keittiöstä

lumikki
Vai ettei Puustelli ole kallis! Kysyimme tarjoukset samoista kalusteista (samat rungot, tasot, ovimallit ja vetimet) sekä Puustellista että Kalustetukusta. Puustellin kalusteet maksoivat 4000euroa enemmän. Eli mielestäni aika paljon enemmän.
 
Meillä Puustellin keittiö, vessan kalusteet ja khh:n kalusteet. Todella jämäkät ja siistit ovat ja käytössä mainiot. Kalustetukusta on vaatekaapit ja voin vain sanoa että laatu on aivan toinen kuin Puustellin kalusteissa!! Kalustetukun kaapit vinoja ja vimpuloita , osa kahvoista jo osittain irronnut ja käyttöaika ollut kummassakin sama, että semmosta vaan.
 
Meillä edellisessä asunnossa keittiö hankittiin KeittiöNetistä ja olin kyllä ihan tyytyväinen. Mun vanhemmat tekivät ennen joulua keittiöremontin ja keittiö tuli kalustetukusta ja tosiaan ovat vähän jostain kohtaa vinoja ja leikkuulauta meni heti vaihtoon kun ihan käyrä. Meillä olis jossain vaiheessa tulossa tähän taloon keittiöremontti ja olisi kiva saada vinkkejä mikä olis hyvä. Olen miettinyt Petraa,Domusta ym. Onko kellään Domus-keittiötä? Onko ollut hyvä ja minkä hintaisia?
 
nikitön
Kalleudessa Puustelli kyllä peittoaa muut. Sen ovat keittiövalmistajatkin sanoneet. Sitten tulevat mm. a la carte ja topi-keittiöt. Epäilisin seuraavaksi olevan vuorossa Petra, Parma jne.
Sit Nixi, Keittiötukku.
Kaikilta löytyy varmaan sieviä ja rumia :) Jos ostaa kalliin, ei raski vaihtaa ainakaan viiteentoistavuoteen, halvemman voi vaihtaa muutaman vuoden kuluttua. Miten itse haluaa ajatella ;)
Me ostettiin kallis ja sitä on katseltava :wave:
 

Yhteistyössä