Keraamisen lieden puhdistus

Mulla on samaa ongelmaa ilmeisesti. Mulla on kans tuota keraamisen lieden puhdistusainetta, mutta en kyllä ihan kaikkea silläkään saanut pois. On sellasia pyöreitä rantuja eniten käytettyjen levyjen kohdalla. Mulla oli uusi paistinpannukin ( ja olen pessyt sen aina käsin) ja puhdistanut pohjat, samoin kattiloista mutta silti on noita ympyröitä tullut. Joka käytön jälkeen olen puhdistanut ja kaavintakin käyttänyt varoen. Niille ei vain taida mahtaa mitään. :/ Eikä ole kovin vanha liesikään. :ashamed:
 
Jos ette ole saaneet liesiänne puhtaaksi Prismoissa myydään Universal Stone-yleispuhdistekiviaine. Sillä saat monta paikkaa kiiltämää. Kokemuksesta tiedän kun työkseni tehen kotisiivouksia. Nyt olen äitiyslomalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Minäkään en ensin saanut täysin puhtaaksi, vaikka käytin Mr Musclea. Naapuri lainasi sitten Elctroluxin keraamisen lieden puhdistusainetta ja sillä sain yli vuoden vanhan jäljenkin pois =)
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut.
Aikanaan keramisen lieden mukana tuli just tuota Eletroluxin puhdistusainetta mutta kun oli mielestäni "kallista" niin kävin ostaa kaupasta ns. halppis version ja taisi olla just tuota Mr Musclea. Liesi oli ihan kauheen näkönen.
Tuossa Eletroluxin puhdistusaineessa on joku "hoitoaine" mikä tuosta Mr:stä puuttuu mut en muista mikä se on. Sillä todellakin saa lieden puhtaaksi ja lisäksi oon käyttäny sitä kaavinta mikä tuli lieden mukana.
 
Jos jää harmaita jälkiä tasolle, niin tarkistakaa ettei kattilan pohja vain ole alumiininen. Niiden käyttöä ei suositella keraamisella liedellä. Ei ne pintaa vahingoita muuten, mutta ei ne harmaat jäljet mitään kivojakaan ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna78:
Jos ette ole saaneet liesiänne puhtaaksi Prismoissa myydään Universal Stone-yleispuhdistekiviaine. Sillä saat monta paikkaa kiiltämää. Kokemuksesta tiedän kun työkseni tehen kotisiivouksia. Nyt olen äitiyslomalla.
Tätä minäkin olen käyttänyt, voin suositella! On iso ja riitoisa purkki, ikään kuin puristettua jauhetta. Minusta tälllä lähtee paremmin kuin teräslastalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Minäkään en ensin saanut täysin puhtaaksi, vaikka käytin Mr Musclea. Naapuri lainasi sitten Elctroluxin keraamisen lieden puhdistusainetta ja sillä sain yli vuoden vanhan jäljenkin pois =)
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut.
Aikanaan keramisen lieden mukana tuli just tuota Eletroluxin puhdistusainetta mutta kun oli mielestäni "kallista" niin kävin ostaa kaupasta ns. halppis version ja taisi olla just tuota Mr Musclea. Liesi oli ihan kauheen näkönen.
Tuossa Eletroluxin puhdistusaineessa on joku "hoitoaine" mikä tuosta Mr:stä puuttuu mut en muista mikä se on. Sillä todellakin saa lieden puhtaaksi ja lisäksi oon käyttäny sitä kaavinta mikä tuli lieden mukana.

mulla on tuota samaa, ja on todella tehokasta, gigantti sitä ainakin myy, eikä ollut muistaakseni edes kallista.
 

Yhteistyössä