Kehu lapsesi isää!

Mun on pakko nostaa hattua aviomiehelleni!
Jaksaa aina leikkiä pojan kanssa ja antaa aikaansa, vaikka on kotona vain viikonloppuisin. Ajaa rekkaa, ja taatusti on väsynyt, kun kotiin tulee, mutta aina jaksaa pojan kanssa olla.
Kehu sinä lapsesi isää! =)
 
Tekee rangashommia ja nyt sesonki eli tekevät tosi pitkää päivää, silti jaksaa leikkiä tytön kanssa ja likka ihan innoissaan =) =)

siitä hyvä mies että aina on voinut luottaa että jos jotain lupaa niin se myös kanssa pitää...eli aivan ihana aviomies :heart: :heart: :heart:
 
On maailman paras isä ja aviomies. :heart: Lasten ei oo ikinä tarvinnut nähdä isäänsä kännissä. Jaksaa käydä työn lisäksi raksalla tekemässä meille omaa taloa, ja siltikin jaksaa hymyillä ja antaa aikaa lapsille.
Aviomiehenä ihan huippu, meillä on samat elämän arvot ja päämäärät.



 
Avomieheni(ei lasteni isä) On alusta asti ottanut mun lapset avosylin vastaan.Ottaa kotona touhuihin mukaan.Vöheltää niien kanssa.Tosin nyt jänskättää ku tammikuussa meille ois tulossa yhteinen vauva...et miten menee.Hyvältä vaikuttaa ainakin.
Tekee tunnollisesti päivä työnsä ja kaikenmaaliman hommat kotona(Asutaan maalla)...Rakentaa vinttiin muksuille huonetta ja kaikki muut hommat siihen päälle.
On muutenkin niin huomioon ottava mies.Rehti,aito ja vilpitön.On mielettömän kätevä käsistään.Ja ihan mahtava huumorintaju :LOL: Semmone äijä ETTÄ....ei parempaa vois olla :heart: :heart: :heart:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Niko-isä:
Eipä oo näköjään isissä kehumista, kun ketju on jäänyt noin lyhyeksi. Ei oo meidänkään rouvalla ollut näköjään mitään kehumista. :|
No jos mun on pakko jotain keksiä mun lasten isästä ( vielä nyk. aviomiehestä ) olis varmaan hyvä asia se ku se on selvänä lasten kanssa ihana isä. Tai tätäkin herkkua lapsille on vähänlaisesti,ehkä max 1 kerran viikossa 1 tunnin ajan,mut kuitenki.

No mulle se on aina hellä ja kiltti kun ei ole krapulaa tai kännissä,mut se ei enää vain riitä :(
 
Mun mies on kerrassaan loistava. Toki kaikista ihmisistä löytyy vikoja, ei hän täydellinen ole. Minulle kovin rakas ja "se oikea". Esimerkki miten hän kohtelee mua: vappuna olin ulkona ja mies jäi kotiin vauvan kanssa. Vappupäivänä antoi mun nukkua pitkään ja tuli herättelemään puolen päivän aikoihin tarjottimen kanssa, jossa oli kahvia, mehua, lämpimiä leipiä ja särkylääkkeen kun arveli että mulla voi jomottaa päätä. Olin kyllä todella otettu. Muutenkin huomioi päivittäin ja pitää hyvänä, kehuu ja sanoo sekä näyttää rakastavansa.

Lapsen kanssa hän on loistava. Jaksaa paljon enemmän kuin minä, siis leikkiä ja riehuttaa. Tytöllä ja miehellä on täysin omat jutut, tyttö hihkuu riemusta kun isi tulee nostamaan syliin ja leikit saa alkaa. Mies hoitaa lasta siinä missä minäkin, syöttää, vaihtaa vaippaa ja huolehtii hyvinvoinnista. Jää kesäksi kotiin lapsen kanssa kun minä palaan töihin, enkä todellakaan ole huolissani miten pärjäävät. Ei taida tätä mammaa tulla ikävä!
 
Todellinen monitaituri,jonka rinnalla tulee välillä (lue vähän väliä alemmuuskompleksi).Meillä yhteinen pian 3kk vauveli ja miehen kaksi kouluikäistä lasta aiemmasta liitosta.Mies tekee (valitettavasti)pitkiä työpäiviä,mutta jaksaa silti olla aina hyväntuulinen.Mies osaa tehdä ja tekeekin melkein kaiken muun paitsi leipoa.Mun ei tarvi muuta kuin hoitaa miehen pois ollessa vauva,siivous ja pyykinpesu ja okei joskus laittaa ruokaa.Mies osoittaa rakkauttaan lapsille ja mulle ja puhuu avoimesti asioista.Ei oo tosiaan mikään perinteinen tuppisuu.
En tajua mistä mies saa virtaa kaikkeen,lähtee töihin aamukuus ja touhuaa puollenyöhön lähes aina jotain.Onneksi se tajuaa joskus rentoutua,eli makaa sohvalla.
Kyllä oon oikea onnentyttö,parempaa miestä en ois voinu saada ja ei sitä voi parempaa olla olemassakaan.Useamman kerran joka päivä oon niin onnellinen miehestäni että ei sitä voi todeksi uskoa!Myös lapset tykkää isästänsä ihan hulluna.
 
Mieheni ja lapseni isä on paras isä mitä lapsellani on! On huomioon ottava, opettavainen, hellä, rakastava ja rajoja asettava. Tekee töitä elättääkseen perheensä ja auttaa päälle vielä kotitöissä. On maailman paras kokki ja grillausmestari :p . Maailman ihanin nallekarhu isä ja turvallisen kainalon omaava avomies!
 

Yhteistyössä