Kehtaanko käyttää?

Tilasin Anna -lehden ja olen saanut sen Tapio Wirkkalan Tähtitaivas tjms korun kaupantekijäisenä.

Nyt mietin, että kehtaanko pitää sitä... kaikkihan tietää, että se on ilmaislahja. Musta se on nätti kyllä, mutta...

Kehtaisitko sinä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22220802:
Miksi en kehtaisi, mulla on pukukoruinakin jotain Iberon tmv. halppiskoruja. :D
Niin juu, on mullakin ihan halppiskoruja ja itse asiassa kun nyt mietin, niin on mulla kirppariltakin ostettuja koruja. Mä vaan häpeen jotenkin noita kylkiäislahjoja, en tie mistä se johtuu :ashamed:
 
"minä"
Miksi et kehtaisi, maksetaanhan niistä huutiksessakin isoja summia. Seuraavaan viestiin linkitän, jos ei tule läpi, niin voit itse hakea huutiksesta suljetuista haulla tähtitaivas
 
"minä"
Pointti siis se, että sinulle se on ilmaislahja lehdentiluusta ja jollekin toiselle arvokas koru, jota haluaa, kun ei ole lehteäkään tilannut. Itse myin viimevuotisen ladybird käädyn 70 eurolla huutiksessa.
 
[QUOTE="vieras";22221084]mä en kehtais, aikoinaan oli jonkun lehden kylkiäisenä Pilgrimin korusarja ja jollain oli se sit häissä. Ajattelin et toikin sit tuon ilmaiskorun laittoi juhliin.[/QUOTE]

Olihan se voinut sen ostaa muutenkin.

Kerran oli MeNaisten tilaajalahjana Vanamo-kääty. En ole ajatellutkaan etten voisi nyt käyttää mun Vanamoja enää ikinä missään :vampire:
 

Yhteistyössä