Kertokaa oireita ennen plussaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! :)

Nyt kiinnostaisi kovasti kuulla millaisia oireita teillä muilla on ollut ennen plussaa / aivan alkuraskaudessa
/ oviksen jälkeen?
Tällä taas kuumeillaan onko tärpännyt, kovasti olen yrittänyt kuunnella kehoa josko jotain muutosta tapahtuisi.
Tässä nyt hieman omia tuntemuksia, kertokaa toki voisiko kyseessä olla raskus?

- Ovis ollut noin 25.11 - 27.11

- Noin viikko oviksesta, oli parina päivänä nippailuja / vihlaisun tunteita alavatsassa sekä parina päivänä pyyhkiessä paperiin jäi pariin otteeseen vaalenpunaisen sävyistä / kerran verensekaista vuotoa. (onko kyseessä ollut kiinnittyminen? o_O)

- Parin päivän ajan ollut välillä kummallinen olo, jollain tavalla heikottaa, tänä aamuna todella huono olo hetken.

- Yleensä jaksan valvoa helposti pitkään ilman ongelmia, mutta nyt parina päivänä olen väsynyt ihmeen aikaisin.

- Tänään ollut toisella puolella alavatsaa kipuilua, ei ihan samaa kuin menkoissa mutta vastaavaa.


Menkkojen pitäisi alkaa noin 2-3 päivän päästä joten jännitetään sinne asti..
Testihän sitten totuuden kertoo, mutta mitä mieltä te olette?
 
r0s
Mä en ole kuumeilija enkä enää edes voi raskautua mutta mulla hajuaisti muuttui jokaisessa alkuraskaudessa. Kaikki vähääkään epämiellyttävät hajut muuttuivat oksettaviksi. Tiskirätti. Keittiön tiskialtaan viemäri. -Ja viemärin katkusta tiesin aina, että plussa tulee ihan pian.

Tsemppiä sulle raskautumiseen! *peukut pystyssä*
 
Samankaltaisia oireita. Alavatsakipuja, rinnat oli todella kipeät, nännejä nipisteli ja olin tosi väsyny. Vatsaa turvotteli, varsinki ylävatsaa oudosti. Huonoa oloa ja huimausta. Dpo 8 tuli flunssainen olo. Poskien kuumotusta, nenä tukossa ja kasvojen iho alko yhtäkkiä kuivua. Lämmöt pysyi koholla ja dpo 11 haalea plussa. Sen jälkeen kuumeista oloa, pääkipuja, väsymystä ja alavatsakipuja.
 
Minulla ihan ensimmäinen oire oli kipeä piste häntäluun vierellä, ei ole ikinä kipeä selkä, joten aavistin siitä jo heti jotain erikoista. Sehän sitten kehttyi liitoskivuiksi. Seuraava oli kun näin/haistelin lämmintä ruokaa meinasi tulla oksennus, aamuisin oli ihan hivenen huono olo, mutta niin on monesti ennen menkkoja myös. Olen monta vuotta toivonut raskautta ja tiedän että suurin piirtein kaikki muut oireet voivat olla PMS, näin minulla, ei välttämättä sinulla sama.
 
vierailija
Mulla ei ollut paljonkaan alkuraskauden oireita josta raskauden olisi voinut tajuta. Ainoastaan pientä lämpöilyä/kuumetta, mutta sekin olisi voinut olla jotain ihan muuta kuin raskauden oire. Kunnon raskausoireet alkoi mulla vasta plussan jälkeen: pahoinvointi, järkyttävä väsymys, vatsan kamppailu jne :)
 
Moikka! Mulla takana 3 raskautta ja jokaisessa ollu vähän eri oireet... ekasta oli vaan tunne ennen plussaa et oon varmasti raskaana .. toisesta myös tunne plus järjetön palelu. Kolmannessa alaselkä kipu mikä tuli noin viikkoa ennen plussaa...
 

Yhteistyössä