Kauanko olitte synnärillä synnytyksne jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Metsänaamakerriisi
  • Ensimmäinen viesti
epunäiskä
2 yötä ja kome päivää, lähin oikeestaan puoliväkisin kun oli niin kova koti-ikävä. olisivat pitäneet kolmannen yön koska ensisynnyttäjä olin, mutta vaaatimalla vaadin päästä pois niin pääsin. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna olisi kyllä pitänyt jäädä, sain kohtutulehduksen ja jouduin käymään mutkan uudestaan sairaalassa.
 
Mä olin 5 päivää, maanantaina mentiin ja perjantaina kotiin. Mies ois halunnu pitää meiät viel viikonlopun laitoksella, kun piti varpajaiset, ratkaistiin asia niin että olin pojun kans ekan yön äitini luona ja seuraavana päivänä isukki tuli hakee meiät kotii, kun oli siivonnu paikat.
 
Esikoinen synty sunnuntaina ja keskiviikkona päästiin kotiin, minulle tehtiin kaavinta kahteen kertaa, ko kohtuun jäi istukan palasia.
Kuopus syntyi perjantaina ja lauantaina päästiin kotiin, eli vajaan vuorokauden olin. Ja lastenlääkäri tarkisti lapsen tiistaina.
 
naturally
Ekan kanssa 5 päivää täysihoidossa mies mukana perhehuoneessa - ei todellakaan ollut kiire pois!

Tokan kanssa tasan 2 päivää ja heti lääkärin tarkastuksen jälkeen äkkiä kotiin!
 
haisu2
neljäntenä päivänä on kummallaki kerralla päässy kotiin,oisin kyllä halunnu lähteä aiemmin vaan kun eivät päästäneet, syytä ei kyllä kerrottu.nuoremman kanssa jouvuttiin tosin takasin sairaalan kun hälle tuli 8pvn ikäsenä rs-virus ja viikko oltiin eristyksessä
 
Olin kaks ja puoli vuoro kautta!
Tuumasin hoitsuille, et tää akka lähtee! :D
Aamulla kuulin, et lasten lääkäri tulee osastolle
ja eikun sinne loppu tarkastuksee vauvan kans! :/

Hoitsut meinas, et olisit nyt vielä yhen päivän!
Mä tyttö soitin kyytin ja lähin! Enkä perään oo huudellu!
Oli muuten kauhee kokemus koko sairaalassa olo! :'(
Itketti koko ajan! :headwall: :'( :'( :'(
 
piukuliina
Oltiin pojan kans Vammalassa 0,5vrk, josta siirryttiin Tampereelle kesken yön. Vietin vielä viikon siellä, olisin kyl ollut aiemmin jo "valmis" kotiin, mut kun poitsu oli vastasyntyneiden teholla, ni synnyttäneiden osastolta oli lyhempi matka katsoon kuin kotoa. Eikä se 26?/vrk ole kovin paljoa täyshoidosta...
 
äiti-75
:flower: Ekan alatiesynnytyksen jälkeen olin sairaalassa kuusi päivää. Toisen jälkeen 8vrk...sectio. Toisen alatiesynnytyksen jälkeen 1vrk ja kolmannen alatiesynnytyksen eli neljännen ja viimeisen synnytyksen jälkeen viihdyin sairaalassa vain 16h. =)
 

Yhteistyössä