Kauanko olitte synnärillä synnytyksne jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Metsänaamakerriisi
  • Ensimmäinen viesti
Lennu77
Ekasta olin 6päivää kun poika joutu valokaappiin. Toisesta pääsin lähteen jo 3.päivän päästä vaikka olin ite aika heikossa hapessa. Mutta kun oli niin kauhee ikävä kotiin. =)
 
Camilla-77
Neljä päivää oli pakko olla ku olin sectiolla "synnyttäny"! En ollu yhtään kipeä ja kotiin halusin kun minä olen niitäihmisiä jotka ei sairaalassa saa nukuttuu ollenkaan! =)
 
Hm su synty ja ke pääsin kotiin. Sektiolla syntyi. Lääkäriltä kun kysyin että voisinko jo lähtee kotiin, niin sanoi että jos olo on hyvä ja kätilö totee että ok. Ja lisäs vielä että "eihän me sua täällä väkisinkään voida pitää". :D
 
restless
Ekasta muistaakseni 6vrk ja oli normaali synnytys. Tokasta olin myös muistaakseni 6vrk ja oli normaali synnytys. Ja kolmannesta oli sektio ja jouduin olemaan vain 2vrk.
 
15 päivää!!!!!!TUSKAAA....
Sain kohtutulehduksen ja tulehdusarvot eivät meinanneet millään laskea, poika onneksi terve vaikka syntyikin viisiviikkoa etuaikaisena, nyt 5kk! 4päivää keskolassa ja loput äitin kanssa prenalla...
 
Eikoinen syntyi sunnunta aamuyöllä. Seuraavan viikon maanantaina mä lähdin osastoslta kotiin ja seuraavana päivänä poikamme siirrettin kotikaupunkimme sairaalan lasten osastolle, jossa viettiin viel viikko. Mä olisin päässyt kotiin jo aikaisemmin, mutta en halunnut jättää poikaa keskolaan yksin, joten oleskelin sitten sairaalassa. helpompi niin. Poika synty viisviikkoa etuajassa ja syöminen ei oikeen lähtenyt sujumaan. Toivottavasti tämä kakkonen syntyy lähempänä laskettua aikaa ja päästäis yhdessä sairaalasta kotiin aikaisemmin.
 
annabella82
section jälkeen neljä päivää. yrittivät saada jäämään viikonlopun yli, että olisin ollut kuusi päivää, mutta en viihtynyt. En osannut nukkua, ruoka ei maistunut jne. Omaan kotiin oli kova halu :heart:
 
5 vrk kun typy oli lastenosastol sokeritiputukses ja sit viel oli kahen vaiheil joutuuko valokaappiin kun oli niin keltanen.. Mies vetosi lääkäriin että päästäis kotiin muuten olis mulla polla hajonnu.. Lähti ne keltasuus arvotkin laskuun sit siitä kun kotiin päästiin..
 

Yhteistyössä