Kesäkuiset 2019

@HE82 kiitos tiedosta.

Tein äsken digitestin ja tulokseksi tuli 1-2 vk. Joten lisäsi vain epävarmuutta. Pitäisi näyttää 3+. :cry:
ohjeessa sanottiin että viikkonäytön tulos voi heittää että pitää tehdä aamupissasta saadakseen luotettavan. Huomenna aamulla teen nyt tänään oli vain tunnin pidätyksellä.
Onko kellään kokemusta noista...Onko mitään toivoa enää...että näyttäisi noin väärin. Ovulaation ajankohta on kuitenkin selkeä.
 
Mites tää hajuherkkyys muilla? Mä en siis normaalisti hätkähdä mistään hajuista ja vanhustyössä oonkin karaistunutkin ihan huolella, mut nyt sitten. Esikoisesta ei ollut näin paha ollenkaan. Äsken söin aamupuuron ja jompi kumpi meidän koirista päästi mukavat hajut siihen, jonka jälkeen löydän itseni pöntön äärestä ja sinne meni ne puurot. :sick::confused:
 
Varhaisultrassa kaikki oli niin kuin pitääkin. Nähtiin pienen sydämen sykekin. :love: Hyvin vastasi viikkoja 7+1. Nyt vain rukoillaan, että myös jatko menee yhtä hyvin.

@Tsende mullakin toisinaan ihan normaalit hajut saa aikaan kamalan etomisen. Esimerkiksi jääkaapissa ollut kanakeitto lemahti nenään, kun avasin kaapin. Siinä kohtaa meinasin oksentaa. Ja ihan olin sitä keittoa edellispäivänä syönyt. o_O
 
Heippa kaikki ja onnea! Kiva päästä jakamaan teidän kanssa odotukseen liittyviä ajatuksia

Luulin olevani jo viikolla 7, joten kävin tänään varhaisultrassa. Viikkoja onkin vasta 5+6, mutta sydämen syke kuului jo hienosti. Yllättävän hyvä ja rauhallinen fiilis ollut nämä pari viikkoa. Väsymystä ja ruokahaluttomuutta on ollut, mutta syön sitä mitä tekee mieli ja käyn aikasin nukkumaan.

28.6./ensimmäinen/hus
 
Heippa!

Minä kävin eilen neuvolassa, kun on hermostuttanut niin paljon, että onko tuolla ketään. Viikot eilen 7+2. Terkka ultrasi mahan päältä ja vähän epäselvää se oli, mut syke sieltä löytyi.
Tänään sitten tipahdin pilvistä, kun töissä holahti hailakkaa verta. Alamahatuntemuksia on, mutta en osaa sanoa, onko ne tavallisuudesta poikkeavia, kun niitä on muutenkin. Mutta pelottaa niin paljon! En tiedä, miten tästä selviää, jos tämäkin menee kesken nyt. :cry::cry::cry:
 
Kävin aamulla terkan luona ja se ultrasi. Syke edelleen näkyi hyvin. Konsultointiin aluesairaalan gynekologia, joka määräsi Lugesteronit nyt ekan kolmanneksen ajalle tueksi. Vuotoa ei tänään oo tullut. Toivottavasti ei tulisikaan enää! On vieläki aika jännittynyt olo. Muutaman päivän sisään näkee varmasti, mikä on suunta. Viikon päästä olisi sitten ihan lääkärillä se ultra. Se nyt siis seuraava etappi, johon tähdätään.
Kiitos teille tuesta! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ellukoo
Mut voi poistaa listalta. Kävin ultrassa eikä vastannut viikkoja. Koska tikutin ovulaation ei viikoissa ole erehtymisen varaa. Digitestit ja oma tuntemus osoitti juuri sen mitä pelkäsin.
Rankkaa tämä on mutta kaikesta selviää.
 
@Momon voi ei, oon niin pahoillani:(

Kävin eilen ekassa neuvolassa ja tänään sain varattua ajat verikokeisiin ja ekaan ultraan. Meillä ei neuvolassa ultrata eikä sydänääniäkään kuunneltu vielä, joten nyt täytyy vaan taas jaksaa odotella.

Kauhea flunssa on vaivannut jo 1,5 vkoa, vois jo pikku hiljaa mennä pois:sneaky:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: lucille ja Momon
Täälläpä on ollut ikäviä uutisia, olen tosi pahoillani teidän puolesta joille vauvaa nyt ei sitten kesäkuussa tulekaan

Mä olen käynyt ekassa neuvolassa ja varannut nt ultraan ajan. Se on vasta viikolla 12+, Terveystalolla jossa täällä siis ultra tehdään, sanottiin että täytyy olla 12 viikkoa täynnä vaikka neuvolassa saaduista ohjeista oli että 11+... siihen on vielä kuitenkin niin pitkä aika, etten tiedä maltanko odottaa vaikka aiemmin olinkin niin päättänyt.

Väsymys on nyt viikon parin ajan ollut aivan kamalaa, ja tuntuu että pahenee vain koko ajan. Toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa.
 
Kävin tänään ultrassa selvittämässä raskauden keston (epäsäännöllinen kierto). Ekan kerran kävin 2 vkoa sitten ja silloin näkyi vain pieni rakkula kohdussa. Nyt näkyi jo alkio ja sydämensyke :love::love: Vastasi viikkoja 6+4 eli la on 24.6.2019. Ihanaa kuulla hyviä uutisia!

Mut voi siis lisätä listalle:
Ellukoo / 1. / 24.6. / KYS

Laitoin lisäksi @ipanassu sulle yv:tä fb-ryhmästä.

@Momon paljon halauksia ja tsemppiä :cry: :love:
 
Täällä ehkä 6+3 ja edelleenkin vain hyvin vähäisiä oireita: ajoittaista väsymystä, voimakkaampi nälkä, alavatsan turvotus ja ”kuumotus”, aavistuksen herkät rinnat. Kiukuttelen myös paljon miehelle. o_O Kohdun nippailut ja menkkaolot ovat kadonneet ja pahoinvointia ei ole ollut vielä ollenkaan.

Onko teillä muilla lisääntynyttä hikoilua (kainaloissa)? Tuntuu, että dödö pettää jo aamulla ja kaikki paidat haisevat pahalle yhden käyttökerran jälkeen...

Mulla on maanantaina varhaisultra, sitten varmistuu että onko siellä elämää. :love: Odottava viikonloppu!
 
Täällä ehkä 6+3 ja edelleenkin vain hyvin vähäisiä oireita: ajoittaista väsymystä, voimakkaampi nälkä, alavatsan turvotus ja ”kuumotus”, aavistuksen herkät rinnat. Kiukuttelen myös paljon miehelle. o_O Kohdun nippailut ja menkkaolot ovat kadonneet ja pahoinvointia ei ole ollut vielä ollenkaan.

Onko teillä muilla lisääntynyttä hikoilua (kainaloissa)? Tuntuu, että dödö pettää jo aamulla ja kaikki paidat haisevat pahalle yhden käyttökerran jälkeen...

Mulla on maanantaina varhaisultra, sitten varmistuu että onko siellä elämää. :love: Odottava viikonloppu!
Mulla oli viime raskaudessa koko ajan kainalot märät teki mitä vaan tai oli tekemättä. Se oli kyllä karseeta kun mikään dödö ei pitäny.. En muista tosin alkoko näin aikasin, ei vielä ainakaan oo ollu.. o_O
 

Yhteistyössä