Kaupassa nähtyä :-O

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja marmelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja marmelade:
Katsohan Jonsered minullekkin mitä näkyy.
Sä jotenkin aina kierrät minut :) jospa nyt näkyisi jotain.
Kierränkö? :eek:

En tahallani kuitenkaan. :D

Jos olet yhä täällä, voin toki yrittää.
Juu yritä. Ihanaa.
Sori. Lakkasi netti toimimasta. Oletko yhä täällä?
 
JONSERED Karhunkantaja
marmelade,

sain vain tummaa, ikään kuin ilta, vaalea sumu tms kohosi maasta ja alkoi muistuttaa sudenkorentoa. Tunnelma oli hieman... apea? tai ainakin seisahtunut, mutta ei toivoton.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Mutta siehän voisit nähdä kaupan tilanteita ihan ilman, että edes oikeasi fyysisesti oot siellä :D no joo, ei taida ihan noin hommat toimia :D
Näkisitkö mulle jotain? :)
Joskus toimii. ;) Tavallaan voin nähdä toisen silmillä. Tosin yleensä se on ollut kissan tai villisian katsantokantilta. Ei järin hyödyllistä katsella maata ja ruohonjuuria, paitsi jos pitää ohjata elikko kotiin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja hanipöö:
näkisitkö mulle jotain?
Olisitko niin ystävällinen, että yrittäisit?
Kulmia. Kuten taulussa tai kehyksessä ja astia, coctail-lasin näköinen, jalallinen lasi. Kulmat elävät, kaksi 90-asteen kulmaa liikkuvat ja "vapaat" päät kohtaavat ja muodostavat kehyksen, joka jälleen hajoaa ja muodostuu uudellen.
 
marmelade
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
marmelade,

sain vain tummaa, ikään kuin ilta, vaalea sumu tms kohosi maasta ja alkoi muistuttaa sudenkorentoa. Tunnelma oli hieman... apea? tai ainakin seisahtunut, mutta ei toivoton.
Hyvin kuvaava. :( Seisahtunut!
Mun katkennut suhde läheiseen ihmiseen. Mä toivon ja yritän parantaa tilannetta mutta olen apea kun en osaa.


 
hanipöö
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja hanipöö:
näkisitkö mulle jotain?
Olisitko niin ystävällinen, että yrittäisit?
Kulmia. Kuten taulussa tai kehyksessä ja astia, coctail-lasin näköinen, jalallinen lasi. Kulmat elävät, kaksi 90-asteen kulmaa liikkuvat ja "vapaat" päät kohtaavat ja muodostavat kehyksen, joka jälleen hajoaa ja muodostuu uudellen.
kiitos.
nyt vaan pitänee yrittää tulkita tuo jotenkin :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Olisitko ihana ja katsoisit mullekin?
Punainen sohva, joka sulamalla muuttaa muotoaan ja nainen seisomassa tuulessa hiukset hulmuten. Hiukset eivät ole kovin pitkät ja tuuli on samalla tulta.
 
Mä oon aina miettiny, että viittiskö sulta pyytää katsomaan näetkö mitään. Jotenkin en ole viitsinyt vaivata...
Meiät ainakin kaikki bongas kauppareissulla, kun tultiin huutaen kauppakeskukseensisään ja äiti piti väkisin kädestä kiinni...
 
pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Et millään viittis kattoo,mitä musta näkisit?
Lentokoneen laskukiito, hyvin valaistulle ja tasaiselle kiitoradale.
Kiitti!Kuvaa aika hyvin tätä mun tän hetkistä tilannetta!Mulla ja mun miehellä on ollut viime aikoina paljon ongelmia ja ollaan nyt saatu ne selvitettyä aika hyvin.Nyt elämä tuntuu jo suht ihanalta ja tulevaisuus valoisalta.Ajattelisin ton sun näyn tarkoittavan tätä tilannetta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä oon aina miettiny, että viittiskö sulta pyytää katsomaan näetkö mitään. Jotenkin en ole viitsinyt vaivata...
Meiät ainakin kaikki bongas kauppareissulla, kun tultiin huutaen kauppakeskukseensisään ja äiti piti väkisin kädestä kiinni...
Saa pyytää. Mutta nyt lupasin vain muutamalle katsoa, muuten en pääse tästä ikinä.

Ja sitä paitsi, en tunne että minulla on oikeutta kieltäytyä. Voin kyllä sanoa, jos olen liian väsynyt tai muutoin tilanne ei ole sopiva, mutta kieltäytyä kokonaan en voi.

Eli käykö joku toinen kerta? :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Et millään viittis kattoo,mitä musta näkisit?
Lentokoneen laskukiito, hyvin valaistulle ja tasaiselle kiitoradale.
Kiitti!Kuvaa aika hyvin tätä mun tän hetkistä tilannetta!Mulla ja mun miehellä on ollut viime aikoina paljon ongelmia ja ollaan nyt saatu ne selvitettyä aika hyvin.Nyt elämä tuntuu jo suht ihanalta ja tulevaisuus valoisalta.Ajattelisin ton sun näyn tarkoittavan tätä tilannetta.
Tilanteita, tunnelmia... näen asioita, joita minun annetaan nähdä, eli niitä, jotka kysyjällä ovat päällimmäisinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mä oon aina miettiny, että viittiskö sulta pyytää katsomaan näetkö mitään. Jotenkin en ole viitsinyt vaivata...
Meiät ainakin kaikki bongas kauppareissulla, kun tultiin huutaen kauppakeskukseensisään ja äiti piti väkisin kädestä kiinni...
Saa pyytää. Mutta nyt lupasin vain muutamalle katsoa, muuten en pääse tästä ikinä.

Ja sitä paitsi, en tunne että minulla on oikeutta kieltäytyä. Voin kyllä sanoa, jos olen liian väsynyt tai muutoin tilanne ei ole sopiva, mutta kieltäytyä koknaan en voi.

Eli käykö joku toinen kerta? :)
Tottakai. Sitten kun olet voimissasi. Kiitos :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
En mä tota tulkita osaa, mutta tuli jotenkin hyvä ja lämmin olo.
Ei kaikkea tarvitsekaan tulkita. Luulisin, että alitajuntasi kyllä kertoo, jos tarpeen on. :)

Mutta tuo oli siis se, jonka sain sinusta kiinni, siis tunnelma ympärilläsi. Voisiko olla, että sohva liittyy turvallisuuteen, kotoisuuteen ja nainen siihen, mihin pyrit tai miten itsesi koet?
 
marmelade
Alkuperäinen kirjoittaja marmelade:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
marmelade,

sain vain tummaa, ikään kuin ilta, vaalea sumu tms kohosi maasta ja alkoi muistuttaa sudenkorentoa. Tunnelma oli hieman... apea? tai ainakin seisahtunut, mutta ei toivoton.
Hyvin kuvaava. :( Seisahtunut!
Mun katkennut suhde läheiseen ihmiseen. Mä toivon ja yritän parantaa tilannetta mutta olen apea kun en osaa.
Kiitos kun katsoit.
Ei kuitenkaan toivoton. Toivon niin.
 

Yhteistyössä