Kellään kokemuksia särkylääkkeestä Indometin 50mg?

  • Viestiketjun aloittaja tähtiä
  • Ensimmäinen viesti
tähtiä
Meinasi taju lähteä kun otin ekan pillerin mutta onneksi raastava kipukin lievittyi, olo on kun vähintään perhekossun juoneella, halpa känni tänä vappuna.. Vaikkei toistaalta kyllä naurata yhtään, ei ihan "kiva" sairaus mulla kuitenkaan epäilyn alla :(

Mutta siis onko kellään kokemuksia? mietin vaan kun tota pitäisi nyt viikko vetää 3x päivässä, että olenko mä ihan kanttu vei koko viikon..
Toistaalta onneksi mies nyt kotona 3päivää..


 
älytiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :_--------------
vittu mulla ainakkaa mene kanttu yhtää sekasi vaikka vetelis sen 3x kerralla naamaan...
Ei ala muutaku väsyttää vain...
Itelle lääkäri määräs noit lääkkeit lihas kipuun..
 
ei kiitos enää koskaan
Indometin veti kuupan ihan jumiin. Jos vaan jotain muuta saa, sitä sitte. Harhat oli niin hämärät ja vaaralliset et huhhu. Ilmotus jouduttiin tekeen valmistajalle.
 
ei kiitos enää koskaan!
Indometin aiheuttaa toisille hyvinkin vaarallisia reaktioita jo ensimmäisen pillerin nauttimisen jälkeen, joista joudutaan tekemään ilmoitus.

Ittellä oli hengen lähtö lähellä!
 
viers
Jos on aiemmin joutunut popsimaan vahvoja kipulääkkeitä (tai viihteillyt) nii tällöin varmaan ok särkyyn. Mutta buranalla pärjänneille en suosittelis. Itse palautin moiset myrkyt apteekkiin js hain toisen vahvemman lääkkeen. En tykännyt tokkurasta vaikka pahimmat leikkauksen jälkeiset säryt katoskin.. Ei sovi muuten suolisto-ongelmista kärsiville, näin koin ja yks.puolen lääkäri ihmetteli miksi niitä edes oli määrätty.
Jos vaan voi muuta saada niin kannattaa jättää väliin. :)
 
vierailija
Jos on aiemmin joutunut popsimaan vahvoja kipulääkkeitä (tai viihteillyt) nii tällöin varmaan ok särkyyn. Mutta buranalla pärjänneille en suosittelis. Itse palautin moiset myrkyt apteekkiin js hain toisen vahvemman lääkkeen. En tykännyt tokkurasta vaikka pahimmat leikkauksen jälkeiset säryt katoskin.. Ei sovi muuten suolisto-ongelmista kärsiville, näin koin ja yks.puolen lääkäri ihmetteli miksi niitä edes oli määrätty.
Jos vaan voi muuta saada niin kannattaa jättää väliin. :)
 
muistitkos
Indometin aiheuttaa toisille hyvinkin vaarallisia reaktioita jo ensimmäisen pillerin nauttimisen jälkeen, joista joudutaan tekemään ilmoitus.
Ittellä oli hengen lähtö lähellä!
"6.1 Apuaineet Kapselin sisältö:
natriumlauryylisulfaatti
magnesiumstearaatti
dinatriumvetyfosfaatti,
vedetön talkki
laktoosimonohydraatti
Kapselin kuori: titaanidioksidi (E171)
liivate"

Listassa ylinnä olevaa on eniten. Tuo natriumlauryylisulfaatti rikkoo soluja:-(
 
vierailija
Ainoa lääke, jolla saan kylkiluiden välissä olevasta tulehtuneesta lihaksesta kivun pois. Em lihaskipu on kuin puukko selässä pystyssä. Olen syönyt Indometin 50 mg kuurin jo vuodesta 1983 noin 4-5 vuoden välein. Ei ikinä mitään sivuvaukutusta. Painoni oli vuonna v. 1983 alle 50 kg.
 
vierailija
Otin lääkkeen lihas- ja nivelkipuun. Ei ole vielä mitään auttanut, eikä tullut mitään edellä mainittuja olojakaan.

Joten plussan puolel ollaan, mulla yleensä kaikist lääkkeistä tulee pelkästään ne sivuoireet.
 
vierailija
Otin lääkkeen lihas- ja nivelkipuun. Ei ole vielä mitään auttanut, eikä tullut mitään edellä mainittuja olojakaan.

Joten plussan puolel ollaan, mulla yleensä kaikist lääkkeistä tulee pelkästään ne sivuoireet.
 

Yhteistyössä