoden koulutus (oot kyllä kertonut jo mut enhän mä muista:/ )? Opiskelu on kyllä niin kannattavaa, ainaki nyt ku kattoo taaksepäin. Valmistun kuukauden päästä ja en kyl Oon kans joka kierto mietitty että ehkä se nyt olis sitä kiinnittymisvuotoa eikä menkkojen alkua. Ja aina sama pettymys. Mulle lähti nyt tilaukseen monivitamiinit ja huomenna pitäis tulla postissa.

@Lumi87 eihän sitä voi nyt millään pysyä kärryillä kaikkien asioista, ihan ymmärrettävää! :LOL: Mulla on ollut luget yhdessä kierrossa ja tiputtelu tuli läpi. Voi olla että oli liian pieni annos tietysti. Mä toivoisin että seuraavaks päästäisiin pistoksiin kun ne luget oli niin ällöt. Tottakai niitä käytän jos gyne haluaa, mut katotaan mihin tästä liikutaan.

soitin gynelle ja puhelimeen vastasi ehkä vähän pihalla oleva hoitaja. Kerroin asiani ja se avasi mun tiedot, näki että oon käyny viikko sit ultrassa. Valitin tiputtelua ja sain kysymyksen oonko tehny raskaustestin :LOL: hämmästyin mut en onneks päästäny sisintä itkupotkuraivoa vaa totesin että viikko ovulaation jälkeen on vissiin vähän aikasta testata eli en ole. Huomenna meen nyt sit omalle gynelle, toivottavasti saisin verikokeet. Tiputtelu ei oo yltyny mut se on vaihtanu paikkaa kun on ihan kirkasta eikä enää pinkkiä/rusehtavaa. No, viikko vielä menkkoihin!

Tosta himokkuudesta ja alotteluista. Meillä toi mies panisi vaikka väärinpäin, sen motto on "säällä ku säällä" :eek: nyt hävettää vähän mut myönnetään silti, meijän pakkoseksit on menny siihen että me alotellaan ihan iteksemme netin avustuksella eri huoneissa. Mä sitte kutsun miehen ku mikäki kiimanen sika makkarin puolelle toimittamaan asiansa :ROFLMAO::cool: tää on todettu meillä hyväks höhö
 
@rosmarin kiitos seksivinkistä! :ROFLMAO: täytyykin kokeilla tota ens kerralla, itse kun muuten olen kiimanen ehkä neljä kertaa vuodessa ja muuten annan kohteliaisuudesta, kiitokseks siivoomisesta tai siks kun jommalla kummalla on tylsää :D (toivottavasti mun mies ei lue tätä...:ROFLMAO: ). Mies itse taas on valmis ihan koska tahansa ja vaikka monta kertaa päivässä.

Niin ja se on periaatteessa 5 vuoden koulutus mutta toivon että saan sen verran hyväksilukuja aiemmista opinnoista että pääsisin neljässä vuodessa maisteriksi. Joka tapauksessa oon noin 30 kun valmistun eli hyvää aikaa on tehdä vielä vaikka kokonainen lauma muksuja! Toivotaan että valmistumisen jälkeen pääsen niin älyttömiin rahahommiin että voidaan marssia suoraan yksityiselle vauvaa vaatimaan!

Kiitos kaikille onnitteluista ja kaikesta! Saa nähä pärjäänkö ilman teitä ollenkaan vai käynkö täällä edelleen joka päivä kunnes ootte kaikki raskautunu (mikä on toivottavasti pian). :LOL:
 
Omaa napaa. Nega raskaustesti, menkat alkamassa näinäpäivinä. Uuteen kiertoon olisi alettu piikittää menopuria mutta päätimme nyt pitää kesäbreikin ja säästelemme rahoja. Syksyllä ajateltiin mennä inssiin ja alkaa tositoimiin. Ei jaksa enää tätä että joka kk lisäillään jotain uutta lääkettä ja odotellaan että josko nyt! Eipä siinä että eka inssi onnistuisi mutta on se ehkä varmenpaa.

Kaikille hirveästi jaksamisia ja voimia tämän paskan keskelle! Ja ihanaa kesää, toivotaa niitä hellepäiviäkin <3 "tavataan" alkusyksystä jälleen! Käyn aina välillä lukemassa kuulumisianne.
 
@Yuna Mä niin repesin tähän kohteliaisuudesta antamiseen, siivouspalkka ym :D Yks päivä nimittäin mietin, että miltähän sekin tuntuu, kun meillä mies taitaa välillä olla se kohtelias, kun toinen pyörii jaloissa odottavan näkösenä :whistle: ja todella muulloinkin kun oviksen aikaan :ROFLMAO:
Kävin omaan harmitukseeni aikuisten lelukaupassa, oviksenkin ympärille vähän säpinää siihen pakkojyystöön:D

Porukka katoaa täältä, osin hyvillä mielin ja osin odottaen parempaa hetkeä. Kaikille toivon jaksamista ja tsemppiä uusiin tuuliin sekä taukoiluun, kaikkea hyvää! :)
 
@Yuna onnea opiskelupaikasta! :)

Omia kuulumisia... Tänään on jo 8+6 ja nyt on ohitettu se aika kun keskenmeno viimeks tapahtui... oksentanut olen kerran :D muuten ihan jees olo:) np-ultra 3viikon päästä.. ja mää niin toivon et saan hyviä uutisia... mut tää raskaus on kaikinpuolin jotenki niin erilainen kun se eka.. siinä oli ruskeeta vuotoa ajoittain ja nyt semmosta ei oo ollu kertaakaan... huomenna siis alkaa rv10!

@kiuski erittäin paljon tsemppiä sulle! ja toivotaan parempaa satoa seuraavalla kerralla! (y)
 

Yhteistyössä