Kauhia tapaus

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 14:43 Telle kirjoitti:
Niinhän se on, mutta vanha viisaus pelastaa meidänkin päivän.

Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen.
vau! hienosti sanottu! en kuulu ikäni puolesta joukkoon (vm.77) mutta kävin varsin 'vierailulla'. jatkakaa samaan malliin! tuo on oikea asenne.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 15:27 rääpäle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 15:24 clivia kirjoitti:
Höpö höpö :D
Täältä pesee,vanha näyttää mistä kana pissii :p ;)
Näyttää niiiiiiin pahalta kirjoitettuna, mutta ei elettynä!!! =) :D
Heh,jos alkais taas plussalla kunnolla viihtyä kun on tää oma osasto.
Onneksi on sentään avo-sellainen ettei suljettu :D :D :D
 
Häntä pystyyn vaan naiset! :D . Tälle nelikymppiselle soitettiin tänään soneralta ja kysyttiin, että olenko ihan 18 täyttänyt kun ääneni kuulostaa niin nuorelta!!! :D . Että ei peli ihan vielä taida olla menetetty... ;)
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:56 Hanksu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:27 semma kirjoitti:
Kääk, siis vanhimmas loosis ollaan :eek: :eek: ...40 ja + ???!!!
No mieluusti minäkin tänne tulisin.. semma ja beshi ovat ehtaa kamaa ja mä vaan tällainen "teiniäiti" :D

Hih ehtaa :D :D Ai niinku neitsyt?? He he heeeee :whistle:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:56 Hanksu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:27 semma kirjoitti:
Kääk, siis vanhimmas loosis ollaan :eek: :eek: ...40 ja + ???!!!
No mieluusti minäkin tänne tulisin.. semma ja beshi ovat ehtaa kamaa ja mä vaan tällainen "teiniäiti" :D
Ehtaa kamaa*repee*!!! Totaalisen hyvin riiputettua lihaa, kokeneen tuntuista, kiinteääkin..ollut joskus :whistle: Pitääpä muistuttaa isännälle ehtoolla jotta sillä on ehtaa kamaa vieressään ;) :whistle: :wave: :D
 
50luvunäitee
minä kirjoitin pitkän stoorin siitä miten ihanaa on olla päälle nelikymppinen ja sitten töppäsin ja painoin väärää nappulaa. tämä ikäkö vaiko pelkästään sukkelammat sormet kuin aivot? ;)

no kuitenkin näin että tässä iässä minä ainakin olen hyväksynyt itseni niiden ryppyjeni ja harmaiden hiusteni kera. naureskelen että halvemmaksi tulee nuo luonnonraidat ja aikanaan tässä hiusten pohjavärikin muuttuu eli onkin sitten harmaat hiukset ruskein raidoin korostettuna ja edelleen ihan ilmainen muodonmuutos!

ja sen olen iän myötä oppinut että ei tarvitse enää vetää mitään roolia hakeakseen hyväksyntää vaan voi olla oikeasti ja aidosti se oma itsensä ja sanoa omat mielipiteensä. senkin olen oppinut että aina voi oppia uutta ja kehittää itseään eli hyvä tunnustaa että en ole täydellinen enkä hallitse vielä kaikkea. elämähän on oppimista koko elämän ajan. ja sitten aikanaan dementoituneena niitä uusia asioita tulee eteen joka päivä ja uusia ihmisiä tulee päivittäin, kun tuttaviaankaan ei enää tunne.

ainoa mikä tässä iässä on se että todennäköisesti puolet elämästä on takana mutta kun katsoo taaksepäin ja miettii mitä on ehtinyt, niin tulevaisuudessakin ehtii paljon jos luoja pitkän elinajan vielä suo. ja kun ei kukaan koskaan tiedä miten pitkä se elinikä on ja onko huominen vielä olemassa, niin olen se päättänyt että jokainen päivä pitää elää "kuin viimeinen" eli että ei jäisi selvittämättömiä asioita koskaan huomiseen. ja lasten kanssa pyrin tekemään asiat nyt eikä joskus hamassa tulevaisuudessa.
 
Beshi
Häntä pystyyn vaikka tukemalla ;) ikä ei ole este se on vaan hidaste :whistle: Sulaa se sokeri vielä vanhankin suussa :p Me naiset ihananaiset lähes kypsässä iässä, kokeneina ja viisaina? :whistle: :whistle: :wave: :headwall:
 

Yhteistyössä