Kaupassa nähtyä :-O

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
:D No kai sä jotain siellä joskus oot nähnyt? :D
Joo-o, mutta kovalevyni tilavuus on rajallinen ja se formatoituu ko. aiheesta aika pikaisesti. :D

Eilen taisin nähdä omat muksuni kaupassa, yksi vain puuttui.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Jonsered, oisko sulla nyt hetki aikaa katella, mitä näkyy?
Vähän heikosti näkyy, mutta ensin oli vuori, musta kartiomainen vuori, jonka ääret olivat valoisat ja taustalla metsikköä, sitten se näytti enemmän tieltä. Valo pimeässä, suuri hahmo, lintumainen, peitti sen osittain, muuttui ihmishahmoksi, joka seisoi valon edessä vasemmalla ja piti kättään suorana sivulla, valo tuli käden molemmin puolin. Hahmo oli valon sivussa, ei peittänyt enää.
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Jonsered, oisko sulla nyt hetki aikaa katella, mitä näkyy?
Vähän heikosti näkyy, mutta ensin oli vuori, musta kartiomainen vuori, jonka ääret olivat valoisat ja taustalla metsikköä, sitten se näytti enemmän tieltä. Valo pimeässä, suuri hahmo, lintumainen, peitti sen osittain, muuttui ihmishahmoksi, joka seisoi valon edessä vasemmalla ja piti kättään suorana sivulla, valo tuli käden molemmin puolin. Hahmo oli valon sivussa, ei peittänyt enää.
Kiitos! Selvensi hieman erästä asiaa kyllä.
 
Rukoilijasirkka
Mulla kävi lapset kaupasta. Matkalla isompi soitti, että pienenpi itkee, eikä lopeta itkemistä. Pienepi sanoi, ettei lopeta itkemistä, ennenkuin isompi päästää hänestä irti, koska he olivat jo kuulemma kävelytiellä. Kaupasta soittivat, onko esipaistettu patonki hyvä ja että tarvitaanko myös dominokeksejä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla kävi lapset kaupasta. Matkalla isompi soitti, että pienenpi itkee, eikä lopeta itkemistä. Pienepi sanoi, ettei lopeta itkemistä, ennenkuin isompi päästää hänestä irti, koska he olivat jo kuulemma kävelytiellä. Kaupasta soittivat, onko esipaistettu patonki hyvä ja että tarvitaanko myös dominokeksejä.
:eek:

:D :heart:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla kävi lapset kaupasta. Matkalla isompi soitti, että pienenpi itkee, eikä lopeta itkemistä. Pienepi sanoi, ettei lopeta itkemistä, ennenkuin isompi päästää hänestä irti, koska he olivat jo kuulemma kävelytiellä. Kaupasta soittivat, onko esipaistettu patonki hyvä ja että tarvitaanko myös dominokeksejä.
:eek:

:D :heart:
Minä määräsin, että kädestä on pidettävä koko kauppamatkan ajan ehdottomasti, tai ei saa namia.
 

Yhteistyössä