~Kesä-kuu-meilijat~

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1041202,125

"Muuten, pistäiskös joku pystyyn kesäkuun pinon ?!"

Tässäpä tämä ;)

Keskiviikko 4.6.2008

Uutterat yrittäjät

pimazu............................................................kp 39/?
Tiinuli................2 Puregon...............................kp 33/28-32
Pupuvaimo........Menopur...................................kp 33/31
Dreamer-88......3.menopur+pregnyl(+clomit)... kp 30/36
JJ-t.....................................................................kp 25/?
Jennuli...............inssi.........................................kp 24/28
mm77................terolut......................................kp 21/27
soja................... syksyllä PAS............................kp 18/28
Anna1979..........2. clomit...................................kp 13/28
Taru82...............3 clomit....................................kp 12/?
Veena................................................................kp 8/24-28
Orion................7. clomit....................................kp 5/28-32
Kirma................clomien jälkeinen luomu...........kp 5/n.30
Tähtisade...........Clohexali.................................kp 4/?
Jonski.................1.Puregon...............................kp ? / ?
Taija84..............................................................kp

Piinailijat
Tiinuli
jennuli
JJ-t


Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5

 
:wave: hei uusi ketju, toivottavasti vanhat kaverit, no ja tietysti uusia paljon... :D

tiinuli vanhasta ketjusta juu munkin mielstä sulla nyt dpo4.. ja itseasiassa mulla onkin tänään jo dpo10.. huhheijaa...

kirma :hug: :'( yritähän jaksaa, rankkaa tuo varmasti on, mutta vielä se vauva siellä masussa alkaa kasvaa... :heart:
 
kävin toukokuun pinossa lukemassa teidän juttuja, mutten enää muista kenelle piti vastailla ja mitä :ashamed:

juu siis minä lsken dpo:n siitä päivästä kun ovis on eli limojen/kipujen tai ovistikkujen avulla sen oon laskenut..

kirmalle :hug: en tiennytkään että sulla on ollut keskenmeno, pahoitteluni!! itsekkin kirjottelin tosi paljon km:n jälkeen kuumeilevissa. mulla laskettuaika olisi ollut 26. 6 eli enää pari viikkoa siihen :'( kyllä vetää mielen matalaksi kun kolme kaveria raskaana ja la:t juhannuksen tienoilla, sitä ei voi olla miettimättä että tossa mä olisin ollut :'( en edes pysty näkeen niitä kavereita :ashamed: mä myös ajattelin että on jo iso maha sitten kun olisi laskettuaika, mutta edelleen sitä ollaan täällä ja jo lapsettomuuspuolella |O miksi tää on niin vaikeeta???? pistää kyllä miettiin että mistä meitä oikeen rankaistaan..?? :kieh:
 
Ohoh, uusi pino meillä, kiwa kiwa =) B) B)

Ahaa eli mulla dpo 4 tänään =) Tosin niin voimakkaat juilimiset mahassa taas, kurvaakohan täti nyt kuiteskin paikalle pian :ashamed:

kirma Kiva kuulla susta =)

-Tiinuli-
 
JJ-t, saako sanoa, että kiva, että jollakin samat ajatukset :ashamed: . Me oltaisikin sitten oltu odotuspuolella saman kuun pinossa!
Minulla oli ku, mutta puhun ennemmin km:stä, se on helpompi selittää sillä. Myös minulla tuo kaveriongelma, ei pysty niin millään tavata isomahaista kaveria vaikka ennen oltiin tiiviisti yhteydessä. Kaveri tiesi meidän epäonnisen tarinan ja tuli sitten vouhottamaan kuin ite pamahti kerrasta paksuksi. Minä otin ankarasti itteeni.
Toivoin ihan älyttömästi kesämahaa, pikkutoppi tai kiva mekko ja sievä maha...Talvimaha on jo nähty ja koettu, mutta kaikesta huolimatta sitä kohti ilosella mielellä!
 
Clomhexal on pahaa! :x Mitenköhän tuon sais alas (3 pilleriä!!) ilman että rupeaa jo liukenemaan suussa. :x Clomifenia oli niin ihana popsia ku muuta ku nakkas kurkkuun enempiä miettimisiä, jos ei heti saanu nielastua ni maistu vaan makealle. Nooh...ei enää onneks tartte ku kahtena päivänä ottaa. Toivottavasti sen jälkeen ei enää ikinä.

Mä muuten tilasin tommosta "naisen voimajuomaa". Katotaan tapahtuuko mitään. :D Kaikkea se epätoivonen kokeilee. :D Tommosta:
http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/1396/Frantsila+Harmonella+naisen+voimajuoma
 
Hei kaikki!

Minulla kp 13, voisiko joku korjailla..
Huomenna olis ultra, saas nähdä mitä siellä selvinnee.. Limat on liikenteessä ja vasenta munasarjaa jomottaa, voisipa jopa sanoa että mukava kun jomottaa ;) Jännittää kovasti mikä on limiksen paksuuden tilanne..
JJ-t, kyselit tuolla jossain vaiheessa että voiko olla että clomit ei toimi joka kierrossa... itse olen epäillyt vähän samaa, sillä viime kierrossa ei ollut läheskään samanlaiset ovistuntemukset kuin ekassa clomikierrossa, ja nyt taas on kaikki niin kuin pitääkin. Mietinkin että olisko mahdollista että clomit herättäis vaan toisen munasarjan henkiin koska luomukierrossakin ovis tapahtuu joka toinen kierto toisella puolen ja joka toinen toisella.. tiedä häntä sitten..
Hyvää kesäillan jatkoa kaikille iltavirkuille!
 
Onpas hienoa kun on saatu uusi pino ja vähän vipinääkin tänne pinoon :)

Tiinulillahan on jo kp:t yli. Koskas meinaat testata?

Orion: Kerrohan sitten millaista oli tuo voimajuoma. Mä alan oleen valmis ottaan kaikki poppaskonstit käyttöön :D
 
Seurannassa käyty, limakalvoni oli paksuuntunut 9 mm :D Vasurilla oli 24 mm folli ja oikealla 16. Voisiko paremmin enää asiat olla! Jos tässä kierrossa ei tärppää menen laparoskopiaan 23. pvä ja jatkan clomeja kuitenkin siihen kuuteen kiertoon asti. Eli ei muuta kun peittoja pöllyyttämään, h-hetki alkaa olla käsillä!
Kertokaahan omia kuulumisianne tänä kauniina kesäpäivänä!
 
Minkälaisia kilpirauhasarvoja teillä on ollu? Mulla on huonontunu entisestään, vuos sitte 2,3 ja nyt jo 2,5 :( Eiköhän sekin jo hankaloita asiaa jos yli 2, ja mielellään kuulema pitäs olla lähempänä 1? Mistähän tällänen nousu voi johtua.. kokoajan ilmenee vaan lisää ongelmia..hohhoijaa, masentavaa :'(
 
taru älähän sitten luuraa täällä tehostettua toimintaa vaan päälle, kun noin hienon follin olet kasvattanut :D

mm77 no hö hö... kilpirauhas jutut on ilkeitä... :|

(.) kyllä kesä on sitten kiva, nyt on parvekkeelle ihanat kukat laitettu.. :flower: ja muutenkin aurinko antaa kyllä energiaa.. B)
 
Pääsiskö tänne mukaan uusi tyttönen? :wave:

Toista lasta toivotaan ja yritystä on takana kohta vuosi. Esikoinen sai alkunsa clomeilla + metforemilla. Lääkärissä olemme käyneet ja mitään erikoista ei kuulemma löytynyt. Raskauden jälkeen olen ovuloinut eli samaa vikaa ei näyttäisi nyt olevan kuin esikoista yrittäessä. Endo nyt on kysymysmerkillä, mutta on niin kysymysmerkki asia ettei laparoskopiaan vielä lähetettä tehty. Miehellä on ehkä ihan aavistuksen liikaa hitaasti liikkuvia siittiöitä, mutta niillä pitäisi kyllä lekurin mukaan raskautua. Ja onhan siitä yksi todistekin jo ;) Inssiin kuitenkin päädyttiin ja eka sellainen tehdään tässä kuussa. Clomit sain avuksi myös ja niitä syön juuri nyt. Kp:t ovat 5/28-32.
 
Pistin tuonne alas joidenkin kirjoitteijoiden tietoja joista ei ole hetkeen kuulunut mitään, lisätään sitten takaisin kun kuuluu.....

Torstai 5.6.2008

Uutterat yrittäjät

Tiinuli................2 Puregon..................................kp 34/28-32
JJ-t....................................................................kp 26/?
Jennuli...............inssi.........................................kp 25/28
mm77................terolut......................................kp 22/27
soja................... syksyllä PAS............................kp 19/28
Anna1979..........2. clomit...................................kp 14/28
Taru82...............3 clomit....................................kp 14/?
Veena................................................................kp 9/24-28
Orion................7. clomit....................................kp 6/28-32
Kirma................clomien jälkeinen luomu.........jj..kp 6/n.30
Tähtisade...........Clohexali.................................kp 5/?
miranda-81........clomit......................................kp 5/28-32


Piinailijat
Tiinuli
jennuli
JJ-t
Taru82


Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5

Kesälaitumille karanneita??? =)
pimazu............................................................kp 39/?
Pupuvaimo........Menopur...................................kp 33/31
Dreamer-88......3.menopur+pregnyl(+clomit)... kp 31/36
Jonski.................1.Puregon...............................kp ? / ?
Taija84..............................................................kp
 
miranda-81 Tervetuloa mukaan :flower: Toivottavasti inssi toisi teille pikkukakkosen =)

jennuli Mulla myös takapihalla kesäkukkia aikas paljon, huomenna tarvis hakea viä viimeiset amppelit :flower:

mm77 Mulla myös kilppariarvoissa häikkää, ollut jo 10 vuotta ja siihen lääkitys. Tiistaina määräaikais kontrolla, aion kysellä lääkäriltäni noista arvoista ja siitä miten vaikuttaa lapsettomuuteen. Oon myös lukenut että alle 2 pitäisi olla että raskausalkaisi, tiedä sitä sitten...

taru82 onnea komean kokoisista folleista!!!! Lisäänkö sut myös piinailijoihin??? =)

Veena Ei ihan viä testin aika :) mulla oli ovis vasta viime lauantaina, joten ens viikon sunnuntaina ajattelin testailla. Noi mun kiertopäivät kyllä vähän hämää kun Puregon pistoksissa niillä ei ole väliä kun pistoksia jatketaan niin kauan että follit kypsyvät tarpeeksi.

Omaa napaa...tänne ei mitään uutta. Menkkakivut loppuivat ja muutenkin olo o.k
 
Täällä yksi kesälaitumelle karannut.. nyt siis kp 31/33 (listaan voi korjata, vaikkakin ihan sama).. Menkkaoireet alkoi alkuviikosta, joten viimeinen hoitokerta meni mönkään.. sen tosin jo tiesin etukäteen.. en ole edes miettinyt raskauden mahdollisuutta, sitä ei ole.. Syyt ovat seuraavat: 1)ovulaatio ei tapahtunut, tai tapahtui myöhään, 2)ei harrastettu seksiä juuri koskaan ovisaikaan, 3)menkkaoireet, 4)negafiilis..

En tiedä miten hoidot jatkuu.. olisi vaihtoon lähtö helmikuussa, voipi olla että syksyllä vielä yksityisellä jatketaan, katsoo miten rahat riittää.. elokuussa 25pv ensi käynti julkiselle, mutta luulen että siellä haluavat kaikki tutkimukset.. Sen verran laskin, että jos 31.10 mennessä ei ole raskaus alkanut (viimeinen perumispäivä vaihtopaikassa), niin voin silti lähteä.. olisi rv:t max 11 lähtiessä ja 24 palatessa.. saapi nähdä mitä tekee...
 
Aurinkoista huomenta!

Täällähän on hyviä uutisia =) Paljon onnea plussasta Heksamiina :heart: Ja Taru82: loistavia ultrakuulumisia! Peukutuksia kaikille piinailijoille, monella jännät päivät!

Täällä ovisplussa eilen tikkuun ja makuukamari ahkerassa käytössä.. Toiveet eivät ole kuitenkaan yhtä korkealla kuin viime kierrossa, en tiedä miksi luovutan niin helposti, kun ei ensimmäisestä clomikierrosta plussaa tullut, niin ajattelen ettei sitä niillä sitten tulekaan :ashamed: Onneksi kesä ja ihanat ilmat! Tänään kaverin kanssa rannalle, kaveri itse raskaana 12 viikolla, mutta ymmärtää meidän tilanteen ja kuuntelee ja tukee. Minussa onkin ollut kavereilla kestämistä viime aikoina, minun puheet tahtoo aina mennä lapsi/lapsettomuus asioihin ja oman tilanteen tuskailuun.. Onneksi ainakin vielä kaikki olleet ymmärtäväisiä ja ihania :heart:

Mukavia lämpimiä kesäpäiviä kaikille kesäkuumeilijoille B)
 
Noniin tänään se kauan kammottu aukiolotutkimus sitten on. Kaikkeen sitä suostuu |O

Tai no, se nyt on varmaan vasta alkua mutta kuitenkin... Toivottavasti olisi putket auki!
Tuun sitten ilmoittamaan olenko hengissä sen jälkeen jollen ole sitten saanut paniikki kohtausta ja hypännyt tutkimushuoneen ikkunasta karkuun :D
 
B) Perjantai 6.6.2008 B)

Uutterat yrittäjät

Tiinuli................2 Puregon..................................kp 35/28-32
Dreamer-88......3.menopur+pregnyl(+clomit)....... kp 32/36
JJ-t....................................................................kp 27/?
Jennuli...............inssi.........................................kp 26/28
mm77................terolut......................................kp 23/27
soja................... syksyllä PAS............................kp 20/28
Anna1979..........2. clomit...................................kp 15/28
Taru82...............3 clomit....................................kp 15/?
Veena................................................................kp 10/24-28
Orion................7. clomit....................................kp 7/28-32
Kirma................clomien jälkeinen luomu.........jj..kp 7/n.30
Tähtisade...........Clohexali.................................kp 6/?
miranda-81........clomit......................................kp 6/28-32


Piinailijat ;)
Tiinuli
jennuli
JJ-t
Taru82
anna1979

Onnekkaat
:heart: Caffee81 1.4
:heart: Mivi 7.5
:heart: Pikkuvadelma 8.5
:heart: jasminette 11.5
:heart: Heksamiina 30.5

Kesälaitumille karanneita??? =)
pimazu............................................................kp 40/?
Pupuvaimo........Menopur...................................kp 34/31
Jonski.................1.Puregon...............................kp ? / ?
Taija84..............................................................kp
 
Aukiolotutkimus ohi! Ja se ei sattunut yhtään! Ihan turhaa murehdin!!!

Ja mikä tärkeintä putket olivat auki. Eli analyysimme mukaan olemme sitten selittämättömiä. Seuraavaksi käydään parissa verikokeissa (taas) ja sitten tehdään inseminaatio ihan luomu kiertoon. Ellei nyt sitten tärppäisi tästä kierrosta nimittäin munarakkula oli sillä mallilla että lähtee tänään (tai huomenna) liikenteeseen.

Nyt on niin helpottunut olo =)
 
veena hyvä juttu et putket auki ja selvisit tutkimuksesta hienosti.. =)

(.) ei mitään tuntemuksia ole, joten täti se varmaan sieltä tulloo sitten maanataina tai huomenna, alaselkä on sillai kipee kun yleensäkin on ennen menkkoja, en ole luovuttanut, mutta en myöskään ajatellut asiaa ihan kamalasti, tuli vaan sellainen tunne et ei ole tärppi käynyt niinpä asian sulkee mielestä tasaisesti, niin paljon kun sitä nyt sulkea pystyy...mutta pari päivää niin sitten on viisaampi..

aurinkoista lauantaita kaikille.. :)
 
Lämmin moikkaus kaikille!

veenalle onnittelut, tutkimus takana ja tulevat hoidot selvillä...eikun luottavaisena eteenpäin!
tarulla loistavat ultrakuulumiset!

Ja kaikki muut odottavissa tunnelmissa, niin minäkin. Mahaa on ilkeästi vihlonut jo tässä vaiheessa kiertoa, viime kuussa ovista ei tainnut olla, jospa sieltä nyt sitten tulisi kunnon mollukat. Onneksi lääkärikäynti sattuu sopivasti oviksen jälkeen, eikös sieltä näe jos jatakin irronnut!? Mutta ainakin limakalvon tilanne selviää.
Tilasin ovistikkujakin, ei ole sitten niin kauheaa ressiä tuolla kammarin puolella kun tietää tarkan ajankohdan ;)
Eipä tässä muuta, lähden lättyjen paistoon!

Ai niin, miranda-81 terve :wave:
 
dreamer toivottavasti mun täti olisi sillä samalla biitsillä sun tädin kanssa ja niin että ne olisi tilanneet jonkun kaksi vuotta kestäneen matkan... eli jonnekin tosi kauaksi, sitä ennen en toivo tätiin törmäävän, vaikka on se niin pirullinen tyyppi et näiköhän se sieltä sit kuitenkin tullee... :/ =)

miranda :wave: täältäkin, unohtus moikata uusi ketjuilija... =)
 

Yhteistyössä