kenen palstalaisen kanssa hyppäisit sänkyyn?

Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 01:42 fjonga kirjoitti:
olisin tehnyt tämän harmaana, mutta se on periaatteitani vastaan. jätän kuitenkin itse vielä vastaamatta kuten harmaatkin aina tämmöisiä aloituksia tehdessään :whistle:
Älä mussuta vaan tuu sänkyyn sieltä :D
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:39 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 08:45 Dude-76 kirjoitti:
Älä mussuta vaan tuu sänkyyn sieltä :D
no eihän siveä mamma voinu sanoa että haluaa naimisissa olevan ukon :saint: :p :p
Höpöhöpö..muut vaan esittää siveämpää kuin ovat. Aidosti kilttien määrä on häviävän pieni. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:42 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:39 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 08:45 Dude-76 kirjoitti:
Älä mussuta vaan tuu sänkyyn sieltä :D
no eihän siveä mamma voinu sanoa että haluaa naimisissa olevan ukon :saint: :p :p
Höpöhöpö..muut vaan esittää siveämpää kuin ovat. Aidosti kilttien määrä on häviävän pieni. :D
Ei musta oo tappeleen kaikkien palstalaisten kans kuka sut saa, mulle kun ei palstalaisten jälkiliukkaat kelpaa :whistle:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:49 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:42 Dude-76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 14:39 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 08:45 Dude-76 kirjoitti:
Älä mussuta vaan tuu sänkyyn sieltä :D
no eihän siveä mamma voinu sanoa että haluaa naimisissa olevan ukon :saint: :p :p
Höpöhöpö..muut vaan esittää siveämpää kuin ovat. Aidosti kilttien määrä on häviävän pieni. :D
Ei musta oo tappeleen kaikkien palstalaisten kans kuka sut saa, mulle kun ei palstalaisten jälkiliukkaat kelpaa :whistle:
Hei emmä itestäni puhunu! En mä oo ainoa naimisissa oleva mies täälä :D

Sitä paitti häviävän pieni on varmaan niiden palstalaisten määräkin jotka mut sänkyynsä huolis :D :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 18:29 Metsän neito kirjoitti:
Kröhöm...en haluaisi mussuttaa, mutta katteleeko teidän varattujen puolisot mitä täälä kirjoitteletta?Aika kiimoissanne tunnutta olevan..*heristää sormea*
no mitä silti mussutat jos et haluaisi? elä vain omaa elämääsi :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 18:44 vieras kirjoitti:
Eiköhän olisi paras jos jokainen hyppäis sen oman puolisonsa kanssa sinne sänkyyn. Aika säälittävää kysellä tuollaisia tai sit se kertoo paljon siitä että puolisoja ei paljoakaan arvosteta :whistle:
Tai sitten heitä ei ole..
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 18:44 vieras kirjoitti:
Eiköhän olisi paras jos jokainen hyppäis sen oman puolisonsa kanssa sinne sänkyyn. Aika säälittävää kysellä tuollaisia tai sit se kertoo paljon siitä että puolisoja ei paljoakaan arvosteta :whistle:
Hyvä on..hyvä on. Sait mut ylipuhuttua. En pane (enää?) muita naisia! :D
 

Yhteistyössä