KESÄ 2010 hoidot

BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luin sun uutiset tuolta toisesta ketjusta, IHANAA, ONNEA!!!! :heart:
Oon toivonut sulle plussaa niin kovasti, ja jännäsin kovasti, miten tässä käy, kun oli sellainen olo, että NYT se tulee!!! =)
Oon ihan mielettömän onnellinen sun puolesta, loistava uutinen!!!!!
Onnellista odotusta toivottaa Lili :)
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
Voi ihanat :heart: Täällähän te olette vielä!! Aivan liikutun, kyyneleet poskilla! Olisikohan raskaushormoneista johtuvaa :p

Vasta alan ymmärtää mitä onkaan tapahtunut. Voiko olla näin onnekas!?! Mitä olemmekaan tehneet ansaitaksemme jotain näin taivaallista :ashamed:

Aivan harmitti mennä uutena toiseen ketjuun, kun ei olisi jaksanut toistaa samoja (kipeitä) asioita. Mutta täällähän te vielä olette :D Sydämeni pohjalta kiitän tuestanne. Ilman sitä olisin ollut pahasti hukassa.

Snowwlle voimia ja toivoa tulevaan. Se plussa saattaa sittenkin tulla aivan puskista...

Barba, jospa liittyisin seuraanne sinne fb:n puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: Eina ja shayna
oioioioioioioioioioooooooooooooo jeijeiejiejeijeie VAU!!!!!!!! BABY20xx I-H-A-N-A-A Siis Onnea! :heart: :kiss: :flower: mie oon seuraillut tuota ketjua missä oot kirjotellut (hoidot jatkuu 2012) ja jännänny miten sun käy :) Onneksi näin! Mahtava juttu!

-Eina
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
Baby20xx Onnea aivan valtavasti :heart: Tää on niin huiman ihanaa!!! Mäkin oon salaa jännänny tuolla toisessa ketjussa, Lilin tavoin oli mullakin sellainen kutina että tämä on THE hoito :) Paljon suojelusta matkaan pikkuiselle aarteelle ja tule ihmeessä mukaan faceen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
Ihanaa Baby, mäkin olen seurannut sun hoidon edistymistä tuolla toisessa ketjussa. Onnea kovasti ja käy kertomassa kuulumisia täällä julkisestikin kun mä en ole tuolla facebookissa. Voi että kun nää hyvät uutiset tuntuu aina niin hyville vaikka olettekin ihan "kasvottomia".

En muista olenko jo Barbaa onnitellut mutta joka tapauksessa teidänkin kasvaneelle perheelle hurjasti onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
Baby, hurjasti onnea myös minulta!! :heart: Aivan mahtavaa!! Muistatko miten pääset
mukaan tuonne faceen? Laita yksäriä vaikka Kielolle tai minulle, niin voimme sitten liittää sinut ryhmään?

Snowwlle vielä kanssa kovasti tsemppiä, uskotaan ja toivotaan että se vielä teidänkin kohdalle onni osuu!
:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
Hei kaikki!

Ensinnäkin isosti onnea Babylle!

Ja sitten se maailman käsittämättömin ja onnellisin uutinen, jota en oikeastaan edes uskaltaisi kertoa... josta ei tiedä vasta kuin oma perheeni... mutta jonka haluan jakaa nimenomaan teidän kanssanne. Mä olen raskaana :heart: :heart: :heart:

10 vuoden lapsettomuuden, epäonnistuneiden hoitojen, katkeruuden ja kateuden, itkujen ja turtumisen jälkeen mä olen tullut raskaaksi ilman hoitoja. Tein testin siinä vaiheessa, kun kuukautiset oli jo yli 2 vkoa myöhässä (niin ne on usein), enkä TODELLAKAAN odottanut niitä kahta viivaa siihen tikkuun. Olin päiväkirjaankin kirjoittanut, että huomenna käyn ostamassa sen testin, että saa taas turhilta haaveilta katkottua siivet. Ja tämä kaikki tapahtui samalla vkolla kun olin ottanut yhteyttä lapsettomuusklinikalle "ensikäynnin" varaamiseksi.

Sellasta. Ekassa ultrassa kävin jo yksityisellä, kun pelkäsin tietenkin kohdunulkoista tai tuulimunaa tai ihan mitä vaan. Varsinainen neuvolan ultra on vasta 1,5vkon päästä. Eli nyt mennään kuukautisten mukaan vkolla 10+2, mutta ultran kokoarvion mukaan 9+5. Ja koska se mun kuukautiskierto tosiaan on ei-ikinä-ollut sen 28pvää, niin toi jälkimmäinen lienee oikeampi. Mutta se tarkentunee sitten 1,5vkon päästä, jos tuolla jossain edelleen on kaikki hyvin.

Mun oli pakko tulla kertomaan tämä teille, vaikka parhaat ystävänikään eivät vielä tiedä. Ja kun vielä luin desperaten kommentin siitä, että tässä pinossahan on melkein täydellinen onnistumisprosentti, niin vaikka tämä mun osalta tapahtui nyt lopulta eri tavalla ja pitkään täältä pois oltuani, niin lasken itseni silti tähän pinoon mukaan :)

Apua. Nyt se on kerrottu! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Baby20xx
GAAAAAAAAAAAAAAABIIIIIIIIIIIIII!!!!! Riemunkiljahdus täältä :D Tämä todellakin on maaginen ketju!! Voi kuinka mahtavaa :heart: Onnea tuhannesti!!

Olisin kovasti tulossa sinne FB:n puolelle, laittaisiko joku "ohjeen" miten löydän teidät sieltä. Luulin jo pyytäneeni Kieloa kaveriksi... en tiedä menikö ihan oikein :p
 
Gabi: Onnea ihan mielettömästi, tuli kyllä kyyneleet. Oikeus ja kohtuus että ketjun aloittajakin plussaa :) Ihan mielettömän hieno juttu! Kyllä tää ketju tosiaan on ollut maaginen, oon niin onnellinen että silloin joskus sain liittyä mukaan. Ja kiitos sulle Gabi tän perustamisesta!
 
Voi Gabi:heart::heart::heart: Et usko kun mä just pari päivää sitten tytöille tuolla facessa laitoin, että olis niin täydellistä jos Gabi vielä jonain päivänä tulisi kertomaan ihania uutisia!!!!! Ja täällä sinä olet :heart: Maagista on lilin sanoin oikea sana:)! Aivan väristykset meni sun viestiä lukiessa, et usko miten tätä ollaan kaikki toivottu!!! Niin ihanaa, onnea aivan mielettömästi:heart: Ei varmaan uni tule kun alko niin sydän pamppailla :)
 
Viimeksi muokattu:
Oih ja voih tätä onnen tunnetta:heart:

Aivan mielettömän suuret onnittelut Gabi rakas:kiss: Tosiaan tätä uutista on odotettukin:heart: Voi kun saatais sinutkin tuonne faceen;)

Ihanaa, et Baby ainakin tulet sinne vaihtamaan kuulumisia=)
 
Te saatte mut kyyneliin! :heart: :heart: :heart:

Ja mä lupaan tulla faceen sitten, kun se neuvolan eka ultra on ohi (8.10). Samalla tulee nimittäin kuukautisten mukaan 12 vkoa täyteen :)

Joku vois laittaa mulle jotain vinkkiä siitä, että kuinka teidän ryhmään liitytään. Mä olen ollut sen ryhmän perustamisen ajan täysin pois kuvioista.
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu




*** PIINAILIJAT ***


PLUSSANNEET

iinamiina

Baby20xx-----------------2. IVF/ICSI

Gabi


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA

Shayna ---- 2. IVF - 1.PAS --- TYTTÖ 30.11.2011

Eina-------------3.IVF---------- TYTTÖ 18.1.2012

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- POIKA

wilma32----------3.ICSI-----------

Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- TYTTÖ

evita---------- 3.ICSI ------------- POIKA

Lili_78-----------7. ICSI----------- POIKA
 
Viimeksi muokattu:
Gabin kunniaksi päivitin listan! :) Korjailkaahan sinne, ja laittakaa vauvojen syntymäpäiviä yms., mä en kaikkea muistanut :ashamed:

:heart: Ja vielä kerran, onnea Gabi, ja iso kiitos tän ketjun perustamisesta! :heart:

Nii ja tosta ryhmään liittymisestä, laita jollekkin ketjulaiselle täällä kaksplussassa yksärillä sun nimi, ni hän laittaa sulle kaveripyynnön facessa ja kun hyväksyt kaveriks, liittää sut ryhmään :) Näin, eikös vaan joku viisaampi? Mä kun en oo mikään erityisen fiksu näissä tietokone- ja nettijutuissa :D
 
voi hyvänen aika, täällä nyt itkeä pillitetään, siis onnesta.. ihan huikeeta, niin niin huikeeta, en osaa ees sanoa.. Gabi :heart: miljoona kertaa onnea!!!

Baby, en oo saanu sulta kaveripyyntöä, mut siis mun asuinpaikka on ite asiassa kesän aikana muuttunu siitä mitä sulle keväällä ilmotin.. Sama maakunta, pienempi paikka hiukan pohjosemmassa, alkaa vokaalilla ;) Löytyisiköhän näillä koordinaateilla..? Niin ja mulla on profiilikuvassa punertavat hiukset ja silmälasit.
ja Gabi voin laittaa sullekin mun nimen niin tiiät sit ultran jälkeen kysyä mua faceen :) Niin siis sinne ryhmään pääsee, et on ekaks jonkun meistä kaveri facessa ja se kaveri sit liittää siihen ryhmään. Ryhmä on salainen eli kukaan muu ei sitä pääse lukemaan ku ryhmän ihanan kirjava oma porukkamme =)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Tännehän on tullut tosi paljon ihania uutisia. Onnea plussasta Gabi, baby ja iinamiina. Tässä ketjussa on ollut käsittämättömän hyvä onnistumisprosentti. Barballe onnittelut tyttö vauvasta sekä evitalle ja lilille onnittelut pojista. Aikas monta poikaakin jo saatu ketjuun, kun alkuun näytti niin tyttö voittoiselta.
Voisiko joku lisätä tuohon listaan minun kohdalle poika 12.7.2012.
 
Niin ihania uutisia täällä että ihan sanattomaksi menee. Siis Onnea BABY ja GABI. Tuntui aikoinaan niin pahalta lukea Gabin elämän käänteitä ja nyt saadaan kuulla näin ihania kuulumisia. eipä sitä etukäteen arvaa mitä elämällä on annettavaa. On meillä vaan ollut sellaiset suojelusenkelit matkassa ettei joka tytöllä sellaisia olekaan :heart:.

Ja olen ihan varma että joku päivä myös snoww liittyy meidän joukkoon :)

eipä ole tullut aikoihin täällä sivustolla käytyä, mut onneksi muistin vielä salasanan. Ja meille syntyi siis poika 8.8. (3620g, 50cm) Vauva on niin ihana ja ihanan tuoksuinen ja mä vaan nautin täällä täysillä tuosta pienestä nyytistä. Keskiviikkona kävin jälkitarkastuksessa ja lääkäri kovasti ehkäisyasioista kyseli ja muistutteli. Minä siihen vaan et tuskinpa raskaaksi tulen mut et jos tässä parin vuoden sisällä sellainen vahinko sattuisi niin antaapa tulla vaan :)
 
:heart: Gabi, IHANAA aivan valtavan hieno uutinen, onnea!! :heart:

Sinä jos kuka olet todellakin onnesi ansainnut!! :kiss:

Tsemppiä tuonne ultraan, sehän onkin sitten niskaturvotusultra eikös? Ja aika menee todella nopeasti, sen tulet huomaamaan!!

Ihanaa viikonloppua kaikille muruille!!
 
Ihan hävettää, kun en enää ees salasanaa meinannu tänne muistaa, piti monta kertaa arvuutella :(

Mutta aivan mahottomasti onnea Baby ja Gabi!!!! :heart: :heart: Aivan ihana tuollainen luomuylläri, Gabi olen niin onnellinen että sellainen sinun kohdallesi tuli =) Onnentäyteistä odotuksen aikaa molemmille, on se vaan niin ihanaa aikaa mikä niin nopeasti menee vaikka tuntuukin ikuisuudelta...
 
GABIIIIIIIIIIIIIIIII:heart:ONNEA IHAN IHAN MIELETTÖMÄN PALJON!!!!.OOT TODELLA SEN ANSAINNUT!! olet niin usein ollut mielessä ja nyt vihdoin tapahtui se mitä olet todellakin ansainnut ja ihan mieletöntä että vieläpä luomusti, huikeeta kertakaikkiaan.ja anteex kun tää onnittelu kesti en oo käyny aikoihin ees lukemassa täällä ja fb.n puolella huomasin Kielon kirjotuksen sun ultrasta.meinasin tippua tuolilta;) mutta joo siellä siis tavataan face to face:hug:
 

Yhteistyössä