Kesäkuiset 2020 <3

Moi kesäkuiset :)
Ensimmäisen hämmentyneen viikon jälkeen uskallan jo sanoa plussanneeni. Toivottu on, kovastikin! La 1.6. Neljäs lapsi tulossa, tosin yli 10v ikäeroa nuorimmaiseen eli melkein ensisynnyttäjältä tuntuu Voisin olla kiinnostunut myös facesta...
 
  • Tykkää
Reactions: alixa
Moi kesäkuiset :)
Ensimmäisen hämmentyneen viikon jälkeen uskallan jo sanoa plussanneeni. Toivottu on, kovastikin! La 1.6. Neljäs lapsi tulossa, tosin yli 10v ikäeroa nuorimmaiseen eli melkein ensisynnyttäjältä tuntuu Voisin olla kiinnostunut myös facesta...
Onnea plussasta! :) Itsellä edellisen syntymästä vasta muutamia vuosia, mutta vähän kanssa semmoinen tunne, kun olisi taas ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa :ROFLMAO:
 
Täällä myös yksi uusi plussannut, la 1.6. ja esikoinen olisi tulossa. Takana kaksi keskenmenoa tänä vuonna, joten hyvin varovaisesti suhtaudun vielä koko raskauteen. Fb-ryhmästä olen myös kiinnostunut, siitä laitoinkin jo yksäriä :)
 
Onnea plussista kaikille :love: Liityn kans kesäkuisten joukkoon, toivon mukaan kaikki menee hyvin meillä kaikilla!
Listaan: Emmeka/30/2.lapsi/LA 4.6.
Täälä oireina myös yöllä kukkuminen, kello on nyt kolme aamulla ja sain äsken lapsen takaisin nukkumaan ja itse hereillä. Alkuun näin kauheita ja sairaita unia, mistä osasin epäillä, että oli tärpännyt. Näen painajaisia muutenkin, mutta nyt niitä oli viikko putkeen ja useampi yössä. Nyt tämän valvomisen lisäksi hieman etova olo, repäisyn tunteita, jomotusta, aivastelua ja pinna todella kireällä.:unsure: Niin joo ja todella kuivat limakalvot :mad: mietin jo pitääkö varuulta käydä lääkärillä vaikkei mitään tulehdukseen viittaavaa olekaan.

Meillä on aiemmin takana keskenmeno ja kemiallinen ja vaikka jännittää niin onneksi on rauhallisempi mieli kuin ensimmäisen lapsen kohdalla. Välillä jopa unohtaa hetkeksi, että on raskaana :unsure: Toinen lapsi siis todella toivottu kuitenkin!

Meillä on onneksi aina ensimmäisen neuvolan yhteydessä ultra samalla niin ei tarvitse erikseen siihen aikaa varata :) ja pääsee melko helposti esim tuon ensimmäisen ja nt-ultran välilläkin ultraan, näin ainakin esikoisen kanssa, kun keskenmeno kummitteli mielessä silloin vielä niin valtavasti.

Laitan kans viestiä faceryhmästä :)
 
Onnea plussanneille. Mä sain neuvola ajan huomiselle ja ultran neuvolalääkärille 15.10. Eka oli 25.10 mut piti vaihtaa, jospa tuossa olis jo tarpeeksi viikkoja. Tänään tein myös aamulla clear blue digitestin ja sain 2-3viikkoa ku viime viikolla tuli 1-2viikkoa. Pelotti ihan hulluna tehdä. Ei juurikaan oireita ole niin sillä pelottaa. Eilen töissä iski yhtäkkiä ihan kamala olo, huimas ja syke nousi 99.. ja alko tulla lisälyöntejä. Siellä mä makasin kahvihuoneen sohvalla ja muut mittaa paineita ym. Onneks se meni ohi. Oon nyt tän päivän kotona ku ihan kauhee flunssa ja aamulla oli vielä migreeniki. Ei edes ääntä lähde. Varmaan olis eilenkin jo pitänyt olla lepäämässä.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Liityn mukaan, eilen plussasimme - toivottu ja odotettu plussa oli, mutta ihmettelin itsekin että mistä ihmeestä siinä tuli pieni "pakokauhu". #Exec/35/2./7.6 - laskurin mukaan. Esikoinen täyttää parin viikon päästä 5v.
 
Voisin tännekin nyt ilmoittautua.
Vaikka vieläkin kovin epävarma olo.
Testiviivat ovat tummuneet kyllä kokoajan.❤
Mulla on tänä vuonna ollut kolme kemialista. Niissä haalistui sitten viivat pois. Ekassa vahvistui, haaleni, vahvistiui. Käyttäytyi siis testi kummallisesti.
Tuli vahvat viivat kyllä kaikissa.

Sain lugesteron lääkkeen käyttöön. Sen aikana oli viimeisin kemialinen.

Mutta siis tämän hetkinen tila.
Tänään menkkojen mukaan rv 4+6. Mut oviksen mukaan
Rv 4+4 kai. Mut dpo siis 18.
Testiviivat näyttää hienoja viivoja, vahvistunut koko aika.
Digin tein dpo 14 ja näytti 2-3. Yksi digi olikin viallinen.
Uusi tulossa.
Tänään oli viivat niin vahvat, et päätin hetken mielijohteesta tehdä jäljellä olevan yhden digin. Niitä oli tuolla kolme alkujaan. Onhan mulle tulossa uusi, niin raaskin tuhlata ja, kun viivat oikeasti olivat niin vahvat liuskatesteissä. Samanlaisilla viivoilla edellisessä onnistuneessa sain 3+ digiin.
No digi näytti jo nyt 3+.
https://aijaa.com/j3iHF4

Listalle saa merkata. Laskettu lasketaan menkkojen mukaan.
Eli 6.6 ja mulla ikää 40+.
Taekempia tietoja en halua vielä antaa, että.ei vaan kukaan tunnista.

Voisiko muuten tuon etusivun listan laittaa järjestykseen niin, että etupäässä ne kenellä laskettu on aikaisemmin.
Kivempi olisi sellaista listaa katsoa.

Jännittää ja pelottaa kyllä. Keskenmenoja useampi takana. On kyllä onnistuneita raskauksiakin.
Ja tietty revin stressiä vähän tuostakin miten se nyt näin varhain näytti tuo digi 3+. Nouseeko hormooni liian nopeasti.

No, mutta hei vaan kaikille! Toivottavasti kaikki saadaan olla täällä, eikä joudyta poistumaan. Sitten alkukesästä alkaa pikkuisia tulla.❤
 
Ihan hirveästi onnea plussanneille! :love::love:

Kesäkuisten salaiseen facebook-ryhmään liittymisestä yksityisviestiä vastaisuudessa minulle.
Laittakaa viestiin nimi ja jokin tuntomerkki profiilikuvasta, niin löydän varmemmin oikean tyypin :)
 
Hei kaikille, pari päivää mietiskellyt liitynkö mukaan. Oon aika ahdistunut aikaisempien keskenmenojen takia, vaikea saada ajatuksiin muuta. Kovin täsmällisiä tietoja en halua näin julkisesti kirjoittaa mutta face-ryhmästä olen kiinnostunut jos huolitte mukaan. Laskettu on ehkä 7.6. Kaikki tuntuu niin oudolta.

Sleh/34/3./la 7.6
 
En varmaan vielä uskalla liittyä facebookin salaiseen ryhmään.
Oletteko miettineet miten paljon odottajia ryhmään hyväksytään?

@pehmistä päivitätkö sä täälläkin listaa vai aloittaja?
Toki et aloitusviestiä voi muokata.
Vielä ei mitään rajoja ole mietitty, joten ei hätää! Ryhmässä osallistujia vasta kymmenkunta, eli tilaa on. :) Kaikille yksityisviestin laittaneille on nyt laitettu facebookissa kaveripyyntö. Kun olette hyväksyneet pyynnön, saan lisättyä teidät ryhmään. :love:

Mielelläni päivittelen listaa! Laitetaan nyt näin leijuvalla mallilla ja päivittelen keskusteluun uutta listaa sitä mukaa, kun odottajia ilmestyy mukaan.

KESÄKUISET 2020
pehmistä / 27 / 3. lapsi / LA 29.5.-2.6.
alixa / 22 / 1. lapsi / LA 1.6.
Cipressi / 29 / 1. lapsi / LA 1.6.
Toukkis / 31 / 3. lapsi / LA 2.6.
Jenn-a / 25 / 1. lapsi / LA 4.6.
Rosina31 / 33 / 3. lapsi / LA 4.6.
Emmeka / 30 / 2.lapsi / LA 4.6.
Myria / 35 / 3. lapsi / LA 5.6.
Mammakatri / 40+ / LA 6.6.
#Exec / 35 / 2. lapsi / LA 7.6.
Sleh / 34 / 3. lapsi / LA 7.6.
Kerttu-Inkeri / 29 / 1. lapsi / LA 8.6.
Anskuliii / 23 / 2. lapsi / LA 10.6.
Eksyksissä / 36 / 4. lapsi / LA 11.6.

Älkää pahastuko jos joku unohtui, vaan viskatkaa viestillä :love:
 
Tänään alkais seitsemäs viikko laskujen mukaan! Eikös tää oo se viikko, kun tyypillisesti alkaa pahoinvoinnin tms? Tuntuu hurjalta, kun viikonloppuna lievät oireet väheni vaan lisää. :cautious: No onneksi työt odottaa niin saa muuta ajateltavaa!
 
Liityn seuraan! Hitaasti vahvistui viiva, mutta tänään siitä ei voi enää erehtyä (4+5).

Esikoinen 2016, ja keskenmeno tässä välissä. Laitoin pehmikselle viestiä, ja odottelen Facebookissa juttuseuraa! :) Täällä en niin paljon kirjoittele, mutta voitte toki lisätä halutessanne listaan:

BabyElephant / 34v / 2. lapsi / LA 10.6 / NKL
 
Mun niin toisaalta tekis mieli facebook ryhmään, mut toisaalta jos teistä onkin joku tuttu. En halua, että kukaan tuttu saa tietää.

Mulla on kamalan epävarma olo.
Semmonen, että ei tästä vauvaa tule.
Oireitakaam ei enää ole. Niitä sen päivää oli.
Viivat on kyllä hienot ja vahvat testeissä.
No, ei tässä ole enää järjeä testatakaan. Sen 3+ sain testiin jo dpo 18.

Ultraan olisi kiva päästä parin viikon päästä, jos sinne asti päästöön, mutta yksityinen on niin valtavan kallis.
Kunnalliselle tuskin pääsee ilman mitään syytä.
 
Mun niin toisaalta tekis mieli facebook ryhmään, mut toisaalta jos teistä onkin joku tuttu. En halua, että kukaan tuttu saa tietää.

Mulla on kamalan epävarma olo.
Semmonen, että ei tästä vauvaa tule.
Oireitakaam ei enää ole. Niitä sen päivää oli.
Viivat on kyllä hienot ja vahvat testeissä.
No, ei tässä ole enää järjeä testatakaan. Sen 3+ sain testiin jo dpo 18.

Ultraan olisi kiva päästä parin viikon päästä, jos sinne asti päästöön, mutta yksityinen on niin valtavan kallis.
Kunnalliselle tuskin pääsee ilman mitään syytä.
Mietin samaa tuon facebook-ryhmän osalta mutta luotan siihen, että jos siellä on ihmisiä, joita tunnen entuudestaan , niin kaikki pitää suunsa kiinni "oikeassa elämässä" ryhmässä olosta ja ovat hienotunteisia. Haluan uskoa, että ihmiset osaa olla kohteliaita ja myötätuntoisia toisiaan kohtaan. Koitin miettiä myös, mikä olisi se suurin uhka siinä, jos tunnen jonkin ryhmäläisen, ehkä se liittyy just siihen, että kertoisko joku muille ryhmän ulkopuolisille mun asioita mutta haluan uskoa, että näin ei tule käymään. Riskithän on aina mutta jotenkin koen sen ryhmän luontevammaksi paikaksi kirjoitella kuin täällä.

Mulla on kans nyt tosi vähän oireita. Pelottaa. Ei voi silti muuta kuin elää ja odottaa.
 

Yhteistyössä