Keinoja

  • Viestiketjun aloittaja Keinoja
  • Ensimmäinen viesti
Keinoja
Milläs teidät miehet saa sitten ihan varmasti syttymään? Jos teillä on välillä sellaisia kausia ettei niin hirveästi kiinnosta sänkyhommat, miten ne sitten alkaa taas yht` äkkiä kiinnostamaan?
Onkos muuten niin että jos mies ei ilmoita joitakin menemisiä uskottava että ne on ihan viattomia juttuja ettei tarvii ajatella että olisi joku toinen jonka luona käy. Mielipiteitä!!!!
 
epätoivoinen
Mä yhdyn edelliseen tiedustelijaan. Minä kyllä syttyisin, mutta en saa miestäni oikein mukaan mihinkään.

Oliko virhe ottaa mies mukaan synnytykseen?! vai mistä pirusta kiikastaa.

Aina sanotaan, että äidit ei halua. Tämä äiti ainakin haluaisi useammin kuin kerran kuussa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 15:40 Keinoja kirjoitti:
Milläs teidät miehet saa sitten ihan varmasti syttymään? Jos teillä on välillä sellaisia kausia ettei niin hirveästi kiinnosta sänkyhommat, miten ne sitten alkaa taas yht` äkkiä kiinnostamaan?
Onkos muuten niin että jos mies ei ilmoita joitakin menemisiä uskottava että ne on ihan viattomia juttuja ettei tarvii ajatella että olisi joku toinen jonka luona käy. Mielipiteitä!!!!
Minulla ei ole tuollaisia haluttomia kausia vielä koskaan ollut... :ashamed:
Tuo miehen menojuttu taas on aika yksilökohtainen...
En kyllä ymmärrä miksei viattomia menoja voisi avoimesti kertoa...
 
Lissukkasein
Niin,no meil ongelmia on toisinpäin.Mies kyllä haluis useammin kuin minä..eikä kyllä synnytyksessä mukana olo ole "hidastanut"tahtia.
Olen kyllä huomannut,että on niitä hiljasia aikoja...mut eiköhän se ole normaalia.Kun ei jatku pidempään.
Ja mitä menojen kertomiseen tulee niin luulisi voivan kertoa.Jos ei voi,niin jääköön sinne tielle sit!
 

Yhteistyössä