Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä käyn saunassa viiden vuoden välein. Juu tiedän, todella mielenkiintoista. :LOL:
onhan se oikeesti aika mielenkiintosta ja suomessa melko harvinaista!!! öö...jos siis Suomessa asuit...muisti rajallinen... :whistle:
Suomessa asun. :D

Mut juu, mä en oikein pysty olemaan saunassa, tuntuu että happi loppuu. Siitä johtuu tuo saunomattomuus. :)
 
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
 
en tiedä kuka on isäni! tai siis isäksihän sanon elämäni loppuunasti miestä joka on ollut elämässäni is'än roolissä koko ajan! mutta todellista biologista isää en tiedä,vaihtoehtona on "isä" mies joka raiskasi äitini ja yhden illan hoito. minusta paras vaihtoehto on isäni.sekavaa luettavaa :D

niin ja äitini ei edes koskaan pitänyt lapsia(lääkärin mukaan saada)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
en tiedä kuka on isäni! tai siis isäksihän sanon elämäni loppuunasti miestä joka on ollut elämässäni is'än roolissä koko ajan! mutta todellista biologista isää en tiedä,vaihtoehtona on "isä" mies joka raiskasi äitini ja yhden illan hoito. minusta paras vaihtoehto on isäni.sekavaa luettavaa :D

niin ja äitini ei edes koskaan pitänyt lapsia(lääkärin mukaan saada)[/quote]

niin ne lääkärit vaan tekee virheitä. Mun ei myöskään lääkärin mukaan pitänyt koskaan saada lasta, mutta onneksi kuitenkin sain aivan ihanan ja rakkaan tytön! :heart:


muoks. vähän ketuiks meni nyt tämä lainaus... :whistle:
 
helinä
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Aviomieheni ei ole tulevan lapseni bio-isä, vaikka olemmekin olleet jo vuosia naimisissa. Meillä oli vajaan puolen vuoden ero viime keväänä. Ja sit viel yks juttu, menin alaikäisenä naimisiin.
tietääkö miehesi myös tuon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
:D No mites kävi onnenpyörässä, voititko?
Juu no siinä tietenkin voitin
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
:D No mites kävi onnenpyörässä, voititko?
Juu no siinä tietenkin voitin
:xmas:
Mitä siinä voitti? Ei voi muistaa enää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
:D No mites kävi onnenpyörässä, voititko?
Juu no siinä tietenkin voitin
:xmas:
Kerrotko huonomuistiselle mikä peli se oli. Siis muistan että siinä pyöritettiin sitä pyörää, mut voittiko siitä aina? Siis jos pääsi siihen kilpailuun.

Mä muistan ainoastaan rosvosektorin. :D

 
Pelkään hevosia, sen tosin olen täällä kertonut.
Ja joskus pelkäsin, että hammaslääkäri saa mielenhäiriön ja alkaa vaan suunnattomasti porata suussani.
(kauhukuvat jyrätyistä hampaista ja vertavuotavista ikenistä) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
Kerro lisää? :whistle:
Enpäs kerrokaan :p
mutta samana päivänä ajoin takaa kengurua :whistle:
Taisit olla jossain muualla kuin suomessa. :whistle: Villi veikkaus. B)
väärä veikkaus. Olin Suomessa.

 

Yhteistyössä