kavereita Hollolasta ja lahdesta:=)

Olen 25 vuotias äippä täältä Hollolasta.
Poikamme on kohta 9kk.Kaipailen kovasti kavereita Hollolasta ja Lahdesta ja pojalle leikkikavereita:)
Tuntuu ettei mulla ole täälläpäin montaa hyvää ystävää kenen kanssa voisi keskustella kaikesta taivaan ja maan väliltä, jotka olis tukena hyvinä ja huonoina hetkinä.
 
tääl olis yks äippä vailla ystäviä.Olen kyllä orimattilasta...melkein lahesta!! Kohta 24v.avomies ja tytsy vajaa 2v. kuuluu myös perheeseen!!Että jos kiinostaa,niin kirjotellaa enemmän meileissä!!

tiku04@luukku.com
 
triplamami
Hei, tässä olis äiti 29v ja kolme lasta. Asutaan lahdessa eikä ystäviä liiaksi ole ilmaantunut!!
jos kiinnostaa laita viestiä vanukas@phnet.fi
Mukavaa joulun odotusta :xmas:
 
Täälläkin on lahtelainen..
Odotan vauvaa, jos tää raskaus vaan sujuu hyvin. Ku viime kerralla oli tuulimunaraskaus. :'(

Olen nyt rv 8+1 viikkoa, jos muistan oikein. :D

Muuten olen kuuro, jos ei ole haittaa siitä. Paperit ja kynät on onneksi keksittyjä!

Avokkini on kans kuuro. :heart:
 
Moi!

Laitan itseni listalle kanssa :wave:

Joittenkin kanssa on jo jokunen sana vaihdettukin...mihin olette kadonneet??!!

Mä olisin vailla sitä OIKEATA kaveria, en mitään hetken juttuseuraa. Eli jos kiinnostaa pitkäaikainen kamu niin täällä ollaan :attn: Eli jos parin postin jälkeen meinaat lopettaa, älä edes vaivaudu.

Mun tyttö siis täyttää koht vuoden, kotona olen toistaiseksi ja seura (eka s-postia ja meseä) olis tervetullutta. =)

Mese: alisea@suomi24.fi
s-posti: alisea@luukku.com
*allu*

 
mulle kans kelpais seura?! meilt löytyy minä 19w, avokki 25w ja poika 1w.. asutaan herralassa (siis hollolassa).... meseenne mut voitte lisätä jos huvittaa: typy_86@hotmail.com s.postitki on tervetulleita... B)
 
Hei!
Täällä olisi yksi äiti Vääksystä vailla ystäviä. Olen 37v kotiäiti. Mulla 4 lasta ja mieskin löytyy. Olemme asuneet nyt täällä 4 kk. Jos jotain kiinnostaa niin ota yhteyttä.
miami_vice@luukku.com :wave:
 
Hei!

Pääsisinkö minäkin mukaan? Asustelen Hollolassa, soramäessä ja seuranani on aviomieheni, joka kylläkin tekee kolmivuorotyötä joten epäsäännöllisesti kotona. Sekä tyttö 2v6kk ja poika 2,5kk. Seuraa kaipailen. Itse olen 26v.

Laittakaa sähköpostia, niin lähdetään vaunuttelemaan... tms

aiti79@hotmail.com

 
Mihinkäs ne postit ja meset jäi??

Parin kanssa olen yhdet postit vaihtanut ja nyt on taas hiljaista?? (JOs tänään on tullut postia, pahoittelen, sillä tuo luukku on huollossa...)

Kyseleepi, Allu pettyneenä ja vähän pottuuntuneenakin
 
tuttu tunne
Katselin tätä listaa ja nimimerkkejä jo aikaisemmin ja en edes viitsinyt enää vastata kun muutamien kanssa olen yritellyt jo aikaisemmin kirjoitella ja lyhyeen on jäänyt...ei enää vastausta ole kuulunut vaikka ihan kiva tutustuminen (niin luulin...) oli aluillaan. Kumma kun täällä pitää moneen kertaan ystäviä huhuilla ja sitten ei kuitenkaan viitsitä kirjoitella. Vähän outoa minusta! Että täällä on myös toinen jo aikaisemmin pettynyt ja pottuuntunut... :/
 
juu. ei voi kun ihmetellä, miksi ihmiset on seuraa vailla ja kun ilmottautuu ehdokkaaksi ni ei kuulukkaan mitään. Samat tyypit ilmottautuu ja sitten jättää heti kirjoittamisen. Kyllä mullakin loppuu mielenkiinto kun kolmannen kerran kyselen että missäs sitä ollaan.

Eli oikeasti kamusta kiinnostuneet: alisea@luukku.com

ps. en käy kattoo tätä ilmotusta enää, joudut ottamaan ite ekana yhteyttä
 
Henspa K
moi, oon melkei parikymppinen neitonen hollolasta. Aviomies ja tytär kuuluu perheeseen. Tytär täyttää helmikuun alussa vuoden ja olis kiva saada leikkikavereita. Serkkujen kanssa leikitään enemmän mutta uudet tuttavuudet ei ole pahaksi. Ja olis kiva saada uusia kavereita =) ja lenkki seuraa... laittakaa mulle mailia jos kiinnostuit. Henna.koskimaa@netti.fi mesen osote on:Henspa@jippii.fi mut sähköpostilla saa paremmin kiinni ainakin näin alkuun. =)
 
Laitoinkin jo ihan oman ilmoituksen, mutta laitetaan tännekin! :)
Meillä olisi siis 6-vuotias poika, menossa ekalle Länsiharjuun syksyllä, samaan kouluun menossa myös 5. aloittava tyttö. Meillä on myös kohta 2-vuotias tyttö, joten heille kavereita etsiskelen, varsinkin tälle koulun aloittavalle pojalle jos olisi samaan kouluun menijöitä. Muutamme siis Launeelle viimeistään syksyllä, olisi muutto lapsille helpompi kun olisi tuttuja ennestään! :)
Itse olen 31-vuotias, tällä hetkellä vielä kotosalla pienimmän kanssa.

Ja se osoitehan oli moro_kolli@postiloota.net
 
täällä olis äiti 23v ja lapset 4v ja 2v lahdesta mutta ihan hollolan rajalta:) ja uusia ystäviä olisi kiva saada, mielellään ei yhden kerran kirjottajia! vaan kahville, leffaan, vaunuttelemaan, lenkille ym kaveria ja lapsille leikkiseuraa :)

vesselit@luukku.com
 
Heippa vaan!

Tämä lista tais kyl olla hollolassa tai lahdessa asusteleville..mutta osotan nyt sitten tyhmyyteni ja osallistun tähän silti! :)
Ollaan muutettu lahdesta tänne järvelään ja jotenki tuntuu että ollaan paikan ainoat asukkaat... :) joten koska hollolassa ja lahdessa paljon käydään niin olisi vallan mukavaa jos saisi uusia ystäviä piristämään näitä kotimamman päiviä. ja koska lapsiakin on vasta kolme(t6v,t2v,p10kk) niin eihän mulla oikein meinaa olla mitään tekemistä joten hyvin joutais sumpit keittämään ja turista niitänäitä toisten mammojen kanssa.. javascript:emoticon(':LOL:')
javascript:emoticon(':LOL:')

ankka6@luukku.com
 

Yhteistyössä