Kesäkuiset 2019

Laittelin viime viikolla @ipanassu lle viestiä että tulisin mukaan mielelläni fb ryhmään! Yritin kuvailla profiiliani mutta en tiedä onkohan hän minua löytänyt

Meillä siis ensimmäinen raskaus kyseessä ja laskettu aika oman ovulaatioarvion mukaan 28.6. Oireina tähän asti kuukautiskipumaisia tuntemuksia (ollut pari kertaa aika koviakin mutta koska mitään vuotoa ei ole toistaiseksi ole ollut niin yritän olla huolehtimatta), rintojan kipuilua ja silloin tällöin ilmeneviä pahoinvointiaaltoja ja ruokahaluttomuutta. Sormet ja varpaat ristissä täällä ollaan että pahoinvointi pysyisi siedettävänä koska se on mulle kaikista hankalin kestää nyt siis menossa 6+6.
 
Laittelin viime viikolla @ipanassu lle viestiä että tulisin mukaan mielelläni fb ryhmään! Yritin kuvailla profiiliani mutta en tiedä onkohan hän minua löytänyt

Meillä siis ensimmäinen raskaus kyseessä ja laskettu aika oman ovulaatioarvion mukaan 28.6. Oireina tähän asti kuukautiskipumaisia tuntemuksia (ollut pari kertaa aika koviakin mutta koska mitään vuotoa ei ole toistaiseksi ole ollut niin yritän olla huolehtimatta), rintojan kipuilua ja silloin tällöin ilmeneviä pahoinvointiaaltoja ja ruokahaluttomuutta. Sormet ja varpaat ristissä täällä ollaan että pahoinvointi pysyisi siedettävänä koska se on mulle kaikista hankalin kestää nyt siis menossa 6+6.
Oho tekstistä hävisikin näköjään kaikki hymiöt :0
 
Minäkin odottelen vielä FB-ryhmään pääsyä. :rolleyes::)

Mä oon menossa labraan nyt huomenna todennäköisesti ja nt-ultra onkin jo ensi maanantaina. Silloin 11+1 eli tosi aikasin kyllä toi. Esikoisesta kävin varhaisultrassa, nyt oonkin ihan paniikissa, että jos oonkin kärsinyt kaikista vaivoista turhaan ja ei oliskaan ketään siellä. On pahoinvointi lisääntynyt tasaisesti koko ajan. Nyt iski vielä flunssa tähän kaupan päälle ja yskiminen laukaisee oksennusrefleksin. :sick:

Voimia kaikille joilla mennyt raskaus kesken. <3
 
Meillä on fb:ssa tiivis ja aktiivinen ryhmä ja jäsenmäärä alkaa olla niin iso, että ryhmän yhteisellä päätöksellä annetaan vielä viimeisille halukkaille mahdollisuus liittyä joukkoon! :)Keskustelu on nyt ollut fb:ssa niin aktiivista, että uusien voi olla haasteellista myöhemmin hypätä juttuihin mukaan. Ja sit halutaan sulkea ryhmä myös sen takia, että ryhmän keskustelu pysyy luottamuksellisempana.:)
 
Moikka! Täällä ilmoittautuu myös yksi uusi!
Olen nyt viikoilla 8+1 oletetun ovulaation mukaan ja esikoista odottelen!
Vähän jännittää että onkohan siellä ketään kun tuli raskaus muutenki hieman yllärinä mutta pahoinvointi on kyllä sitä luokkaa että taitaa siellä joku asustaa :) Laskettu aika olisi 21.6.2019 mutta voi vielä muuttua sitten ekassa ultrassa, eka neuvola olisi 20.11. Hui!
JCG97/ensimmäinen/21.6.2019
 
Moikka! :) Mä voisin kanssa uutena tulla mukaan. Olen aiemmin ollut täällä palstalla aktiivisempi, kun yritimme esikoista pitempään. Nyt ollaan yritetty ja toivottu toista lasta ja viime kuussa tein plussatestin. Viime viikolla oli varhaisultra ja pieni sieltä löytyi. :love: Nyt on viikot 7+5 menossa ja la olisi 23.6. Maanantaina on ensimmäinen neuvola. Mä ajattelin liittyä tuohon ryhmään vasta np-ultran jälkeen, mutta kerta sitä ollaan sulkemassa niin tulisin mielelläni mukaan jos vain vielä pääsee! Laitan viestiä saramarielle. :)

Mustikk4/ 2.lapsi/ 23.6 / TAYS
 
Laitan viestiä saramarielle myös fb-ryhmästä. Keskenmeno on pelottanut niin paljon, että en ole oikein uskaltanut koko raskautta paljon ajatella... mutta nyt kävin varhaisultrassa ja siellä se pikku tyyppi näkyi! Ja uskalsin käydä jo hankkimassa muutaman ekan vaatteenkin pienelle :)
 
Täällä tänään 8+4. Tarkoitus oli kertoa meidän omille vanhemmille raskaudesta isänpäivän kunniaksi, mutta mulla on taas niin epävarma olo. Viime viikolla oli parina päivänä vatsa melko kipeä. Yritin ajatella sen olevan jotain ruuansulatusvaivaa, koska vatsa tuntui myös tosi turvonneelta ja välillä siellä muljahteli ikään kuin olisi ollut paljon ilmaa. Sen jälkeen olen pelännyt kuitenkin koko ajan, että vuoto alkaa pian ja kesken meni. Tuntuu hirvittävältä, että pitäisi jaksaa odottaa vielä nelisen viikkoa nt-ultraan. :(
 
Moikka kaikki! Täällä ilmoittautuu mukaan myös yksi uusi odottaja :) Jonkin verran olen täällä juttuja jo lueskellut, mutta nyt uskaltaa jo kommentoidakin. Mä plussasin viimekuussa ihan yllärinä ja vihdoin viimeviikolla päästiin kunnalliseen varhaisultraan. Siellä vipelsi menemään jo ihan vauvan näköinen minityyppi. Viikot nyt siis 9+5 ja la sitten kesäkuun puolivälissä. Väsymystä, viluisuutta ja kamalaa pahoinvointia on taas tämä alkuraskaus ollut. Toivottavasti pian helpottaisi!

Jos fb-ryhmään vielä mahtuu mukaan niin mielelläni tulisin, kun kokemuksen mukaan täällä yleensä keskustelu sitten vähän hiljenee. Laitan siis @saramarie :lle vielä yv:tä!

Listalle voi lisätä mut näillä tiedoilla:
herukkainen/toinen/13.6./TAYS
 
Moikka kaikille!

Ilmoittaudun uutena mukaan, meille olisi neljäs muru tulossa ja La 16.6. Olen jo jonkin aikaa seuraillut keskustelua, mutta en uskaltanut aiemmin ilmoittautua vielä. Maanantaina oli eka neuvola ja ultra, siellä oli kaikki niinkuin pitääkin ja pikkuinen heilutteli jo käsiä ja jalkoja. :) Nyt sitten jännäämään seuraavaksi nt-ultraa, joka on varmaan muutaman viikon päästä.

Haluaisin myös liittyä tuonne fb-ryhmään, jos vielä mahtuu. Laitan siitä viestiä @saramarielle.

Onnentyttö/ neljäs/ 16.6/ K-SKS
 
Täällä 8+6 ja toinen raskaus, tänään ensimmäinen neuvolakäyntejä.
olisi kiva päästä vielä fb mukaan, tämä niin vaikea keskutelukanava..
Kauhean aikaisilla viikoilla ei uskalla kirjoitella mihinkään mitään, ikävää jos on täynnä jo
 

Yhteistyössä