Kenellä on Ziggy-kuukuppi mitä voi pitää seksin aikana eikä veri likaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jollain toi Ziggy-kuppi? Toimiiko se oikeasti niin että menkkaveri ei pääse "siihen" ja likaa? Olen käyttänyt tähän asti tamponeja mutta mietin kupin ostoa ja jos tuo toimii niin se olisi tosi hieno keksintö. Mieheni ei kestä veren näkemistä ja menkkani kestää 10 päivää. Toimiiko se oikeasti?
 
vierailija
Iltiksen jutussa: Siinä missä tamponi tai normaali kuppi asettuvat emättimeen estäen yhdynnän, asettuu litteän mallinen Ziggy kohdunsuun eteen tavalla, joka mahdollistaa peniksen, sormien tai dildon työntämisen emättimeen.

Siis tuon valtavan kokoisen vempaimen lisäksi sinne mahtuu vielä kulli! :eek: Ei ei ei..... eikö tuossa mene paikat piloille :confused:
 
vierailija
Jos mies ei kestä nähdä verta niin sano, ettei pimpulaa ole saatavissa kymmeneen päivään per kuukausi. Jonkinajan kuluttua voi olla, että mies ei ole verestä moksiskaan. ;)
 
vierailija
Siis tuo ihme kuppi tai paremminkin allas on vajaa 8 cm pitkä, vajaa 7 cm syvä ja siihen mahtuu vajaa desi nestettä. En voisi edes kuvitella, että tuollaisen saisi pimpuliin kivuttomasti ja sieltä pois (vaikka sitä pystyy taittelemaan vähän pienemmäksi) :confused: Ja entä sitten tunne, kun se on suurin piirtein täynnä?! :censored:

Vaikea kuvitella, että tuo vempain antaa "comfort, self-confidence and total freedom" :X3:
 
vierailija
Olen itse käyttänyt ihan normi kuukuppia joskus. Tuo vaikuttaa linkin mukaan vähään hankalalta, siis asettelu jne voipi olla hankalaa.

Ja yksi kysymys: kuukupin käyttö seksin aikana ja tulehdusriski? Siis kuppi pistetään aina puhtain käsin/pestään hyvin ja mielellään peräti keitellään kunnolla kattilassa.

Silti tuppasi välillä tulemaan tulehduksia kupin käyttö aikoina jos hygieniasta ei ollut äärimmäisen(!) tarkka.
Että en ehkä oisi vaikka oisin kyseistä kuppia käyttänyt harrastanut seksiä sen kanssa.

Jotenkin tulehdusriskiltä hommalta vaikutgava ajatus, kun kupin käytössä tosiaan se hygienia on a ja o.
 

Yhteistyössä