1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Kaksplus-toimitus
    Poista ilmoitus

Kellään 11 v. tyttöjä ?

Viestiketju alueella 'Äidit 40+' , aloittaja Äitylim, 26.08.2015.

1. Äitylim

Äitylim Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.09.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko täällä ketään yli 40- vuotiasta äitiä, jolla on 11-vuotias tyttö ? Haluaisin vaihtaa kasvatuskokemuksia. Laita yviestiä tai vastaa tänne palstalle. Mulla ei ole mitään aiempaa lastenhoitokokemusta ja aina tulee uusia asioita eteen.

2. Äitylim

Äitylim Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.09.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä minä löydän teitä 11-vuotiaan tyttöjen äitejä.. ? Tunnen kaksi saman luokan äitejä, mutta ei meillä ole sen syvällisempiä keskusteluja. Haluaisin vinkkejä/neuvoja ruokavalioon, ettei olisi aina vaan sitä samaa meillä sekä tietoa milloin tyttö tarvitsee rintaliivit, mitä voisi harrastaa, mistä kavereita jne..

3. Kampsu

Kampsu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.06.2014
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi. Minulla on 14-, 12-, 10-vuotiaat ja 8kk ikäinen tyttö. Laittele viestiä, yritetään ratkaista pulmat yhdessä. :)

4. Äitylim

Äitylim Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.09.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei Kampsu, vasta nyt tajusin rekisteröityä tänne, tyttöni on jo 12 ja ihan hyvin on mennyt ! Laita viestiä, jos haluat tutustua enemmän, asumme Pohjois-Savossa.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi