Kavereita äidille ja lapselle Järvenpäästä??

Moikka!

Täältä löytyisi 1v8kk poika ja minä itse.
Voisimme lähteä lenkille/puistoon joskus ja voi meillekkin tulla vaikka leikkimään.
Itse en pidä kerhoilusta ja puistoon ei tule yksin lähdettyä kun aamupäivä menee koirien kanssa pihalla lapsen istuessa rattaissa :)
 
Heippa!

Täällä LA 13.4. seuraa vailla Järvenpäässä :) Tänään alkoi lomailu sitten, sairasloman merkeissä. Mielelläni kahvittelisin muiden äitien kanssa jo ennen synnytystä ja toki sen jälkeenkin :D
Kerhoissa ja muissa tulen yrittämään käydä, mutta kaikki seura tervetullutta :)
 
varmasti löytyy :) mistä päin jäkee asut? täällähän on eka vauva kerho johon voi tulla esikoisen (alle1v) kanssa, siellä on monia äitejä vauvojen kanssa :) järjestetään kirkolla.. tuu sinne jos uusia tuttavuuksia kaipaat..
 
Heippa!

Huutelempa minäkin täällä, josko löytyisi seuraa vajaa 30v äidille ja 2v pojalle. Perhekerhoissa ja muskarissa on nyt talven mittaan käyty, mutta tuntuu ettei pojalle enää riitä vaan kaipaisi leikkikavereita muutenkin. Äitikin kaipailisi aikuista juttuseuraa päiviin. :)
 
Täällä äiti liki 30v. kahden muksun kanssa. Rentoa ja mukavaa juttuseuraa äidille, ja esikoiselle (melkein 2v.)leikkikaveria vaikkapa puistoon olisi mukavaa jos löytyisi. Ja olemme kovia liikkumaan, joten lenkkiseura olisi oikein mieluisaa :). Onko Järvenpäähän muuttaneita joilla ei ole tuttuja täälläpäin?
 
Täällä juuri Kellokoskelle muuttanut 3kk ikäisen vauvan kanssa. Näin kesän tulessa pystyy varmaan kauempaakin vaunuseuraa etsimään? Itse 28v ja samanlainen juttuseuran tarve kuin täällä muillakin. Sellaista kaunistelematonta jutustelua muiden kuin neuvolatätien kanssa!
 

Yhteistyössä