Keitä kaikkia perheeseesi kuuluu?

  • Viestiketjun aloittaja Anniina ov
  • Ensimmäinen viesti
Anniina ov
Minun perheeseeni kuuluu minä (36v nainen), 37v mieheni, 10v poikani edellisestä liitosta, mieheni edellisessä liitossa syntyneet 12v ja 9v tytöt, meidän yhteiset lapsemme (5v poika, 3v poika ja 6kk vanhat kaksoset, tyttö ja poika), mieheni 32-vuotias autistinen veli, minun vanhempani (76v isä ja 74v äiti), 3 koiraa, 5 kissaa, 2 kilpikonnaa, 3 kania, 6 marsua, 12 rottaa, 7 undulaattia, 18 lehtokotiloa ja 144 akvaariokalaa.
 
vierailija
Minun perheeseeni kuuluu minä (36v nainen), 37v mieheni, 10v poikani edellisestä liitosta, mieheni edellisessä liitossa syntyneet 12v ja 9v tytöt, meidän yhteiset lapsemme (5v poika, 3v poika ja 6kk vanhat kaksoset, tyttö ja poika), mieheni 32-vuotias autistinen veli, minun vanhempani (76v isä ja 74v äiti), 3 koiraa, 5 kissaa, 2 kilpikonnaa, 3 kania, 6 marsua, 12 rottaa, 7 undulaattia, 18 lehtokotiloa ja 144 akvaariokalaa.
Käyttekö paljon reissussa :rolleyes: No ehkä se ei ole ollut teidän intresseissä alkujaankaan kun on tuota populaatiota hommattu.

Meidän perheeseen laskisin kuuluvan minä. (n) Ts. voin vaikka heti pakata kamppeeni ja muutta vaikka Indonesiaan, keneltäkään ei tarvitse kysyä eikä oikeastaan edes ilmoittaa - no osoitteen korkeintaan.
 

Yhteistyössä