Kaukajärveltä löydettiin 15-vuotiaan tytön ruumis

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Surmaajan ex-tyttöystävä: "En olisi ikinä uskonut"
20.8.2008 1:14

- Hän ei koskaan satuttanut minua, Kristiinan surmaajan kanssa seurustellut Natalia kertoo.

http://www.iltalehti.fi/tampere/200808208134482_te.shtml
 
niimpä
Alkuperäinen kirjoittaja retro:
kauheita teksteä se surmaajan sisko kirjottaa ircissä.muisto galleriasta huomasin linkin.. :eek:
Kauheeta haukkumista, syyttelyä saanut osakseen joten onko se ihmekkään että hermot menee, ei ole helppoa varmasti hänelläkään. Tosin ei siinä, aika lapsellista provosoitua kun ottaa huomioon että vastapuolena on 10-15v teinit jotka kuvittelevat että vankilassa tapetaan/hakataan tuommoisia kuin syyllinen...
 
kerro
Alkuperäinen kirjoittaja tia:
irc:n alkuperäinen kirjoitus on tekijän entisen tyttöystävän jota tekijän sisko on muokannut
mikä teksti? muistoyhteisön tekstejä ei nää jos ei ole liittynyt, enkä liity sellaiseen vain koska olen utelias...
 
Toi on ihan hirvee juttu. Kuulin sen kun ruumis löytyi, siskon ex-mies ajoi juuri ohi ja näki alaruumis paljaana olevan naispuolisen ruumiin. Poliisit tutki. Meni siskolle ja kertoi. Ihmeteltiin mistä kyse ja sitten tuli tietoon :'( . Uhri oli siskon tytön ex-luokkalainen tyttö. Siskon tyttöö koski tuo kovasti kun osasi personoida kenestä kyse. Veivät kavereiden kaa kynttilät. Puhui et se tekijä on lapsesta pitäen ollut ns."hullun" oloinen ja epämiellyttävä tyyppi, kaikki kammoksui sitä.
Ja kaikki siis taas jostain kotioloista(ollut kamala lapsuus). kun yksi tekee väärin lapselleen, muut tulevaisuudessa kärsii siitä ja ketju jatkuu vaan. PRKL |O
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Toi on ihan hirvee juttu. Kuulin sen kun ruumis löytyi, siskon ex-mies ajoi juuri ohi ja näki alaruumis paljaana olevan naispuolisen ruumiin. Poliisit tutki. Meni siskolle ja kertoi. Ihmeteltiin mistä kyse ja sitten tuli tietoon :'( . Uhri oli siskon tytön ex-luokkalainen tyttö. Siskon tyttöö koski tuo kovasti kun osasi personoida kenestä kyse. Veivät kavereiden kaa kynttilät. Puhui et se tekijä on lapsesta pitäen ollut ns."hullun" oloinen ja epämiellyttävä tyyppi, kaikki kammoksui sitä.
Ja kaikki siis taas jostain kotioloista(ollut kamala lapsuus). kun yksi tekee väärin lapselleen, muut tulevaisuudessa kärsii siitä ja ketju jatkuu vaan. PRKL |O
nii in... näin se valitettavasti menee eikä yhteiskunta pysty siihen ketjuun puuttumaan, varmaan koskaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:
Alkuperäinen kirjoittaja retro:
kauheita teksteä se surmaajan sisko kirjottaa ircissä.muisto galleriasta huomasin linkin.. :eek:
Kauheeta haukkumista, syyttelyä saanut osakseen joten onko se ihmekkään että hermot menee, ei ole helppoa varmasti hänelläkään. Tosin ei siinä, aika lapsellista provosoitua kun ottaa huomioon että vastapuolena on 10-15v teinit jotka kuvittelevat että vankilassa tapetaan/hakataan tuommoisia kuin syyllinen...
sehän oli kirjotellu kaikkee vitun huoraa sille yhelle naiselle ja haukkunu sitä ja en lasta..siellä joku oli tuumaillutkn että poliisille kohta :/
 
hmh
Alkuperäinen kirjoittaja retro:
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:
Alkuperäinen kirjoittaja retro:
kauheita teksteä se surmaajan sisko kirjottaa ircissä.muisto galleriasta huomasin linkin.. :eek:
Kauheeta haukkumista, syyttelyä saanut osakseen joten onko se ihmekkään että hermot menee, ei ole helppoa varmasti hänelläkään. Tosin ei siinä, aika lapsellista provosoitua kun ottaa huomioon että vastapuolena on 10-15v teinit jotka kuvittelevat että vankilassa tapetaan/hakataan tuommoisia kuin syyllinen...
sehän oli kirjotellu kaikkee vitun huoraa sille yhelle naiselle ja haukkunu sitä ja en lasta..siellä joku oli tuumaillutkn että poliisille kohta :/
Miksköhän ihmeessä?
 
vieras
Tampereen surmatyö oli seksinjälkeinen päähänpisto
20.08.2008 10:37, päivitetty 20.08. 13:12

15-vuotiaan Kristiinan surmasta epäilty tamperelaisnuorukainen on kertonut käräjäoikeudelle, että kuristaminen oli "päähänpisto", jonka hän sai oltuaan ensin sukupuoliyhteydessä tytön kanssa.

Epäillyn mukaan sukupuoliyhteys oli tapahtunut yhteisymmärryksessä tytön kanssa. Hän ei ole osannut kertoa motiivia teolleen.

18-vuotias mies vangittiin keskiviikkona todennäköisin syin taposta epäiltynä.

Vangitsemisen edellytykset täyttyivät, koska kyseessä on rikos, josta tuomitaan vähintään kahdeksi vuodeksi vankeuteen.

Mies esiintyi oikeudessa hyvin rauhallisen oloisena.

Vaalea siilitukkainen nuorukainen oli oikeudessa tummansinisessä hupparissa, kuviollisissa löysissä housuissa ja kumisaappaissa.

- Hän on tapahtumista järkyttynyt ja pahoillaan, kertoi epäillyn asianajaja Kaarle Gummerus IS:lle.

Vangitsemisoikeudenkäynti sujui suljettujen ovien takana. Poliisi oli vaatinut tätä, koska surmaan epäillään liittyvän myös seksuaalirikoksen.

Syyte epäiltyä vastaan on nostettava viimeistään 31. lokakuuta.
IS

Mutta tuotahan ei kukaan tiedä pitääkö paikkaansa.Siis että yhteisymmärryksessä tehty.
Aika märkä maa harrastaa seksiä kun muistaakseni tuolloin satoi.Tai jos ei yöllä niin ainakin päivällä.
 
reta
ihmiset puhuu kehityksestä, suvaitsevaisuudesta jne. asioista jotka mennyt hyvään suuntaan, MIKSI sitten ihmiset voi niin helvetin huonosti?! eritoten meidän nuoret! :(
voisiko olla että ollaan menossa aivan väärään suuntaan "kehityksessä".. ihmisistä on tullut omaan napaan tuijottajia, kylmiä, huonokäytöksisiä, väkivaltaisia...
ja juu, tällaista ollut ennekin mutta ei tällaisessa maailmanlaajuisessa mittakaavassa ja näin paljon! :(
 
Mä lueskelin tätä ketjua vasta nyt..aivan kamala kyllä tuo juttu.. :'( Voimia läheisille :hug:

Mä en tiedä yhtään mitä gallerias ollut ja tuossa onkin et sen siskon profiili poistettu..Mut aivan kamalaa varmasti myös tuolle surmaajan siskolle ja ihan älytöntä jos ihmiset häntä alkaa vielä haukkumaan.. :(
 
nii in
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mä lueskelin tätä ketjua vasta nyt..aivan kamala kyllä tuo juttu.. :'( Voimia läheisille :hug:

Mä en tiedä yhtään mitä gallerias ollut ja tuossa onkin et sen siskon profiili poistettu..Mut aivan kamalaa varmasti myös tuolle surmaajan siskolle ja ihan älytöntä jos ihmiset häntä alkaa vielä haukkumaan.. :(
Niimpä. Luin mitä hänelle ihmiset sanoivat, toitottivat miten hänen veljensä kuuluu kuolla, että koko perhe on mielisairas, sisko olisi ollut veljensä kanssa sängyssä, sisko on ruma ja tarvitsee rasvaimun ym... ihan älytöntä 10-15 vuotiaiden haukkumista sai osakseen.. et sinänsä en ihmettele yhtään että hänellä naksahti, etenkin kun luin että hän laittoi kommentteja missä pyysi ihmisiä jättämään hänet rauhaan
 
Jarppa
Alkuperäinen kirjoittaja hekki:
Alkuperäinen kirjoittaja huah:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Eipä tuo Kaukajärvi tai Annala nyt mitään levotonta aluetta ole!!!
Kyllä annala ja kaukajärvi on aika pulsua aluetta, etenkin kaukajärvi. Kauksulla asuu " köyhiä " slummin näkösis talois asuvia pulsuja.

Hyvä jos olet asiaan perehtynyt ;) Mutta pultsarit tai köyhät ei ole yhtä kuin levoton!
huoh, jos olet asunut annalan ja kauksun pulsutaloissa tai lähellä niin tiedät että ei mitään rauhallista eloa siellä ole...... ja se vaikuttaa ympäristöön!
Pulsutaloja löytyy lähes joka kaupunginosasta.
Löytyy, mutta esim. Lentävänniemessä jos niitä jossain on 1 tai 2 niin niitä ei huomaa katukuvasta. Toisin kuin annalassa ja kauksulla jossa on kunnon ryppäinä. Ja tosiasia on että kaupunki pistää vähätuloiset asuun kauksulle tai annalaan kun vuokrakämppää hakevat, se kertoo paljon

Saanko mä nyt heittää ihan sellasen pienen kysymyksen, että miten ne vähätuloiset liittyy nyt tämän tytön tappoon?
Liittyy siihen tekijään.
Ihmettelen itsekin ihan samaa...miten ne liittyy siihen??? miksi tarvii esim Annala sekoitaa.. tämä olis voinut tapahtua hienosto alueella.
Jos olis sielä tapahtnut niin mitähän siitä kirjotettais vai kirjoitetaanko mitään?
Eikös ne ollut Espoon Westendin "tervettä ja hyvinvoivaa" nuorisoa, jotka murhasivat tämän Heinon pariskunnan? Että kyllä sitä muuallakin tapahtuu.

 
Surullinen
Vaikka olenkin vasta 12 vuotias, sain koulukummin. Eilen hän ei päässyt kouluun kun oli siskopuolensa hautajaisissa. Asun murhapaikan viereisellä omakotitaloalueella. Kysyin kummini ystävältä, että minkä ikäinen tyttö oli ollut. Hän vastasi että 15. Aloin jo pelätä pahinta.. Kysyin häneltä, oliko tytön nimi kristiina, ja oliko hän kuollut kaukajärvellä. Oli. Kerroin hänelle koko tarinan, mutta tein ehkä väärin.
 
kärsinyt
Olen 22-vuotias ja minut arabi huumasi ja raiskasi. olin entuudestaan humalassa ja se syötti mulle bentsoja jotka voimakkaasti reagoi alkoholin kanssa. Alkoholi ja bentson yhteisvaikutus on että lähtee muisti ja tulee jäsenet veltoiksi. Kaveri oli nähnyt kun olin yrittänyt juosta neekeriä pakoon metsässä. Sitten olin lähettänyt kaverilleni viestin että minut yritetään raiskata. Kaveri soitti sillo yöllä ja olin jo aika sekaisin ollut ja oli sitte se raiskaaja sanonut että se vie minut kotiin. Tämä tekjä tiesi minut ennestään ja tiesi missä asuin, koska silloinen toinen kaveri (jonka kanssa en ole nyt missän väleissä, koska ei usko minua) tuli sen raiskaajan auton kyydillä pari kertaa mun luokse kylään.

Välissä oli yksi muistikuva, että pää oli kallellaan oikealle puolelle, enkä jaksanut kannatella sitä, raajat ei liikkuneet, ja farkkuni vetoketju oli auki ja raiskaajan käsi oli housun sisässä ja tunsin ku se hiveli häpykarvojani. Oksettaa ku aattelee....

Sitten aamulla heräsin minun sängyssä minun asunnossa ja olin alasti ja tämä tekijä vieressä. Kysyin että mitä on tapahtunut?. Ja vastas "ei tapahtunut mitään. me nukuttiin. sinulla poikaystävä." Niin kuin olen monta kertaa aiemminkin tehnyt neekereille ku on ollut tuollainen kammo että jotain tällaista sattuu että valehtelen että minulla on poikaystävä vaikka ei olekaan, ettei tällaista tapahtuisi.

Sitten kysyin siltä, että miksi helvetissä olen alasti? SE nousi ylös ja näytti sormilla ja kielellä, että nuolin sinua. Minä aloin huutaa, että hyi vittu ja lähde helvettiin täältä.

Minulla oli ennen tapausta jo masennusta, koska edellinen poikaystävä hakkasi minun silmät mustaksi toissa vappuna. Pari kuukautta myöhemmin eli toissa kesänä löysin sen toisen naisen kanssa sängystä meidään yhteisestä asunnosta. SE oli kova paikka! Tuosta johtuen olin käynyt psykiatrian poliklinikalla juttelemassa sairaanhoitajien kanssa.

Nämä sairaanhoitajat sitten kävivät hakemassa minut kotoa ja veivät poliisille ja lääkäriin tutkimuksiin. Tutkimusten jälkeen jäin vielä hullujen osastolle hoitoon 5 päiväksi. SEuravaana päivänä tapahtuneesta poliisit kävivät hakemassa minut osastolta poliisille missä ottivat lausunnon tapahtumista.

Sehän sitten vielä näissä ulkomaalaisten tekemissä rikoksissa vituttaa kaikista eniten että niitä pitää sääliä ettei niistä ainakaan minnekään poliisipalstalle lehtiin laiteta. Ei ollut Koti-Kajaani lehdessä mitään tapahtuneesta. Mitenpä siinä sitten muita silminnäkijöiltä saa lausuntoja jos ne olis nähny jotain tilanteesta. Koska siitä mistä se tekijä bongasi mut on matkaan mun kotiin pari kilometriä....

Syksyllä siitä varmaan tulee oikeusjuttu. Olen ottanut asianajajaan yhteyttä, minkä sosiaalitoimisto korvaa jos ei ole tuloja. Ehdottomasti kannattaa ottaa asianajaja eikä oikeusavustajaa. ASianajajan kanssa ollaan sovittu, että vaaditaan ettei tekijän kanssa nähdä oikeussalissa, eikä ulkopuoliset sinne pääse.

Toivottavasti oli apua minun tarinasta muille. VAan onneksi älysin, vaikka aamulla aivan sekaisin vielä olin, etten käynyt suihkussa tai muuten pesulla. Osastolla ollessani sitten ilmestyi käsivarsiin mustelmia, että joku olisi pidellyt kovasti niistä kiinni. Otsaan ilmestyi myös kipeä kuhmu, mikä varmaan johtui siitä että löi tajun kankaalle kun olen yrittänyt vastustella. Niistä otettiin myös kuvat.

Kajaani on muutenkin pieni paikka niin täällä tämä tekijä on levittänyt huhuja että olen itse hänelle omaa pilluani esitellyt yms... On siinä itkun paikka kun kuulee sitte tuommoisia ja porukka jakaantuu kahtia. Onneksi on saanut läheisiltäni tukea, mutta ammattiauttajaa en ole vielä saanut vaikka olen pyytänyt monta kertaa, muutenhan asia ei parane...
 

Yhteistyössä