Kaveri oli näyttänyt pihalla lapsellemme puhelimestaan jotain kauhupeliä, jossa nuket yms muuttuvat yöllä pahaksi..

  • Viestiketjun aloittaja tietoo
  • Ensimmäinen viesti
tietoo
tai jotain.. ja nyt tää mun eskarilainen täällä puhuu siittä, ja selvästi asia vaivaa.. Itse keskeytin juurikin tämän pelin katsomisen, mutta en päässyt selvyyteen mikä peli oli. Puhui jostain että lelut on lastenkutsuilla viihdyttämässä ja sit muuttuu pahaksi.

Osaisko kukaan auttaa, mikä peli kyseessä?

Tämä on semmoinen (ei niin vakio kaveri) ja ärsyttää että joka kerran kun tuohon pihalle tulee, niin aina sattuu jotain tämmöistä. On lastani muutaman vuoden vanhempi, eikä selvästikään hänelle ole mitään kontrollia mitkä ovat heidän ikäistensä juttuja..
 
tietoo
Kiitos avusta! Tämä peli se tosiaan varmaan oli pikaisen selvittelyn perusteella. On kyllä liian pelottava tuolle mun aika herkälle eskarilaiselle. En yhtään ihmettele, et hällä asia jäi mileen. noh, minusta kyllä muutenkin näytti, ettei ihan ole eskari-ikäisten peli, ikärajakin tais olla aika paljon korkeampi.
 
Aika tylsä peli loppujen lopuksi. Muutaman tunnin jaksaa pelata, sen jälkeen alkaa tuntua liikaa samaa toistavalta pastalta.
Normaalille ihmiselle kyllä. Meillä nyt vaan on tuollainen lapsi, jolle kehittyy jumeja.
Nämä nyt on sellainen asia, mitä meidän vanhempien vaan on kestettävä, vaikka joskus tuntuu, että ärsyttää kun toisella menee kiinnostuksen kohteet överiksi. : /
 
Meillä höpöttivät tästä ja katselivat tuubista vidioita:
[video=youtube_share;CufLkCNizis]http://youtu.be/CufLkCNizis[/video]
Ei mun mielestä kovin pelottavaa.
 
Marionette the Puppet
Voi nyyh, nyt se napero näki sen h****tin nallepelin.
HEI OIKEESTI MIKSI TE OSTATTE NIILLE LAPSILLE NIITÄ ÄLYPUHELIMIA KUN NE PÄÄSEE NIILLÄ TÄMMÖSEEN SISÄLTÖÖN?
Vanhemmat herätys!!!!!
 
-ap
Voi nyyh, nyt se napero näki sen h****tin nallepelin.
HEI OIKEESTI MIKSI TE OSTATTE NIILLE LAPSILLE NIITÄ ÄLYPUHELIMIA KUN NE PÄÄSEE NIILLÄ TÄMMÖSEEN SISÄLTÖÖN?
Vanhemmat herätys!!!!!

Satuinpa törmäämään tähän vanhaan aloittamaani viestiin..

Eihän tässä ollut kyse siittä että lapseni oli omasta puhelimestaan peliä katsonut ja itse kyllä kontroloin mitä lapseni netissä puuhaa.. hällä on kyllä itsellään tabletti sekä tietokone, mutta se ärsyttää, että ilmeisesti tämän kyseisen saman perän lapsen vanhemmat eivät ilmeisesti välitä sitten sen tuumaakaan mitä poika puuhaa.. ei ihme että käytös onkin sen kaltaista, ettei perän muut lapset edes halua hänen kanssaan aikaa viettää..

Omani on nykyään ekaluokkalainen ja edelleenkään hän ei halua pelia katsoa tai saati pelata kun on asiaan väliin törmännyt. Ihan että lapsi itse on niin fiksu että ymmärtää jättää myöhempään ikää tämmöiset asiat. Hänen luokallaan on myös muilla kavereilla sama juttu että tämä peli pelottaa heitä..
 
vastuu hoi
Kyllä mun eskarilainen lapsi todellakin pelkäisi tällaista peliä. Mun 13-vuotias poikakin sai ihme pelkokohtauksen kun katsottiin tuossa vuosi sitten yks japanilainen animaatio, joka itse asiassa oli munkin mielestä tosi pelottava. Henkien talo tais olla se piirretty. Toiset vaan on herkempiä ku toiset. Itse kyllä tosi tarkkaan katson, mitä pelejä lapset saavat pelata tai mitä ohjelmia katsoa. Ei ne ikäraja suositukset mitään huuhaata ole.
 
vierailija
Mun lapsuudes ei ollu tollaisia pelejä...Muistan katsoneeni tv:stä sarjaa "Outoja voimia" jossa juttua kummittelusta yms. Vaikka vanhemmat olivat paikalla, jäi sarjasta kovat pelkotilat moneksi vuodeksi...
 
vierailija
tai jotain.. ja nyt tää mun eskarilainen täällä puhuu siittä, ja selvästi asia vaivaa.. Itse keskeytin juurikin tämän pelin katsomisen, mutta en päässyt selvyyteen mikä peli oli. Puhui jostain että lelut on lastenkutsuilla viihdyttämässä ja sit muuttuu pahaksi.

Osaisko kukaan auttaa, mikä peli kyseessä?

Tämä on semmoinen (ei niin vakio kaveri) ja ärsyttää että joka kerran kun tuohon pihalle tulee, niin aina sattuu jotain tämmöistä. On lastani muutaman vuoden vanhempi, eikä selvästikään hänelle ole mitään kontrollia mitkä ovat heidän ikäistensä juttuja..
 
vierailija
tai jotain.. ja nyt tää mun eskarilainen täällä puhuu siittä, ja selvästi asia vaivaa.. Itse keskeytin juurikin tämän pelin katsomisen, mutta en päässyt selvyyteen mikä peli oli. Puhui jostain että lelut on lastenkutsuilla viihdyttämässä ja sit muuttuu pahaksi.

Osaisko kukaan auttaa, mikä peli kyseessä?

Tämä on semmoinen (ei niin vakio kaveri) ja ärsyttää että joka kerran kun tuohon pihalle tulee, niin aina sattuu jotain tämmöistä. On lastani muutaman vuoden vanhempi, eikä selvästikään hänelle ole mitään kontrollia mitkä ovat heidän ikäistensä juttuja..
 
vierailija
Onko tämä kyseinen kauhupeli ihan yleisesti tosiaan eskari ja alaluokkalaisten pelaama / suosima?
Voi, kyllä on. Pelin suomenkielisillä foorumeilla on n. 500 viestiä, jotka näyttävät siltä kuin ne olisi kirjoittanut joku eskarilainen. (y)

Pahin FNaF -villitys on kaikkien meidän onneksemme nyt lakannut ja lapset siirtyvät takaisin joko Minecraftin tai äärimmäisen väkivaltaisiin seksiteemakyllästeisiin räiskintäpeleihin. :devil::sleep:
 
vierailija
Voi, kyllä on. Pelin suomenkielisillä foorumeilla on n. 500 viestiä, jotka näyttävät siltä kuin ne olisi kirjoittanut joku eskarilainen. (y)

Pahin FNaF -villitys on kaikkien meidän onneksemme nyt lakannut ja lapset siirtyvät takaisin joko Minecraftin tai äärimmäisen väkivaltaisiin seksiteemakyllästeisiin räiskintäpeleihin. :devil::sleep:
Ei ole näin. Juurihan tuo FNaF -villitys alkaa uudelleen. Syinähän ovat nämä fanien tekemät pelit ja uusi Five Nights at Freddy's 5: Sister Location...
 
vierailija
tai jotain.. ja nyt tää mun eskarilainen täällä puhuu siittä, ja selvästi asia vaivaa.. Itse keskeytin juurikin tämän pelin katsomisen, mutta en päässyt selvyyteen mikä peli oli. Puhui jostain että lelut on lastenkutsuilla viihdyttämässä ja sit muuttuu pahaksi.

Osaisko kukaan auttaa, mikä peli kyseessä?

Tämä on semmoinen (ei niin vakio kaveri) ja ärsyttää että joka kerran kun tuohon pihalle tulee, niin aina sattuu jotain tämmöistä. On lastani muutaman vuoden vanhempi, eikä selvästikään hänelle ole mitään kontrollia mitkä ovat heidän ikäistensä juttuja..
 
vierailija
Fnaf ei oo ees pelottava hyvä peli ja ne on siin roboja eikä mitään nukkeja ja pelaaja on yö vartia ikäraja on 12 ei siin mitään pelottavaa oo + Foxy ja Mangle on parhaita
 

Yhteistyössä