Kauheen nuoria äitejä olette

joo
Eipä voi nuoruutta viettää samalla tavalla kuin muut lapsettomat ikäisensä. En tarkoita nyt pahalla, mutta pikkusen harmittaa teijän puolesta. Sanoin vaan suoraan ajatukseni ja olla rehellinen
 
epunäiskä
no sano suoraan vaan mitä ajattelet, mutta vaikka kuinka suorasti puhuisit niin valitettavasti et voi muiden valintoihin vaikuttaa ja se kannattaisi ihan ilman suoraan puhumisia hyväksyä.....ja ei kannata harmittaa, nuoret jotka näin on valinnu ovat olleet onnellisia päätökseen, ei heitä liikuta että sinua harmitata..valitettavaa tämäkin :whistle:
 
Kyllä ihminen voi tuhlata nuoruutensa paljon turhempaankin. Katkerat vanhatpiiatko täällä käy nuoria äitejä morkkaamassa? Itse oon jo kohta keski-ikäinen ja nyt naurattaa kuinka paljon nuorena pelkäsi raskaaksi tuloa. Elämänmakuista arkea toivottelen kaikille nuorille ja vanhoille äitiköille :wave:
 
itse olen 17 ja tyttäreni on 10kk kohta 11kk ja isäkin lapselle löytyy.
vaikka olen näinkin nuori ei minulla ole minkään laista vientiä esim.ryyppäämään tai muuhun vastaavaan.
olen tyytyväinen näin. ehkä olen sitten jotenkin epätavallinen nuori kun mua ei kiinnosta mennä minnekkään.
haluan olla vain kotona tyttäreni kanssa.
että onnea vain nuoret äidit!! :flower: :hug:
 
rita18
itse oon 19wee,poika vähän päälle 3vkoa,ja voi rehellisesti sanoa että ihan tarpeeks oon saanu nuoruuttani elää,eli en omasta mielestä mistään oo paitsi jääny.
 
kokemusta on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 20:00 -nanne- kirjoitti:
itse olen 17 ja tyttäreni on 10kk kohta 11kk ja isäkin lapselle löytyy.
vaikka olen näinkin nuori ei minulla ole minkään laista vientiä esim.ryyppäämään tai muuhun vastaavaan.
olen tyytyväinen näin. ehkä olen sitten jotenkin epätavallinen nuori kun mua ei kiinnosta mennä minnekkään.
haluan olla vain kotona tyttäreni kanssa.
että onnea vain nuoret äidit!! :flower: :hug:
ei vielä mutta josssain vaiheessa sekin tulee ihan varmasti, mutta eihän se kuitenkaan estä olemasta äiti. Kyllä nuorena pitää mennäkkin ei linnottautua neljän seinän sisälle. on muutakin kuin kapakat.
 
metsähiiri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 17:33 kokemusta on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 20:00 -nanne- kirjoitti:
itse olen 17 ja tyttäreni on 10kk kohta 11kk ja isäkin lapselle löytyy.
vaikka olen näinkin nuori ei minulla ole minkään laista vientiä esim.ryyppäämään tai muuhun vastaavaan.
olen tyytyväinen näin. ehkä olen sitten jotenkin epätavallinen nuori kun mua ei kiinnosta mennä minnekkään.
haluan olla vain kotona tyttäreni kanssa.
että onnea vain nuoret äidit!! :flower: :hug:
ei vielä mutta josssain vaiheessa sekin tulee ihan varmasti, mutta eihän se kuitenkaan estä olemasta äiti. Kyllä nuorena pitää mennäkkin ei linnottautua neljän seinän sisälle. on muutakin kuin kapakat.
voihan sitä lapsenkin kanssa mennä ja harrastaa! eikä se ole mikään synti jos ei kapakoissa ramppaa. en sitä tee minäkään, vaikkei lapsia olekaan.
 
kyllä mie voin sanoa että joskus ottaa päähän ja tekisi mieli antaa koko laps adoptoitavaksi...niinkuin ihan taatusti kaikilla. mie en ymmärrä miks sitä kieltämäänkään... ja kyllä minuakin joskus huvittaa lähteä kaverin kanssa kapakkaankin, tosin tanssimaan.

miun mielestä nämä ei ole iästä kiinni...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 18:19 punaposki kirjoitti:
kyllä mie voin sanoa että joskus ottaa päähän ja tekisi mieli antaa koko laps adoptoitavaksi...niinkuin ihan taatusti kaikilla. mie en ymmärrä miks sitä kieltämäänkään... ja kyllä minuakin joskus huvittaa lähteä kaverin kanssa kapakkaankin, tosin tanssimaan.

miun mielestä nämä ei ole iästä kiinni...
mitenkä voit olla niin varma että muut ajattelevat niin kuin sinä??
toisin kuin sua niin mua ei kiinnosta lähteä lapsen luota minnekkään. eikä ole käynyt pienessä mielessäkään antaa lastani pois!!
että älä puhu muiden puolesta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 19:31 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 18:19 punaposki kirjoitti:
kyllä mie voin sanoa että joskus ottaa päähän ja tekisi mieli antaa koko laps adoptoitavaksi...niinkuin ihan taatusti kaikilla. mie en ymmärrä miks sitä kieltämäänkään... ja kyllä minuakin joskus huvittaa lähteä kaverin kanssa kapakkaankin, tosin tanssimaan.

miun mielestä nämä ei ole iästä kiinni...
mitenkä voit olla niin varma että muut ajattelevat niin kuin sinä??
toisin kuin sua niin mua ei kiinnosta lähteä lapsen luota minnekkään. eikä ole käynyt pienessä mielessäkään antaa lastani pois!!
että älä puhu muiden puolesta!
no en olekkaan varma mutta luulen että monilla on joskus väsymystä yms.tämmöistä joten silloin saa ottaa päähän... mutta se ei tarkoita ettenkö lastani rakastaisi... ja jos luit... niin JOSKUS on ihan kiva lähteä tanssimaan kavereiden kanssa. lähdetään kun poika nukkuu ja isä jää kotiin ja kun poika aamulla herää minä nukun siinä vieressä.
ei tarkoitukseni ole tapella, ilmaisin vaan että on ihan ok. jos joskus ottaa kotiolot päähän... JOSKUS.... eniwei.. hauskaa jatkoa.
 
no en olekkaan varma mutta luulen että monilla on joskus väsymystä yms.tämmöistä joten silloin saa ottaa päähän... mutta se ei tarkoita ettenkö lastani rakastaisi... ja jos luit... niin JOSKUS on ihan kiva lähteä tanssimaan kavereiden kanssa. lähdetään kun poika nukkuu ja isä jää kotiin ja kun poika aamulla herää minä nukun siinä vieressä.
ei tarkoitukseni ole tapella, ilmaisin vaan että on ihan ok. jos joskus ottaa kotiolot päähän... JOSKUS.... eniwei.. hauskaa jatkoa.
[/quote]

esitit väitteesi väärin!
kirjotit että jokainen miettii sitä adoptio hommaa että turha sitä on kieltää! \|O
asia ei todellaakaan oo niin mun kohdallani.
kyllä saa lähteä bilettämään jos tahtoo kuka sen kieltää?
mutta mua ei kiinnosta lähteä minnekkään juhlimaan.
 
mie
nanne, väitätkö että elämäsi on aina yhtä onnea ja et koskaan hermostu lapseesi? luulen että punaposki tarkoitti asiaa vertauskuvallisesti..tuskin kukaan oikeasti lastaan pois antaisi mutta suutuspäissään ja väsyneenä saattaa laukoa asioita joita ei oikeasti tarkoita, asiassa kuin asiassa..
helpostippa sinä herneen nenääsi otit...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 22:00 mie kirjoitti:
nanne, väitätkö että elämäsi on aina yhtä onnea ja et koskaan hermostu lapseesi? luulen että punaposki tarkoitti asiaa vertauskuvallisesti..tuskin kukaan oikeasti lastaan pois antaisi mutta suutuspäissään ja väsyneenä saattaa laukoa asioita joita ei oikeasti tarkoita, asiassa kuin asiassa..
helpostippa sinä herneen nenääsi otit...
juu sitä todellakin tarkoitin... onhan tuolla aina joku ilmoittamassa että annetaan esim 2 riiviö lasta hyvään kotiin... ihan vaan niinkuin "leikkimielellä". minusta jokaisen äidin tulisi kunnioittaa toisen äitien tapoja...koska jokainen äiti on omalleen se paras äiti....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 22:00 mie kirjoitti:
nanne, väitätkö että elämäsi on aina yhtä onnea ja et koskaan hermostu lapseesi? luulen että punaposki tarkoitti asiaa vertauskuvallisesti..tuskin kukaan oikeasti lastaan pois antaisi mutta suutuspäissään ja väsyneenä saattaa laukoa asioita joita ei oikeasti tarkoita, asiassa kuin asiassa..
helpostippa sinä herneen nenääsi otit...
kyllä väitän, mulla on katsos pitkä pinna eikä minulla ole edes aihetta suuttua lapselleni.
katsos toiset lapset ovat niin kilttejä ettei tarvi ermojansa menettää..
että puhu vaan omasta puolestasi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 09:12 mona kirjoitti:
Nannelle: Joo mut sun lapses onkin vasta niin pieni, mutta ootas kun kasvaa. Kellään ei ole niin pitkä pinna tai sitten lapsella ei ole rajoja!
mun lapseni on parin päivän päästä 11kk kyllä se on vielä pieni en mä sitä sano, mutta monet tuon ikäiset ovat jo aivan mahdottomia.
mulla on kokemusta vanhemmistakin lapsista varsinkin näistä uhmaikäisistä joten kyllä pinna kestää. minkä takia yleistät?
sulla itselläsi ei taida olla pitkä pinna?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 09:07 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 22:00 mie kirjoitti:
nanne, väitätkö että elämäsi on aina yhtä onnea ja et koskaan hermostu lapseesi? luulen että punaposki tarkoitti asiaa vertauskuvallisesti..tuskin kukaan oikeasti lastaan pois antaisi mutta suutuspäissään ja väsyneenä saattaa laukoa asioita joita ei oikeasti tarkoita, asiassa kuin asiassa..
helpostippa sinä herneen nenääsi otit...
kyllä väitän, mulla on katsos pitkä pinna eikä minulla ole edes aihetta suuttua lapselleni.
katsos toiset lapset ovat niin kilttejä ettei tarvi ermojansa menettää..
että puhu vaan omasta puolestasi.
no hyvä ettei sulta mene hermo, mutta luuletko että se jotenkin vaivaa meitä... superäitiä ei ole olemassakaan joten elä yritä esittää semmoista.... on hienoa ettei mene hermot oikeasti... ja minä myönnänkin olen melkein kaikessa heikkohermoinen... minullakin on kiltti lapsi,tosin omapäinen kuin mikä, mutta silti minulla menee hermot. ja poika on pieni, joten tulee välillä nukuttua huonosti. miusta se on vaan inhimillistä välillä hermostua.eikä sitä kestä kuin hetki kun tietää kelle hermostuu... pienelle vauvalle, ja voihan sitä hermostua silleen että menee toiseen huoneeseen ja lausuu muutaman kirosanalitannian ja sitten palaa takaisin. yleensä vauvat aistii hyvin kun vanhemmat ovat hermostuneita ja ovat itsekkin silloin...
 
Ronja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 09:07 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 22:00 mie kirjoitti:
nanne, väitätkö että elämäsi on aina yhtä onnea ja et koskaan hermostu lapseesi? luulen että punaposki tarkoitti asiaa vertauskuvallisesti..tuskin kukaan oikeasti lastaan pois antaisi mutta suutuspäissään ja väsyneenä saattaa laukoa asioita joita ei oikeasti tarkoita, asiassa kuin asiassa..
helpostippa sinä herneen nenääsi otit...
kyllä väitän, mulla on katsos pitkä pinna eikä minulla ole edes aihetta suuttua lapselleni.
katsos toiset lapset ovat niin kilttejä ettei tarvi ermojansa menettää..
että puhu vaan omasta puolestasi.
Siis kaikesta ei tarvii vetää hernettä nenään ja ottaa että toinen osapuoli arvostelee. Alan jo tosiaan ihmettelee, mikä teillä vikana, kun noin puolustavan kannan otat, joka sanomiseen. Ja todella kypsää käytöstä juu
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 10:21 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 09:12 mona kirjoitti:
Nannelle: Joo mut sun lapses onkin vasta niin pieni, mutta ootas kun kasvaa. Kellään ei ole niin pitkä pinna tai sitten lapsella ei ole rajoja!
mun lapseni on parin päivän päästä 11kk kyllä se on vielä pieni en mä sitä sano, mutta monet tuon ikäiset ovat jo aivan mahdottomia.
mulla on kokemusta vanhemmistakin lapsista varsinkin näistä uhmaikäisistä joten kyllä pinna kestää. minkä takia yleistät?
sulla itselläsi ei taida olla pitkä pinna?!
Kokemus vieraasta uhmaikäisestä on täysin eri asia kuin oma uhmaikäinen. Muutoin asiaan puuttumatta.
 

Yhteistyössä