Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

Näin on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:27 yh-yh kirjoitti:
Mä en ainakaan kelpuuttais ketään
YH-karvahaitaria.

Mieluummin ehta 20-vuotinen misu ku
löysä jätetty 35vee-kehäraakki.

:LOL:
Samaa mieltä. Mutta en kyllä sitä 20 v ottas jos sil pentu ois :x
 
dana
minä olen 21v nuori nainen ja olen yhden lapsen yh. olen vissiin sitten kiva tapaus kun eräs lapseton mies halusi tulla minun elämääni kuitenkin ja ei ole yhtään vaivautunut lapsesta. ei kaikki ole noin ahdasmielisiä että ei muka yh kelpaa mihinkään. hitot mun elämä ole eletty jos nyt ex-ukko sattuu oleen alkoholisti ja jäin yh.ksi. mulla ja kaikilla yh.lla on oikeus rakkauteen ja onneksi näitä ihania helmiä löytyykin ketkä oikeesti rakastuvat siitä huolimatta oli lapsi tai ei. ihme vastauksia täällä joiltain..taitaa olla jotain läskimahasia blösöaikamisepoikia jotka ei sais ittelleen kirveelläkään ees kärpästä panokaveriksi :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 19:47 Näin on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:27 yh-yh kirjoitti:
Mä en ainakaan kelpuuttais ketään
YH-karvahaitaria.

Mieluummin ehta 20-vuotinen misu ku
löysä jätetty 35vee-kehäraakki.

:LOL:
Samaa mieltä. Mutta en kyllä sitä 20 v ottas jos sil pentu ois :x

Mahdatteko saada kumpaakaan? Epäilen... :LOL: :LOL: :LOL:
 
kyssäri danalle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 23:48 dana kirjoitti:
minä olen 21v nuori nainen ja olen yhden lapsen yh. olen vissiin sitten kiva tapaus kun eräs lapseton mies halusi tulla minun elämääni kuitenkin ja ei ole yhtään vaivautunut lapsesta. ei kaikki ole noin ahdasmielisiä että ei muka yh kelpaa mihinkään. hitot mun elämä ole eletty jos nyt ex-ukko sattuu oleen alkoholisti ja jäin yh.ksi. mulla ja kaikilla yh.lla on oikeus rakkauteen ja onneksi näitä ihania helmiä löytyykin ketkä oikeesti rakastuvat siitä huolimatta oli lapsi tai ei. ihme vastauksia täällä joiltain..taitaa olla jotain läskimahasia blösöaikamisepoikia jotka ei sais ittelleen kirveelläkään ees kärpästä panokaveriksi :LOL:
Kerroppa jos oot 21 ja sulla on 1 lapsi.

Miten siitä miehestä tuli niin nopeesti alkoholisti.

Etkö huomannut merkkejä ennen naimisiinmenoa.

Oon yleisesti ihmetellyt nopeasti eroavia naisia,
kun mies on melkein aina alkis tai persoonallisuushäiriöinen.

Ensin elellään ja on niin ihanaa.
Sitten yks kaks totuus paljastuu ja mies onkin täys pimiä.

Oon nimittäin huomannut että yleensä tämä käy aina samoille naisille.

Tiedän muutaman yh:n joka aian löytää täydellisen miehen, mutta hetkenpäästä ne onkin moniongelmaisia ja niistä pitää päästä eroon.

Tämä kyllä on mua ihmetyttänyt kovasti.


 
peesi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 19:47 Näin on kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:27 yh-yh kirjoitti:
Mä en ainakaan kelpuuttais ketään
YH-karvahaitaria.

Mieluummin ehta 20-vuotinen misu ku
löysä jätetty 35vee-kehäraakki.

:LOL:
Samaa mieltä. Mutta en kyllä sitä 20 v ottas jos sil pentu ois :x
Peesiä multa.
Ja mun mielestä kintaannostelu on
naisten toimesta aliarvostettua touhua.

Sillähän ne usein parhaat orkut tulee.
Ja tiukkuudessa on portaaton säätö.

Hyvä leffa koneeseen ja nyrkkihommia.
Ei tarvita kalliita naisia

:LOL: :LOL: :LOL:
 
dana
mies oli jo alkoholisti kun tavattiin, itsekin otin aika usein ,juuri 18v täyttäneenä. tulin raskaaksi vahingossa ja päätettiin pitää lapsi joka on ihana. mies oli 2v kunnolla kunnes retkahti taas juomaan. :LOL: ihan turha alkaa mua syytteleen siitä. ite olen ollut r.ajasta asti selvänä ja ylpeä siitä. jos miehellä ei ole siihen luonnetta niin ei ole mun arvoinen!
 
ei niin kpää
meillää nykyään 4 muksua.. kaks ei mun mut kaks omia.. tiedän ja tietysti, myös noi isot eli hänen entisen miehensä lapset tietää ja haluavat, että en pusuttele niinkuin näitä meidän pieniä.. mut he pitävät mua esim. enemmän isänä kuin omaa isäänsä.. :hug: eli en mä tee oikeestaan eroa mitenkään oli se sit oma tai toisen lapsi.. muistan kun oli vain noi vanhemmat niin sanoin jo silloi(myös edelleen)mun kakaroiksi.. mut kaikki ovat niitä SILMÄTERIÄ :heart:
 
varmaan ku yh:lla on muutakin tekemistä kun pyöriä ravintoloissa ettimäs uutta miestä...
täällä oli jossain joku yh-isi joka mietti samaa asiaa omasta näkökulmastaan ja laittoi rohkeasti mailiosoitteet ja kaikki et ei muutaku ota yhteyttä.
 
yh-isi 27v
Miksi yh-isä ei kelpaa?

Miksi sinkku ei kelpaa?

Eiköhän sen kumppanin löytäminen ole kiinni itsestään ja omasta persoonallisuudestaan. Kävi vähän aikaa sitten niin, että tuli nainen juttelemaan kahvilassa. Kun kuuli mun olevan yh, niin lähti vähin äänin.
:p :D


polkki1980@suomi24.f
 
positiivinen puoli
työkaverini, joka on eronnut kolmen lapsen äiti kertoi juuri että ollut yhdessä sellaisen miehen kanssa jo parikymmentä vuotta, joka ei halua lapsia koska elämäntilanne on sellainen ettei aikaa olisi ollut niille tarpeeksi...nainen sanoi että hän on hyväksynyt asian hyvin, sillä ei olisi itse enempää lapsia hankkinutkaan...joskushan asia voi olla miehelle joka ei halua lapsia positiivinenkin juttu, koska monet naiset kokee että biologinen kello tikittää jossain vaiheessa,niin miehellekkin tulee paineita...mutta jos lapset on jo valmiina ja nehän kasvavat koko ajan...onnea vai etsintään...kyllä sellainen mies varmasti nykypäivänä löytyy kun muutenkin avioeroja on paljon ja varmasti yh-isiäkin pyörii vapaalla jalalla vaikka kuinka paljon...
 
kääk
Tämä yh-äiti meinasi tippua tuolilta näitten kommenttien ja yleistyksien johdosta ;) Tosielämä kun on ollut vallan toisenlaista.

Jätin ihan vapaaehtoisesti toimimattoman parisuhteen ja läksin omilleni vastasyntyneen kanssa. Omaa kotia asustellaan ja tulemme toimeen varsin hyvin palkallani, ex maksaa minimielatusmaksua.

Monenlaista isäpuolitarjokasta on tullut eron jälkeen vastaan, en ole koskaan kokenut ettei miehet huolisi koska olen yh. Eräskin varteenotettava mies tarjoutui vallan elättämään minut lapsineni ja talonkin laittamaan pystyyn. Kieltäydyin kuitenkin kunniasta, koska elättäjää en ole etsimässä. Oikea tulee kohdalle jos tulee. Niinkuin joku aiemmin ketjussa totesi, omaa itsenäisyyttä ei ihan helposti vaihtaisi parisuhteeseen.

Ja mitä tyhjäpäisyyteen tulee, meitä on moneksi jokaisessa sosiaaliluokassa.

Joku sinkkumies jopa kirjoitti yh:n löystyneistä paikoista. Ei kannata lapsia itse hankkia, koska kyllä ne vaimotkin synnytyksen jälkeen saattaa päästä löystymään.

Minulle on tehty sektio, ehkä se onkin syy, miksi kelpaan vielä sinkkumiehille ja myös pidempiin parisuhteisiin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 07:29 Isäpuoli kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikilta jotka kirjoituksestani loukkaantuivat yhä edelleenkin sen oli tarkoitus olla vain esimerkki siitä miksi JOILLEKKIN ei neljän lapsen yh kelpaa.

Täytyy pyytää anteeksi sitä että minulla on hankalaa, vaikka omasta mielestäni ei olekkaan.

Täytyy pyytää anteeksi myös siltä "nais paraltani"jota rakastan yli kaiken ja jolle kirjoittelen rakkaus runoja ja ostan kukkia rakkauden tunnustukseksi muulloinkin kuin merkkipäivinä ja jonka kanssa pyrimme jakamaan koti työt mahdollisimman tasapuolisesti siis pyydän anteeksi että olen "lytännyt" hänet.

Täytyy pyytää anteeksi myös hänen ystävättäriltään jotka ovat hänelle sanoneet että hänellä on ihana mies josta kannattaa pitää kiinni, koska he ovat selvästikkin väärässä.

Täytyy pyytää anteeksi kaikilta KOLMELTA lapseltani että rakastan heitä tasapuolisesti.

Täytyy pyytää anteeksi että rakastan lapsia niin paljon että minun puolestani niitä voisi olla vaikka kaksikymmentä, mutta taloudellisista syistä johtuen täytyy rajoittaa lapsi lukumäärää jotta voisi tarjota jokaiselle harrastus mahdollisuuksia ja omat huoneet , täytyy siis pyytää anteeksi että tälläisena miehenä olen koskaan edes ajatellut moisen lapsimäärän tekemistä

Täytyy pyytää anteeksi myös sitä että olen koskaan harkinnut luovuttavani spermaa auttaakseni lapsettomia pariskuntia, koska olen nyt tajunnut etten voi ottaa riskiä että selvästikkin viallinen geeniperimäni siirtyisi eteenpäin.

Täytyy pyytää anteeksi myös yh siskoltani että hänellä on näin kamala veli joka häntä tarvittaessa auttaa.

Täytyy pyytää anteeksi myös sinulta joka tänne asti luettuasi ajattelet kirjoitaa että kyllä sitä nyt sitte ollaan NIIN TÄYDELLITÄ ETTÄ, koska en ole sitäkään, juon joskus viinaa ja joskus liikaa juotuani heittäydyn ilkeäksi, väsyneeenä olen kiukkuinen, joskus korotan ääntäni lapsille ja joskus jopa huudan, välillä en piittaa siisteydestä enkä jaksa auttaa vaimoani siivoamaan,joskus piereskelen ja jopa kaivan nenää ja kaiken huipuksi en muista aina laskea wc: kantta alas.

Pyydän anteeksi jo etukäteen kaikilta joita tämä(kin) kirjoitus haittasi,loukkasi,kiukutti,säälitti,ärsytti,sinulta joka ajattelit kirjoittaa että johan oli vuodatus,sinulta joka ajattelit kirjoittaa piikikkäästi itsensä säälimisestä (koska en tee sitäkään),sinulta joka ajattelit kirjoittaa jotain herneen nenään vetämisestä tai kuumana käymisestä jne jne

Pyydän anteeksi myös siltä psykiatrilta jonka puheille minun on ilmiselvästi mentävä.

Ja pyrin parhaani mukaan olemaan kirjoittamatta tälle keskustelupalstalle enään jatkossa(pyydän anteeksi myös sinulta joka ajattelit kirjoittaa että HYVÄ), mutta en lupaa mitään

;)
TOSI HYVIN KIRJOITETTU MIEHELTÄ....ETTET VAAN OLISI NAINEN ;)
 
molly
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 23:23 Minä kirjoitti:
Jos olisin mies niin mäkään en ottas yh-äitiä. Mitä sitä suotta alkaa toisen pentua hoitaan ja elättään. Ja sen penskan joku spurkuisä roikkus siin kannoil kokoajan kumminkin.. :whistle: Sori nyt vaan.
:LOL: Voi elämän kevät, toivottavasti tää nyt oli vitsi!
Olen yhden lapsen YHÄ, seurustelen. Poikaystäväni (tai siis mies, yli 30v kun jo on) ei ole kertaakaan joutunut hoitamaan lastani, saati elättämään.

Tietysti jos joskus muuttaisimme yhteen hänestä tulisi isäpuoli, jolla olisi myös kasvatus-ja hoitovastuuta, mutta elättämään ei sentään joudu minun lasta. =) Ja hänellä on itselläänkin lapsia, niin ei todellakaan ole säikähtänyt äitiyttäni millään lailla.
Ehkä voisinkin vastata, että takuulla mies, joka on itse isä, ymmärtää toistenkin lapsia paremmin, kuin lapseton jätkä. :wave:
 
varoitus
Joo kyllähän noita hyväksikäyttäjänaisia liikku ja käy välillä pyydykseenkin.

Pitää vaan olla tarkkana ettein niiden kanssa pala pohjaan.

Jos käry käy niin ne osaa kyllä realisoida äijän välittömästi.
SEn verran oon näitä yh-ta nähny että oon tajunnu niistä pysyä kaukana.

Rakastutaan niin korviaan myöten, mutta ku
alkuhuuma menee ne on yleensä tosi vihaisia ja ketkeria ihmisiä.

 
Isäpuoli


[/quote]

Just joo ja niitä hyväksikäyttäjiähän ei oo kuin YH äideissä...!!!??
Sä se oot tosi fiksu kun oot tajunnu pysyä erossa niistä,mutta jos oikein fiksu tahdot olla niin noilla peloilla/ennakkoluulloilla kannnattaa pysyä erossa kaikista naisista, koska noita hyväksi käyttäjiä löytyy niin sinkuista kuin yksinhuoltajistakin ja jos et sitä ole vielä huomannut niin ,kuten sanotaan...siperia opettaaa...!!
Typerää yleistää asioita...
Hyväksikäyttäjiä löytyy niin sinkuista kuin yksinhuoltajista,mutta väittäisin kumminkin että enemmän sinkuista!!
Perustelut: Sinkuilla ei ole mitään hävittävää,voi aina kivuttomasti siirtyä seuraavaan uhriin jonka voi kupata tyhjiin,mutta yksinhuoltajat eivät voi aivan vastaavaa tehdä koska pitää ottaa huomioon se lapsikin,joka on voinut kiintyä siihen "uhriin"ja minun huomioideni mukaan lapset tulevat aina ensin...

Ja HUOLESTUNEEN MASUASUKIN PESÄlle voin kerta että ihan mies on kirjoitusten takana ja (huom) OMASTA mielestään oikein TOSI MIES!!!
 
Isäpuoli
Unohdin mainita myös sen että toivottavasti HUOLESTUNEELLA MAASUASUKINPESÄLLÄ EI OLE OLLUT MITTÄÄN ONGELMAA sen asukin kanssa vaan kaikki on mennyt hienosti :flower: :flower:
 
no jopas oli ketju
Siis ihmiset on erilaisia. Jos joku kokee, että ei halua olla naisen kanssa, jolla on ennestään lapsia, niin hankkikoon lapsettoman. Myöskään lapseton nainen ei takaa onnea. Voihan olla, että äiti kyllästyy ja näistä isistä tulee yksinhuoltajia.

Tottakai noin suuri lapsiluku saa miehen miettimään, mutta toisaalta kyllä seurustelun jatkuessa tunteet syvenee. Ja onko sitä pakko heti ruveta uutta perhettä perustamaan? On yksinhuoltajien, niin miesten kuin naisten hyväksyttävä, että joku haluaa perustaa ydinperheen.

Ja sitten toki niitä hyväksikäyttäjiä löytyy ihan joka ihmisryhmästä ja jos sillä varauksella rupeaa liikaa välttelemään, niin saa olla yksin lopun elämää. Koska sellainen ihminen, joka valmiiksi epäilee on itse epäaito. Ei sellainen ole elämässä ja suhteissa täysillä mukana.

Ja sitten sille nerolle, joka kirjoitteli, että ei ole järkeä hankkia lapsia paljoa, koska omakin elämä on elettävänä. Halooo!!!! Lapset ovat rikkaus ja lahja. Ne ovat osa elämää, juuri sitä omaa elämää. Kun tajuat tämän niin sun olotila helpottuu kummasti. Mutta jos lapset ottaa pelkkänä rasitteena, niin sellainen ihminen ei ansaitse yhtään lasta............ja tämän kirjoitti naimisissa oleva kolmen pienen tytön äiti. seittemän vuotta yhessä
 
tuleva yh
Kiltisti luin koko ketjun. Mulla on nyt vaan sellanen tilanne että oon tuleva yh. Isästä ei ole riesaa koska ei halua lasta koskaan tavatakkaan saatika mua, eli siinäki yks ongelma vähemmän miehelle. Mä mietin aika paljon tätä asiaa sillon kun sain tietää olevani raskaana että löydänkö mä koskaan miestä yh:na. Enkä vieläkään oo asiaa ratkassu. Ehkä se sitten selviää kun vauva syntyy. Mut tosiasiahan on se että tän ikäsenä (minä 26 vee) on menneisyyttä ja historiaa ja se vaan pitää toisen ihmisen oppia hyväksymään. Olisinko mä lapsettomanakaan sinkkuna sitä oikeaa löytäny.
No joo mutta....nää on varmaan tällä siä ikuisuus kysymyksiä.
 


Ja sitäpaitsi jotkut (en tosiaan väitä, että kaikki, mutta jotkut tietämäni) yh-äidit haluavat hyvin pian tapailun alettua tietää, missä mennään, eivätkä halua (toisaalta ymmärrettävästi) mitään kevyttä treffailua, jos mies ei ole tosissaan. Sekoittaahan se lasten elämää, jos mies haluaa vain tapailla, muttei osallistua perhe-elämään eikä mitään vakavaa. Tämänkin vuoksi varmaan jotkut miehet katsovat parhaaksi treffailla lapsettomia naisia, käytännönläheisiä kun tuppaavat nuo miehet olemaan... :) [/quote]

Hei tämä vastaa mun kokemusta miehenä. Tapaamani yh-äidit (toki ymmärettävästi) haluavat aivan liian aikaisessa vaiheessa saada miehen osoittamaan suurta sitoutumista ja sopeutumista uuteen kuvioon, mikä luo turhia paineita. Mietin, toimisiko kuvio paremmin, jos aluksi sovittaisiin vain ihan tavallisesta tapailemisesta ilman paineita, vaikka vain niinä viikoloppuina ja iltoina kun lapset ovat toisella vanhemmalla.
 
Tästä keskustelusta saa semmosen kuvan että vaan naiset ovat yh ja miehet suuria sankareita.Naiset voivat olla yht myös kumppanin kuoleman takia tai vaikeuskien esim peliriippuvuus alkoholismi nje..(koska täällä näköjään syylistetään yht )yh=oma vika.Minä olin 3 lapsen yh ja onneksi löysin lapsettoman miehen , oikean kultakimpaleen ! Suurin osa tähän keskusteluun vastanneista miehistäö en huolisi kirvelläkään..Olen aina itse huolehtinnyt lapsistani (isää ei jaksannut viitsinnyt) Seurustelimme vuosia ennen kuin edes uskalsin ajatella yhteenmuuttoa uuden kumppaanin kanssa.En ole hyväksikäyttäjäää enkä elää uuden mieheeni siivellä.Omat lapset ovat jo melkein kaikki muuttaneet omaan kotiin.Miehet hei..lapsetkin kasvaavat ! Tsemppiä kaikille sinkkuäidille !Varmast ivastaan tulee vielä joku mies.
 
Naisena otan kantaa tähän-kin keskusteluun :)
Ei mulle kans kävisi mies jolla esim 4-mukeloa ja yh.na niitä hoitelisi...
Syy tää on varmaan ilkeesti sanottu mutta juu ainakin se et vaikka miehillä yleensä paremmat tulot vrt. naisiin mutta kyllä se rokottaa miehenkin kukkaroa jos jaloissa pyörii 4 muksua niin en kyllä halua ruveta rahallisesti elättämään toisen lapsia enkä muutekaan heidän kasvatustyöhön. Ja ne menot tuskin pienenee kun lapset kasvaa.
Éi auttas vaikka olisi kuinka namu mies...
Seukata ja käydä yhdessä tapahtumissa ja mukavaa yhdessä oloa voisin EHKÄ epätoivoisena B) harkita mutta en koskaan elämistä saman katon alla.
Mutta ei silti itse yhden lapsen äitinä jos eroaisin joskus nykyisestä aviomiehestäni. En haluaisi enää nurkkiin kokopäiväiseksi miestä. Enkä pojalleni isäpuolta. Mieluummin eläisin vapaata elämää ja seukkaisin ja tapailisin vakituisesti jotain komistusta sillon tällöin, sotkematta kuitenkaan poikani ja omaa elämää siis sitä arkielämää tällä äidin omalla ihanalla "hulluttelulla" josta poikani ei tarvitsisi juuri tietää mitään.
Tää on vain mun mielipiteeni. Ja siihen kai meillä kaikilla on oikeus =)
Niin ja juu tohon edellisen naisen kommenttiin et lapset kasvaa, juu niin kasvaa mut jos sattuu et ne ovat vielä kovin pieniä niin aika kauan saa ootella et ne lentää yhteisestä pesästä pois :whistle:
 
,se voi olla mysö seurausta lapsen isän kypsymättömyydestä!!
siitä että mies on esittänyt olevansa muuta kuin todellisuudessa on. vika voi myös olla siinä ex miehessä!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
täällä. Murehditaan kuinka yh:t vievät kaikki uusien miestensä rahat. Mitenkähän me yh:t ennen näitä uusia rahasampoja olemmekaan pärjänneet?Haloo, nyt järki käteen...Toki vastuuta lasten hoidosta joutuu sitten jakamaan, mutta ainakaan minä en etsisi lapsilleni elättäjää vaan itselleni kumppania, enkä lapsilleni isää, sillä niillä sellainen jo on ja lasten isä kyllä huolehtii lapsista muutenkin aika usein, joten vapaa-aikaakin löytyy uudellekin miehelle(tosin nyt en sellaista ole etsimässäkään).. niin ja kuvitteletteko te sinkkumiehet ja naiset vievänne ne kallisarvoiset rahat taivaaseen mennessänne? Haloo. Ai niin sekin vielä, että lasteni isä laitto kyllä rahaa minuun silloinkin kun ei ollut lapsia ja vielä tapailtiin...eikö kukaan muu mies tee näin sinkkunaisen kanssa?Oletteko todellakin noiiiin itsekkäitä?Ja mua ei ainakaan haittais jos vastaani kävelisi yh-isä, vaikka sillon tällön hänen lapsilleen saisinkin ostaa esim. vaatteita tms. Meidän suvussa on aina ollut sellainen antamisen ilo, ei kaikkea itselle vaan iloa voi tuottaa myös toisellekin. Samasta syystä autan omia ystäviänikin mikäli mulla on siihen mahdollisuus.Joo ja kyllähän noi yksinhuoltajakorotukset tippuvat jos parisuhteen virallistaa, mutta ovat niin pieni summa loppujen lopuksi, että ei ainakaan mun budjettia kaatais...niin ja lasten isä muuten maksaa minimielarit eli en todellakaan lypsä sitäkään;)
Ja sit se, että paikat löystyvät...joo-o, mutta jokainen nainen voi tehdä asian eteen jotain (lantiophjanlihaksia) ja eikös nämä löysät puheet oo pienim*naisten puheita;) Ja kyllä ne paikat löystyy vaikka sektiollakin synnyttää...raskaus itsessään löysyttää paikkoja...mut mulle on ainakin sanottu ettei uskos et oot lapsia tehny ku olet niin timmi:)

Mut jokainen taaplaa tavallaan. Mä en ainakaan huolisi yhtään näistä tyhmyyksien kirjottaja-miehistä, jotka tuijottavat vaan omaa napaansa, vaikka olisivat maailman viimesiä miehiä.Ja sit vielä siihen, että yh:t tyhmiä...tuleppas katsomaan mun koulutodistusta, lukee aika usein että kiitettävä ja työpaikoilla olen aina ollut pidetty ja tavannut kyllä montakin miestä joille lapset eivät ole este. Tsemppiä kaikille yh äideille ja isille sekä etävanhemmille:)
 

Yhteistyössä