Kauanko olitte synnärillä synnytyksne jälkeen?

Viestiketju alueella 'Äidit 20-30v' , aloittaja Metsänaamakerriisi, 13.02.2005.

1. Sektion takia 3 vrk. Ihan tarpeeks mulle, enempää en olis jaksanu kun sairaalan ruokailu ym rytmi oli meille ihan väärä. Väsyin vaan entisestään!

2. epunäiskä

epunäiskä Vieras

2 yötä ja kome päivää, lähin oikeestaan puoliväkisin kun oli niin kova koti-ikävä. olisivat pitäneet kolmannen yön koska ensisynnyttäjä olin, mutta vaaatimalla vaadin päästä pois niin pääsin. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna olisi kyllä pitänyt jäädä, sain kohtutulehduksen ja jouduin käymään mutkan uudestaan sairaalassa.

3. minttu81

minttu81 Vieras

Esikoisella 10 päivää, poika oli teholla (verenvuoto aivoissa). Toisella n.24 tuntia. Saas nährä miten tällä kolmannella... :)

4. Äiti-04

Äiti-04 Vieras

Poika syntyi KE illalla ja LA aamupäivällä lähdettiin kotiin.

5. mamma79

mamma79 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä olin 5 päivää, maanantaina mentiin ja perjantaina kotiin. Mies ois halunnu pitää meiät viel viikonlopun laitoksella, kun piti varpajaiset, ratkaistiin asia niin että olin pojun kans ekan yön äitini luona ja seuraavana päivänä isukki tuli hakee meiät kotii, kun oli siivonnu paikat.

6. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    perjantai-illalla syntyi, ja sunnuntaina puolilta päivin päästiin kotio kuopuksen kanssa. esikon kanssa menikin noin viikko, kun oli sektio, ja joutui vielä teholle huonon hengittelyn takia... :hug:

7. enkeli-80

enkeli-80 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Esikoinen synty sunnuntaina ja keskiviikkona päästiin kotiin, minulle tehtiin kaavinta kahteen kertaa, ko kohtuun jäi istukan palasia.
    Kuopus syntyi perjantaina ja lauantaina päästiin kotiin, eli vajaan vuorokauden olin. Ja lastenlääkäri tarkisti lapsen tiistaina.

8. Jenni-83

Jenni-83 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    vauveli syntyi sunnuntaina aamuyöllä ja keskiviikkone pääsimme kotiin.Vaikka aikaisemminkin olisi voinut jo lähteä. =)

9. naturally

naturally Vieras

Ekan kanssa 5 päivää täysihoidossa mies mukana perhehuoneessa - ei todellakaan ollut kiire pois!

Tokan kanssa tasan 2 päivää ja heti lääkärin tarkastuksen jälkeen äkkiä kotiin!

10. Naana79

Naana79 Vieras

Kättärille mentiin torstai aamuna ja kotiin maanantaina...Oltas saatu lähtee sunnuntainakin mut jäätiin vielä yhex yöx ko vähän jännitti kotiin meno :ashamed:

11. haisu2

haisu2 Vieras

neljäntenä päivänä on kummallaki kerralla päässy kotiin,oisin kyllä halunnu lähteä aiemmin vaan kun eivät päästäneet, syytä ei kyllä kerrottu.nuoremman kanssa jouvuttiin tosin takasin sairaalan kun hälle tuli 8pvn ikäsenä rs-virus ja viikko oltiin eristyksessä

12. iita79

iita79 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.12.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    yhteensä 7päivää, synnytyksen jälkeen 3päivää

13. -Soile-

-Soile- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kolmen yön jälkeen päästivät kotiin. Olisivat ne mielellään vielä yhden yön pitäneet, mutta mä tahdoin jo lähteä.

14. haatpi

haatpi Vieras

ekan kanssa 4 päivää toisen 3päivää

15. Pauppi

Pauppi Vieras

16. Mamitar

Mamitar Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.12.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olin kaks ja puoli vuoro kautta!
    Tuumasin hoitsuille, et tää akka lähtee! :D
    Aamulla kuulin, et lasten lääkäri tulee osastolle
    ja eikun sinne loppu tarkastuksee vauvan kans! :/

Hoitsut meinas, et olisit nyt vielä yhen päivän!
    Mä tyttö soitin kyytin ja lähin! Enkä perään oo huudellu!
    Oli muuten kauhee kokemus koko sairaalassa olo! :'(
    Itketti koko ajan! :headwall: :'( :'( :'(

17. jane

jane Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.06.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Esikoinen leikattiin ja olin sen neljä päivää, toinen tuli tavallisesti ja lähdin kotiin kun poika oli 1,5 vuorokautta vanha. Eli vaan yhden yön vietin sairaalassa..

18. Mom78

Mom78 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Taisin olla 4 päivää sairaalassa ennen kuin kotiuduttiin.

19. lumihiutale

lumihiutale Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.11.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
  20. hakap

hakap Vieras

Ekasta olin torstaista maanantaihin,toisesta vuorokauden ja kolmennesta kaks vuorokautta....

21. Joan

Joan Vieras

Neljäntenä päivänä päästiin pois.

22. piukuliina

piukuliina Vieras

Oltiin pojan kans Vammalassa 0,5vrk, josta siirryttiin Tampereelle kesken yön. Vietin vielä viikon siellä, olisin kyl ollut aiemmin jo "valmis" kotiin, mut kun poitsu oli vastasyntyneiden teholla, ni synnyttäneiden osastolta oli lyhempi matka katsoon kuin kotoa. Eikä se 26?/vrk ole kovin paljoa täyshoidosta...

23. Iicca

Iicca Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    kolme päivää. oltais päästy päivää aikasemmin ellei olis tarvinnu ottaa kilpirauhasverikoetta, kun sen voi ottaa vast kun vauva on 72h vanha...

24. äiti-75

äiti-75 Vieras

:flower: Ekan alatiesynnytyksen jälkeen olin sairaalassa kuusi päivää. Toisen jälkeen 8vrk...sectio. Toisen alatiesynnytyksen jälkeen 1vrk ja kolmannen alatiesynnytyksen eli neljännen ja viimeisen synnytyksen jälkeen viihdyin sairaalassa vain 16h. =)

25. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    ekan kanssa 8vrk (vauvalla ennenaikaisuudesta johtuvia ongelmia), tokan kanssa 1vrk ja kolmannen 5vrk (oli valohoidossa)

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi