Kauniiden vauvojen kuvia suomesta

Tämän naisen vauvat ovat uskomattoman kauniita.
http://www.miajoki.com/vauvaint.htm Käykää katsomassa 2 suloista tyttöä

Täällä on käyty keskustelua kenen vauva on kaunis ja kenen ei. Entä jos kehuisi muiden vauvoja? On kivaa katsella kotikutoisia vauvakuvia oikeiden ihmisten tarinoiden takaa.
 
vieras
Kyllä mun pojat on tosi söpöjä, niin vauvana kuin vanhempana. Ei nuo tytöt nyt mitään erikoisen nättejä olleet. Tuolla naisella on yllä joku prisenssaunelman rakentaminen menossa, huonekalutkin romanttisen vanhanaikaisia;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Onhan noi todella söpöjä ja ihania lapsia.
Mutta, että uskomattoman kauniita? Mun mielestä ihan yhtä kauniita kuin muutkin ikäisensä lapset.. :)
Ootko ite Mia Joki, tai sukua? :)
Ei olla sukua. Luen hänen odotusajan blogiaan. Löysin sattumalta aikaa sitten..
 
Kippuravarvas
Onko sellasia uskomattoman kauniita vauvoja, siis omien lisäksi :whistle: meinaan vauvat on vauvoja, melkein kaikki on alkuun pieniä, kiukkuisen näkösiä ja ryppyisiä..ihan kun pineiä pappoja :heart: :D
 
Jos noi on perusvauvoja niin en ihmettele että täällä haukutaan monen vauvoja rumiksi. Enkä sano tätä riitaa haastaen kellekään. tarkoitan sitä että yllätyin etteivät nuo ole kaikkien mielestä vähintäänkin söpiksiä .-) :heart:
 
vieras
tavallisia vauvojahan nuo :) kuten kaikki vauvana. jokainen vauva on kaunis, varsinkin jos kuvauksen eteen jaksetaan nähdä vähän vaivaa. vai kenen vauva muka ei ole nätti jos tollaset röyhelömyssyt päähän puetaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tavallisia vauvojahan nuo :) kuten kaikki vauvana. jokainen vauva on kaunis, varsinkin jos kuvauksen eteen jaksetaan nähdä vähän vaivaa. vai kenen vauva muka ei ole nätti jos tollaset röyhelömyssyt päähän puetaan?
Mun mielestä ne myssyt on turhankin imeliä :whistle: Ei nättejä tai söpöjä kenelläkään...
 

Yhteistyössä